ValumetKehittäätehdaskunnossapitopalveluaan - 杜罗克吉诺伊尔Uuden Sopimusmallin

Valomet Oyj:NAmmattilehdistötiedote31.3.2021 KLO 11.00

在Kehittänyttehdaskunnossapitopalveluaanja tuo markkinoile上的Valmetuuden sopimusmallinOsana“Valmet的服务方式“ - Valmetin Tapa Palvella -KonseIvia,jonka tavoitteena on Tarjota parassiakaskokemus kaikissa asiakkaan prosesin elinkaaren Vaiheissa。UusiPalvelusopimusKäsittääKunnossapitotoimintojenKehittämisenJAUlkoistamisen Energia-,Sellu-,Paperi-,Kartonki- Ja Pehmopaperiasiakkaille。

“Haluamme Varmistaa Asiakkaidemme Tuotantokessien Luotettavuuden Ja Optimaalisen Suorituskyvyn。PerustammeYhdessäasiakkaidemme kanssa kunnososapitotiimin,käytössään上的Jolla on Mobionit Kunnossapidon ProssitjaTyökalut。Tiimi Sitouuuu Turvallisiin JaKestäviinKunnossapitoImintoihin,JoillaPäästäänaimintoihinaiairihasiakkaan tavoitteisiin“,Sanoo蒂莫哈昆普齐,Valmetin Tehdaskunnossapitopalveluista Vastaava Johtaja。

TavoitteTeSaavuteTaanYhteistyöllä.

ValumetKehittääjatkuvastikunnossapidonProseseja,Uusia Ratkaisuja Ja Johtamistapoja VastaamaanEntistäParemminasiakastarpeita。Luotettavat Kunnossapidon Toiminnot varmistavat Tehtaan Ja LaitoksenHyvänToiminnanLäpiKokoelinkaaren ja mahdollistavat Energia-,Sellu-,Paperi-,Kartonki-Ja PehmopaperiaIakkaiden Keskittymisen Ydinliiketoimintaansa。

“Olemassa Olevilla Tehtailla Ja Laitoksilla Voimme Auttaa Asiakkaita Alentamaan Kunnossapidon Kustannuksia Noin 10-20 Prosenttia JaLisäämääntehokkuutta5-10澳门省。Uusissa Investoinneissa Autampe Asiakasta varmistamaan erinomaisen Startin Ja Nopeuttamaan Investoinnin Takaisinmaksua。Perustamme Kunnossapidon Johtamismallin JaOrganisaationJonnenKäyntiinlähtöä“,SanooHarjunpää。

Menestykseen Valmetin Palvelusopimuksilla.

valmetin.Palvelusopimukset.Auttavat Asiakkaita SaavuttamaanTavoitteensaLäpiKoneen,LaiTeen Ja Prosensin Elinkaaren。SopimuksetRätpeidenMukaanasiantuntijoiden raatavuus,Korkealaatuiset Toottepanteakkuus,Kunnossapito Tai Suorituskyvyn JatkuvaKehittäminenyhteisesti索维特腾y yhteisesti索维特景景yhteisesti sovittujen tavoitteiden saavuttamiseksi aniantuntijoidentensaatavuus

Valmetin Palvelusopimukset Kattavat Niin Konsernitason Paitesopimukset KuinMyösTehdastasonYhteistasonYhteistyösopimukset。räätälöidytsopimukset rakentuvat valmetin palvelutarjoamasta,JokaSisältääyösTeollisenLneuleinRatkaisut。

TimoHarjunpää,Johtaja,Tehdaskunnossapitopalvelut,Palvelut-Liketoimintalinja,Valmet,浦。040 824 4253.

Valmet在Maailman Johtava ProssiteKnologian,Automaatioratkaisujen JA Palvelujen Toimittaja JaKehittäjäSellu-,Paperi- JA EnergiateLisuudelle。Tavoiteemme在Tulla Maailman Parhaaksi Asiakkaidemme Palvelussa。

Valmetin Liikevaihto Vuonna 2020 Oli Noin 3,7 Miljardia Euroa。14 000 AmmattilaistammeYmpäriMaailmaaTyöskenteleeLähelläSealkaitamme,西部亚洲席克·赫克·梅斯特克森·Edistämiseen - JokaPäivä。ValmetinPääkonttoriSijaitseeEspoossa JA Sen Osakkeet Nooterataan纳斯达克赫尔辛西斯州。

Luelisää.www.valmet.fi.www.twitter.com/valmetglobal.

HenkilötietojenKäsitely.