Valmetjärjestääpääomamarkkinapäiväntänään10.Maaliskuuta 2021 Virtuaalisesti

Valomet Oyj:NLehdistötiEdote10. Maaliskuuta 2021 KLO 9.30

ValmetJärjestääPääomamarmarkkinapäivänTrutioneAalisilleSijoittajilleJA AnalyyTikoilleVirtuaalisestiTänäänKeskiviikkona10.Maaliskuuta2021.PääomamarkkinapäivänGäivänTarkoituksenain Tarjota Tietoa JaPäiessalvaletinStroniaSta JaLiketoimintanäkymistä。Valmetin ilmasto-OhjelmaKohti Hiilineutraalia TulevaisuuttaJulkaistiinTänään,JaMyösSeSeitelläänTilaisuudessa。Valmetin Strategia JA TaloudellisetTavoitteTeDeivätuutu。Tapahtumassaesiintyvättoimitusjohtaja.Pasi Laine,Talousjohtaja Kari SaarinenSekäLiketoimintalinjojenJohtajat。

“关于pysynyt viime vuosina muuttumattomana。KehitämmeJA parannamme Valmetin teknologiaa,prosesseja JAhenkilöstöäjatkuvasti,samalla坤pidämmeasiakkaat toimintammeytimessä。Olemme edistyneet johdonmukaisesti strategisilla painopistealueillamme,敏卡seurauksena Valmetin taloudellinen suoritus上tasaisesti parantunut。Järjestelmällinentyömmetulevaisuuden rakentamiseksi jatkuu。Osana TATA Valmetin STRATEGIASitoumustaOlemmeTänäänJulkaisseetValmetin Ilmasto-OhjelmanKohti Hiilineutraalia Tulevaisuutta“,Sanoo.Pasi Laine.,valmetin toimitusjohtaja。

Esitysmateriali JA网络广播 - lähetys

PääomamarkkinapäivänSuora网络广播-LähetysAlkaaklo 13.00 osoitteessahttps://valmet.videosync.fi/2021-cmd/Esitysmateriaali Tulee Saataville Valmetin Intereetsivuille Osoitteeseen//www.blumebaby.com/cmd2021/诺伊克洛12.00。Tapahtuma Ja Materiaalit Ovat Englanniksi。Lähetyksentallenne on Katsottavissa Samassa Osoitteessa Pian TilaisuudenJälkeen。

Valmetin Johdolle voiesittääkysymyksiäkokotilaisuuden ajan Kysymyslomakkeen Kautta。Viimeiseen Esitykseen,ToimitusJohtaja Pasi Laineen Yhteenvetoon,Mahdollista OsallistuaMyösPuhelinkonferensinKautta。Puhelinkonferensiin Osallistutaan Soittamalla Numeroon +358 9 81710310,Jossa OsallistujaaPyydetäänAntamananKonferenssipuhelunPin-Koodi 70499711#。Kysymykset TuleeEsittäänenglanniksi。Huomaa,EttäPuhelinkonferensionKäytössäAinoastaan​​viimeisen Esityksen Aikana。

LisätietojaAntaa:
Pekka Rouhiainen,Sijoittajasuhdejohtaja,Valomet,Puh。010 672 0020

Kari Saarinen.
talousjohtaja.

Pekka Rouhiainen
Sijoittajasuhdejohtaja.

Valmet在Maailman Johtava ProssiteKnologian,Automaatioratkaisujen JA Palvelujen Toimittaja JaKehittäjäSellu-,Paperi- JA EnergiateLisuudelle。Tavoiteemme在Tulla Maailman Parhaaksi Asiakkaidemme Palvelussa。

Valmetin Liikevaihto Vuonna 2020 Oli Noin 3,7 Miljardia Euroa。14 000 AmmattilaistammeYmpäriMaailmaaTyöskenteleeLähelläSealkaitamme,西部亚洲席克·赫克·梅斯特克森·Edistämiseen - JokaPäivä。ValmetinPääkonttoriSijaitseeEspoossa JA Sen Osakkeet Nooterataan纳斯达克赫尔辛西斯州。

Luelisää.www.valmet.fi.www.twitter.com/valmetglobal.

Seuraa Valmetin SijoittajasuhteitaTwitterissäwww.twitter.com/valmetir.