Valmet Ja安徽春天Laajentavat Ainutlaatuista Telapalvelu- Ja KunnonvalvontasopimustaKolmella Vuodella Kiinassa

Valomet Oyj:NAmmattilehdistötiedote25.1.2021 KLO 11.00

Valmet Ja Shanying International Holdings Co.,Ltd. ovat Allekirjoittaneet KolmenLisävuodenSopimuksenValmetin Telahuolto- JA Kunnonvalvontapalveluista Anhuin Tehtaalle Kiinaan。

Palvelut Kattavat Viiden Kartonkikoneen Telhionnan,Uudelleenpinnoituksen JA Kunnostuksen,TelakunnonvalvonnanJAVärähtelyAnalyysinSekäTela-AsiantuntijoidenPäälläTekemänTutkimuksenJA Valmetin Tuolisen Mahdollistaman MahdollistamanetäanalyysinJa -Diagnoosin。

Valmet DNA机器监控-Järjestelmä在瓦尔韦特Tehtaan Telojen Kuntoa Vuodesta 2017,Jolloin SolmittiinEnsimmäinenTelahuollonJa Kunnonvalvonnan Palvelusopimus。AlkuperäisenSopimuksenJAPitkäaikaisenyhteistyöntuloksenatelojenKäyttöikä在Pidentynyt,Ja Suunnittelemattomat Seisokit Ja Telojen Uudelleenhionta OvatVähentyneetMerkittävävävävävävästi。

“TehtaanHenkilöstönKattavaValmet DNA机器监控 - jotaVärähtelyasiantuntijameTukevatTurvallisenetäyhteydenkautta,AuttaaHyödyntämäänääntämääänvalvontajärjestelmäätäysimääräisesti。Laajennettu Palvelusopimus varmistaa,EttäLaitteidenYlläpitoJa Hallinta Ovat Alan HuippuaMyösJatkossa。Yhteisten Tavoitteiden Saavutaminen Osoittaa Palvelusopimuksen Arvon“,Sanoo徐兴徐,Palvelupäällikkö,凯琳,自动化 - Liketoimintalinja,Valmet。

TeknistäTietoaValmet DNA Machine Monitoring-JärjestelmästäJAvalmetin Tela-AsiantijoidenTekemästäTeollisenInternetInetäanalyysistäJA-Diagnoosista

Valmet DNA机器监控 - järjestelmänyhteinenKäytöliittymätjoaatietoa Koneiden JA Telojen Kunnosta Operaattore JAKunnossapitohenkilöstöslle。Operaattorit saavatvälittömästihälytekenlaitten tai telanvikaantumisriskistäjatelojen kuntoa在Helppo分析纸康涅狄格Käydessä。

Suojatulla Valmetin Teollisen Internetinetäyhteydelläasiantuntijatvoivat tukea sovitusti laiteongelmissa jahuoltopäätöksissa。Valmetin Ennakoiva Kunnossapito Auttaa Tunnistamaan Telojen Ja Huopien Orastavia OngelmiaEtukäteen,MikäpidentääTelojenKäyttöikääJAAuttaa OptimoimaanHuoltovälejä。

Tietoja Asiakkaasta安徽春天国际控股有限公司

山南市春天村庄春lin y y y y j p s s s shang岛贾碧·贾济阁yhdistääTeollisenneternin,Sellun,Teollisuus- Ja Erikoispaperin ValmistuksenSekärälölöidytPakkaustoPerja-Palvelut。安徽Tehdas Sijaitsee Ma'Anshan Kaupungissa,JASilläon uperata pakkauskartongin ja sanomalehtipaperin tuotantolinjoja,jotka valmistavatLaatikkokartonkeja,Lujia Aallotuskartonkeja,Sisäpakkauskartonja,Sanomalehtipaperia Ja Muita Tootteita。

Shiming Xu,Palvelupäällikkö,科娜,自动化 - Liketoimintalinja,Valmet,Puh。+86 21 3997 5000
Qunfei Zhang,Johtaja,Sopimusliiketoiminta,Kiina,Palvelut-Liketoimintalinja,Valmet,Puh。+86 21 3997 5000

luelisää:Kunnonvalvonnan Analysointi JA DiagnosiointiTelahionTapalvelut.

Valmet在Maailman Johtava ProssiteKnologian,Automaatioratkaisujen JA Palvelujen Toimittaja JaKehittäjäSellu-,Paperi- JA EnergiateLisuudelle。Tavoiteemme在Tulla Maailman Parhaaksi Asiakkaidemme Palvelussa。

valmedin liikevaihto vuonna 2019 oli noin 3,5 miljardia Euroa。14 000 AmmattilaistammeYmpäriMaailmaaTyöskenteleeLähelläSealkaitamme,西部亚洲席克·赫克·梅斯特克森·Edistämiseen - JokaPäivä。ValmetinPääkonttoriSijaitseeEspoossa JA Sen Osakkeet Nooterataan纳斯达克赫尔辛西斯州。

Luelisää.www.valmet.fi.www.twitter.com/valmetglobal.

HenkilötietojenKäsitely