ValmetinYhteistoimintaneuvottelutMääräaikaisistaLomautuksistaSuomessaPäättyivät

Valomet Oyj:NLehdistötiedote2.12.2020 KLO 9.30

Valmet ilmoitti 24.11.2020 käynnistävänsä yhteistoimintaneuvottelut määräaikaisista lomautuksista Suomessa。Syynä yhteistoimintaneuvotteluiden aloittamiselle olivat tutannolliset ja taloudelliset syyt, erityisesti työn väheneminen lähellä asiakasta tehtävässä palvelutoiminassa。mailmanlaajuinen koronapandemia aiheuttaa edelleen epävarmuutta Valmetin toimintaympäristössä。

Neuvottelut KoskivatYhteensänoin940HenkilöäPalvelut-Liiketoimintalinjassa Ja Emea-Alueorganisaatiossa。KaikkiaannäissäurementisaatioissaTyöskenteleeyhtensänoin1680Henkilöä苏梅豪斯。Valmet Arvioi NeuvottelujenAlkaessaMääräaikaisen洛马特斯塔尔佩桑奥维兰Tässävaiheessa诺伊360Henkilöä。Neuvottelut Koskivat KaikkiaHenkilöstryhmiä。

Neuvottelut ovat nyt päättyneet, ja niiden lopputuloksena työkuorman vähäisyyden perusteella lomautetaan määräaikaisesti tässä vaiheessa yhteensä372Henkilöä,乔斯塔227Palvelut-Liiketoimintalinjasta Ja 145 Emea-alueorganisaatiosta。Lomautukset Koskevat KaikkiaHenkilöstryhmiä。

洛马穆森特Ävoidaan toteuttaa.HUHTI.Kuun 2021 Loppuun Saakka,Ja Lomautuksen LaajuusSekäKestovoivat Vaihdella Niin,EttälomautusKestääHenkilöäKohdenenintään90Päivää。洛马特省尼森皮特斯aloitetaan.Ensi Viikolla(viikko 50)Niissäyksiköissä,乔西奥卡斯瓦姆一个关于heikentynyt。

ValmetTyöllistää苏梅萨诺伊5 200亨基利。

Aki Niemi,Johtaja,Palvelut-Liketoimintalinja,Valmet,Puh。040 515 1145.

Valmet在Maailman Johtava ProssiteKnologian,Automaatioratkaisujen JA Palvelujen Toimittaja JaKehittäjäSellu-,Paperi- JA EnergiateLisuudelle。Tavoiteemme在Tulla Maailman Parhaaksi Asiakkaidemme Palvelussa。

valmedin liikevaihto vuonna 2019 oli noin 3,5 miljardia Euroa。14 000 AmmattilaistammeYmpäriMaailmaaTyöskenteleeLähelläSealkaitamme,西部亚洲席克·赫克·梅斯特克森·Edistämiseen - JokaPäivä。ValmetinPääkonttoriSijaitseeEspoossa JA Sen Osakkeet Nooterataan纳斯达克赫尔辛西斯州。

Luelisää.www.valmet.fi.www.twitter.com/valmetglobal.

HenkilötietojenKäsitely