Valmetin tammi-kesäkuun 2020 puolivuosikatsauksen julkistaminen 23。heinakuuta 2020

Valmet Oyj:n lehdistötiedote 2。Heinäkuuta 2020 klo 10.00

valmetin puolivuosikatsaus ajalta 1. Tammikuuta - 30.Kesäkuuta2020 julkistetaan Torstaina 23.Heinäkuuta2020诺伊克洛15.00款卸芬·艾卡阿PörssitiedoteJAEsitySmateriaaliSekäSuomeksiEttäNengl​​anniksiOvatTällöinSaatavillaValmetin Kotisivuilla Osoitteessawww.blumebaby.com/sijoittajat

tiedotuslaisuis analyytikoille, sijoittajille ja medialle

Valmet järjestää englanninkielisen tiedotustilaisuuden analyytikoille, sijoittajille ja medialle torstaina 23。heinäkuuta 2020 klo 16.00 Suomen aikaa。Tiedotustilaisuus järjestetään Valmetin pääkonttorissa Keilaniemessä, osoitteessa Keilasatama 5, 02150 Espoo。Tiedotustilaisuudessa esiintyvät toimitusjohtaja Pasi Laine sekä talousjohtaja Kari Saarinen。

Webcast-lahetys

tiedotustilaisutta voi seurata suorana webcast-lähetyksenä osoitteessawww.blumebaby.com/webcastit。Suora lähetys alkaa klo 16.00 Suomen aikaa。Lähetyksen tallenne on katsottavissa samassa osoitteessa pian tilaisuuden jälkeen。

Puhelinkonferenssi

Tiedotustilaisuuteen voi osallistua myös puhelinkonferenssin kautta。Puhelinkonferenssiin osallistutaan soittamalla viimeistään viisi minuuttia ennen tilaisuuden alkua, klo 15.55 Suomen aikaa, numeron +44 2071 928000。Osallistujia pyydetään antamaan oheinen konferenssipuhelun身份号码:8574587。

Webcast-lähetyksen ja puhelinkonferenssin aikana kysymykset tulee esittää englanniksi。Webcast-lähetyksen ja puhelinkonferenssin jälkeen medialla on mahdollisuus haastatella johtoa suomeksi。

Tilaisuutta voi myös seurata Twitterin välityksellä osoitteessawww.twitter.com/valmetir

Lisatietoja antaa:
Antti Ylitalo, ulkoisen viestinnän johtaja, Valmet, puh。+358 40 351 5049

Valmet在Maailman Johtava ProssiteKnologian,Automaatioratkaisujen JA Palvelujen Toimittaja JaKehittäjäSellu-,Paperi- JA EnergiateLisuudelle。Tavoiteemme在Tulla Maailman Parhaaksi Asiakkaidemme Palvelussa。

我们的研究人员对我们的论文进行了详细的分析,并对我们的论文进行了详细的分析。Valmetin edistykselliset palvelut ja automaatioratkaisut parantavat asiakkaidemme tuotantoproessien rotettavuutta ja suorituskykyä sekä tehostavat raaka-aineiden ja energian käyttöä。

Valmetin liikevaihto vuonna 2019 oli noin 3,5 miljardia euroa。Yli 13 000 ammattilaistamme ympäri maailmaa työskentelee lähellä asiakkaitamme, sitoutuneina asiakkaidemme menestyksen edistämiseen - joka päivä。Valmetin pääkonttori sijaitsee Espoossa ja sen osakkeet noteerataan纳斯达克Helsingissä。

卢lisaawww.valmet.fi,www.twitter.com/valmetglobal

Seuraa Valmetin sijoittajasuhteita Twitterissäwww.twitter.com/valmetir