Valmetin Ja fabio Perinin Teollisen Internetin Ekosysteemkumppanuus tuo Uusia digitaalisia Ratkaisuja Pehmopa uk托茶腾ja jalostukseen

Valmet Oyj:n ammattilehdistötiedote 7.1.2020 klo 11.00

Valmet ja Fabio Perini ovat solminet teollisen internetin ekosystemimikumppanuuden vahvistaakseen pehmopaperiteollisuuden sisäistä yhteistyötä。Tavoitteena on mahdollistaa pehmopaperin valmistajien ja jalostajien tehokkaampi yhteistyö sekä osaisen ja resssien jakaminen asiakkaiden hyväksi。

Kumppanuudessa yhdistyvät Valmetin kattava pehmopaperin valmistusteknologia ja prosessien optimoinin osaaminen sekä Fabio Perinin vahva asiantuntemus, jota yhtiöllä on niin kattavista jalostus- ja pakkauskoneiden ratkaisuista kuin jalostuksen prosesista ja teknologiista。Molempien yhtiöiden asianantuntemus sekä pehmopaperitehtailta ja jalostuslaitoksilta saatavat tiedot tuovat yhdessä uuden ulottuvuuden pehmopaperitehtaiden optimointin。

YhteistyönTavoitteena在洛达卡克朗顿Tuotantiedon ketju Pehmopaperikoneelta JalostuslinjalleSekähyödyntääTekoälyntääTekoälyntääTekoälyynPerustuviaSovelluksia Pehmopaperin Tuotantokessissa,JottaItaäuraaviajalostustoimintoja voidaan tehostaa。TämäParantaaPehmopaja Jalostajien Toiminnan Laatua Ja TehokuuttaMerkittävästiTehdastasolla。

“Valumet Ja Fabio Perini AlkavatKehittää亚洲克劳登Tarpeisiin Perustuvia Ratkaisuja,Joissa InnovointiYlittääyritysrajatSekäPehmopajatuotansetanseettäJalostuksenProsseissa。Tekemälläyhteistyötäyhteistenasiakkaidemme kanssa voimme tarjota uusia digitaalisia ratkaisuja ja palveluja,jotka partavat pehmopaperitehtaidensuorituskykyänerisestään“,Sanoo Valmetin TeollisestaInternetistävestaavaJohtajaJari Almi

“Uskomme,EttäVoinInnovointi在Keskeinen Konsepti,Jonka Avulla Pehmopaperiteollisuuden Yritykset Voivat Rakentaa KumpanuukeiaInnokäosaamisenJaakamiseen塞克萨·索伦Ja Resssien jakamiseen。KunYhdistämmeyhtiöidemmevahvuudet,VoimmeEdistääLaajaaInnovointia Ja Nopeaa SopeutumistaSekäuusiaLiketoiminta-哈维尔穆拉省。LisäksiVoimmeauttaa pehmopaperialanyrityksiäparantamanankannattavuuttaan“,Toteaakörberinpehmopaperiliiketoiminnastavastaava JohtajaOswaldo Cruz初级

Sekävalmetillaettäbabioperinillä上的pitkäkokemusmittaus- ja Optimoideisovellusten toimituksista pehmopa usin valmistuksen。NämäLuotettavatMittaukset Ovat Tuottaneet AsiakkailleHyviätuloksia。

Tietoa Asiakkaasta Fabio Perini

百利怡S.p.A:Nbrändejäovat百利怡,Casmatic JA概念X.Yhtiö上erikoistunut pehmopaperin jalostuksessa JA pakkauksessakäytettävienkoneiden,linjojen JA integroitujenjärjestelmienvalmistukseen laajalle tuotevalikoimalle:WC-paperirullille,talouspyyhkeille JA teollisuuden rullille。Fabio Perini Perustettiin Vuonna 1966 Luccassa意大利Pehmopa jahamootanto- ja jalostusteknologian Keskusalueella。Yhtiönnovivisuusja edistyksellinen teknologia ovat nousseet alan Vertailukohdiksi。Fabio perini s.p.a. onKörber-konserninpehmopaperiliiketoiminnan Johtava Yritys。www.fabioperini.com.

Jari Almi, johtaja, teollinen internet, Valmet, puh。+358 40 764 7512

在johtava prosessitknologian, automaatioratkaisujen toimittaja kehittäjä sellu, paperi- ja energiateollisuudelle。Tavoitteemme on tulla maailman parhaaksi asiakkaidemme palvelussa。

Valmetin liikevaihto vuonna 2018 oli noin 3,3 miljardia euroa。Yli 13 000 ammattilaistamme ympäri maailmaa työskentelevät lähellä asiakkaitamme, sitoutuneina asiakkaidemme menestyksen edistämiseen - joka päivä。Valmetin pääkonttori sijaitsee Espoossa ja sen osakkeet noteerataan纳斯达克Helsingissä。

卢lisaa:www.blumebaby.comwww.twitter.com/valmetglobal

Henkilotietojen kasittely