Valmetille automaatiolaus Hitachi Zosen Inovalta uuteen jätteenpolttolaitokseen莫斯科

Valmet toimtaa automaatiojärjestelmän uuteen jätteenpolttolaitokseen莫斯科

Valmet Oyj:n ammattilehdistötiedote 6.5.2020 klo 11.00

Valmet toimtaa automaatiojärjestelmän uuteen jätteenpolttolaitokseen莫斯科。Tilauksen对日立公司(HZI)、joka kokonaisurakoitsijana vastaa laitoksen sunnittelusta, hankinnoista ja rakenamisesta表示支持。Kyseessä on kahdestoista kerta, kun HZI valitsee Valmetin automaatioteknologian jätteenpolttolaitosprojektiinsa。Laitoksen omistaa ja sitä operoi替代发电公司-1 (AGC-1)。

Tilaus sisältyi Valmetin vuoden 2020 ensimmäisen vuosineljänneksen saatuhin tilauksiin。Tilauksen arvoa ei julkisteta。Toimitus ajoittuu vuodelle 2021年,ja järjestelmä luovutetaan asiakkaale kesäkuussa 2022。

“Halusimme varmistaa,ettähzi:nensimmäinenjätteenpolttolaitosprojektivenäjälläninnistuu,Joten Valitsimme Valmetin Automaatiotoimittajaksi。在屯会brändivenäjännementolisuudessaja Uusiutuvan Energian Markinoilla上的Valmet。Lisäksi森佩卡西斯特Resssit Ja Palvelut Tukevat Projektin ToteUtusta。Olemme TehneetPitkäänYhteistyötäValmetinKanssa Monissa Projekteissa Ja Olemme Oppineet LuottamaanValmetinälykkäisiinTeknisiinRatkaisuihin,Joustavuutih,Jountavuuteen,AvaimetKäteen-Toimituksiin JA KykyynYmmmärtäääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääää亚西曼Toimittajavalinnassa Arvioimme Laadun Ja Tarvittavien Tuotteiden Ohella Kokonaiskustannuksia“,Sanoo Hzi:NProjektipäällikkö保罗的左翼

Yhtiömme ovat tehneet yhteistyötä vuodesta 2009 lähtien HZI:n projektien ja niiden kustannustehokkuuden edistämiseksi sekä innovatiivisten ratkaisujen kehittämiseksi。Valmet DNA -järjestelmä sopii erittäin hyvin HZI:n laitoksille ja täyttää kaikki asiakkaan vaatimukset, mikä helpottaa käyttöönottoa ja operointia。Järjestelmä on skaalautuva, käyttöasteeltaan korkea, laajennettavissa ja päivitettävissä ", sanooRene Neubert.,Myyntijohtaja,自动化,Valmet。

Uusi jätteenpolttolaitos otetaan käyttöön vuonna 2022,是käsittelee vuosittain 72万吨yhdyskuntajätettä。Laitoksen lämpöteho, 227,5, megawattia ja sähköteho 75, megawattia。seon ensimmäinen neljästä laitoksesta, jotka rakennetaan莫斯科alueelle tulevina vuosina。莱托克赛特vähentävät merkittävästi kaatopaikkojen tarvetta, sillä ne käsittelevät noin viiden miljoonan asukkaan yhdyskuntajätteen。萨马拉ne tuottavat sähköä noin 1,5 miljoonalle asukkaalle。

Valmet toimtaa automaatiojärjestelmän uuteen jätteenpolttolaitokseen莫斯科。

Tietoa Valmetin toimituksesta

Valmetin toimitus sisältää Valmet DNA -automaatiojärjestelmän ja informaationhallintajärjestelmän, joilla ohjataan uuden laitoksen kattilaa ja apujärjestelmiä。

Tietoa Asiakkaasta Hitachi Zosen Inova

Hitachi Zosen Inova AG(HZI)在JätteenpolttoLaitostenJohtava Toimittaja Ja Osa Hitachi Zosen Corporation -Konsernia。YhtiönPääkonttoriSijaitseeZürichissä。Hzi Vastaa Kokonaisurakoitsijana JaProjektikehittäjänäKokonaistenLaitostenJaJärjestelmäratkaisujenToimittamisestaJätteessäLeganEnergian曾经是Ja Biologiseen Talteenottoon。yhtiönasiakkaina在Niinpitkääntoimineitajätehuoltoyhtiöitäkuinlupaaviakumpaneita uusilla markkinoillaympärimaailmaa。Hzi在Vuodesta上1933年LähtiienToimittanutYli 600 Projektiin Innovatiivisia Ja LuotettaviaRatkaisujaJätteenkäsittelyyn,Savukaasujen Puhdistukseen,Biokaasunjalostukseen JA Power-to-Gas-Toimituksiin。

Rene Neubert, myyntijohtaja, Automaatio, Valmet, puh。+43 664 358 9473

Valmet在Maailman Johtava ProssiteKnologian,Automaatioratkaisujen JA Palvelujen Toimittaja JaKehittäjäSellu-,Paperi- JA EnergiateLisuudelle。Tavoiteemme在Tulla Maailman Parhaaksi Asiakkaidemme Palvelussa。

我们的研究人员对我们的论文进行了详细的分析,并对我们的论文进行了详细的分析。Valmetin edistykselliset palvelut ja automaatioratkaisut parantavat asiakkaidemme tuotantoproessien rotettavuutta ja suorituskykyä sekä tehostavat raaka-aineiden ja energian käyttöä。

Valmetin liikevaihto vuonna 2019 oli noin 3,5 miljardia euroa。Yli 13 000 ammattilaistamme ympäri maailmaa työskentelee lähellä asiakkaitamme, sitoutuneina asiakkaidemme menestyksen edistämiseen - joka päivä。Valmetin pääkonttori sijaitsee Espoossa ja sen osakkeet noteerataan纳斯达克Helsingissä。

Luelisää.www.valmet.fi,www.twitter.com/valmetglobal.

HenkilötietojenKäsitely