Vie Vie Palvelunsa Uudelle Tasolle Parhaan Asiakaskokemuksen Luomiseksi

Valomet Oyj:NAmmattilehdistötiedote22.9.2020 KLO 14.00

Valomet Virtaviivaistaa Palvelujaan asiakkailelemaailmanlaajuisestiestelemällä“Valmet的服务方式” - “Valmetin Tapa Palvella”-Konseptin。Tavoitteena在tarjota parassiakaskokemus jokaisessa asiakaskakakakakakakakakakakaptaamisessa。Valmetin Palvelut Perustuvat Kattavaan Palvelutarjoomaan,ElinkaariyhteistyöhönJaasiaskassitoumuksiin。

Olemme vuosien saatossa jatkuvasti kehittäneet palvelujamme, joilla parannetaan asiakkaidemme tuotantoprosessien rotettavuutta ja suorituskykyä。Valmetin ainutlaatuinen tarjooma prosessiteknologioita, palveluja ja automaatiota sekä yli 200 vuoden teollinen kokemus muodostavat vankan pohjan palveluille, joilla autamme asiakkaitamme saavuttamaan tuotantoprosessin kunnossapitoon ja toimintaan liittyvät tavoitteet ", sanooAki Niemi.Valmetin palvelut - likitoimintalinjan johtaja。

OikeaYhdistelmäPalvelujaJokaiseen Elinkaaren Vaiheeseen

Valmetin Palvelutarjooma on Suunniteltu Vastaamanan Asiakkaiden Tarpeisiin,Niin Energian Ja Raaka-AinekustannustenSäästöön,Prossin Vaihtelevuudenvähentämiseen,Laadun Tai Tuotannon Optimointiin TailpaanYmpäristösuorituskyyn。

Palvelutarjooma Koostuu Vara-Ja Prosesiosista,Kunnostus- Ja Telapalveluista,Kudoksista,Kenttähuollosta,Kunnossapidon Suunnittelusta Ja UlkoistuksestaSekäProsesiparannuksista。Teollisen Undernin Palvelut Tehtaalla Ja LaitoksillaSekäetänätäydentävätttragoomaa。Asiakkaan Tarpeesta Riippuen Palvelut Voidaan ToimittaaYksittäisenäToimituksenaTai OsanaPidemmänAjanKumpanuuteenPerustuvaa Palvelusopimusta。

Yhteistyö asiakkaan kanssa prosessin koko elinkaaren aikana on avainroolissa Valmetin tavassa palvella。

Jo siinä vaiheessa, kun asiakas suunnittelee investintia, voimme yhdessä asettaa tavoitteet optimaalisille kunnossapidon ja tuotannon tuloksille。Palvelujen avulla prosessin käyttöönottoa voidan vauhdittaa。Kunnossapidon ja tuotannon aikaisen yhteistyön avulla voimme varmistaa tuotantoproessin maksimaalisen rotettavuuden ja optimaalisen suorituskyvyn ", Niemi sanoo。

Tärkeintäkaikessatoimnassa的Turvallisuus

ValmetinNeljäasiakassitoumusta ovat:'Tärkeintä'的Turvallisuus','lähelläinua','Tarpeisiisi Sopivat Ratkaisut'JA'Luotettavat Ihmiset'。

Emme koskaan tingi turvallisuudesta päivittäisessä toiminnassamme。Tuemme myös asiakkaitamme saavuttamaan heidän turvallisuustavoitteensa。Ammattilaisemme työskentelevät lähellä asiakkaita yli 100 palvelukeskuksen verkoston välityksellä。Asiantuntijamme ovat tavoitettavissa myös etänä teollista internetiä ja etäteknologiota hyödyntäen。Teemme läheistä yhteistyötä asiakkaidemme kanssa, jotta ymmärrämme heidän tarpeensa ja voimme siten tarjota asiakkaalle juuri hänen tarpeeseensa sopivan ratkaisun。Tiedämme, että rottamus pitää ansaita ja teemme sen eteen töitä joka päivä ", Niemi sanoo。

Valomet Virviivaistaa Tapaansa palvella亚洲亚基·麦克拉拉拉·斯蒂蒂·埃斯特雷雷梅拉·“Valmet的服务方式” - “Valmetin Tapa Palvella”-Konseptin。

Aki Niemi,Palvelut-Liketoimintalinjan Johtaja,Valmet,Puh。040 515 1145.

卢lisaa://www.blumebaby.com/campaign/valmets-way-to-serve.

在johtava prosessitknologian, automaatioratkaisujen toimittaja kehittäjä sellu, paperi- ja energiateollisuudelle。Tavoitteemme on tulla maailman parhaaksi asiakkaidemme palvelussa。

valmedin liikevaihto vuonna 2019 oli noin 3,5 miljardia Euroa。Yli 13 000 AmmattilaistammeYmpäriMaailmaaTyöskenteleeLähelläSealkaitamme,西部亚洲亚洲梅斯特克服梅斯泰森Edistämiseen - JokaPäivä。ValmetinPääkonttoriSijaitseeEspoossa JA Sen Osakkeet Nooterataan纳斯达克赫尔辛西斯州。

Luelisää.www.valmet.fi.www.twitter.com/valmetglobal.

HenkilötietojenKäsitely