Valmet Vahvistaa Liketoimintaansa Ostamalla paperateollisuuden Teknologia- JA Palvelutoimittaja PMP Groupin

Valomet Oyj:NLehdistötiedote11.9.2020 KLO 15:30

11. 11. Syyskuuta 2020 Allekirjoittanut Sopimuksen Puolalaisen PMP Groupin Ostamisesta。yriityskaupan velaton arvo在诺伊诺伊64 Miljoonaa Euroa,jonkalisäksiosapuolet ovat sopineet ehdollisesta jarajoitetustastusäkaupahinnasta。Kaupan Arvioidaan Toteutuvan Aikaisintaan 1. Lokakuuta 2020。

PMP小组Toimittaa ProssiteKnologiaa JA Palveluita Pehmopaperi-,Kartonki-Ja Paperoneille Maailmanlaajuisesti Keskittyen Pieniin Ja Keskikokoisiin PehmopaperikoneisiinSekäKartonki-JA PaperikoneIhin。Tilikautena 2019YhtiönLiikevaihtoOli Noin 70 Miljoonaa Euroa。Yhtiötyöllistäänoin650Henkilöä,joista suurin OsaTyöskenteleePuolassaJa Loput Kiinassa,Yhdysvalloissa Ja Italiassa。

JariVähäpesola,Valmetin Paperit-Liketoimintalinjan Johtaja:

“yritysostoyhdistääkaksiyritystäiLilaisillatarjoomilla jaasiakassegingeillä。PMP:N Teknologia JA PalveluportFolio Pienille Ja Keskikokoisille Pehmopaperi-,Kartonki- JaPaperoneilleTäydentääerinomaisesti ValmetinNykyistäPaperateKnologiaaSekäPalveluitaLaajoissa Ja Nopeissa Koneissa Ja Koneuusinnoissa。PMP:N TuoteportFolio,OsaaminenSekäläsnäoloRatchersillaMarkinoilla AuttaaMeitäluomaanuusialiketoimintamahdollisuukeia Ja VahvistaaEntisestäänKyvykkyyttämmePalvellaPaperin,Kartongin Ja Pehmopa jatajia Maailmanlaajuisesti。PMP:Llä在ErittäinTaitvaTiimi,JA ToivotanHeidätLämpimästiTervetulleeksiValmetiin“JariVähäpesola.,Johtaja,Paperit-Liketoimintalinja,Valmet。

MirosławPietraszek,PMP集团总裁:

“Liittyminen Valmetiin Avaa Uuden Kappaleen PMP:N Rikkaassa Historiassa Sellu- JA Paperiteollisuudessa JA Merkitsee Suurta Harppausta Tulevaisuuden Kehityksellemme。Oleen Vakuuttunut,EttäYhdistetyt Teknologia-,Tuotanto-JaHenkilöressimmeMahdollistavatMeille Uusia Ulottuvuuksia AvainmarkKinoillamme JaVievätLopultaKokoPaperateollisuuttaeteenpäin“,SanooMiroslaw Pietraszek.,PMP集团总裁。

PICKÄ历史遗漏的PMP Groupilla-Ja Paperateollisuudessa

Paperi-的PMP组,Kartonki-Ja Pehmopaperikoneiden JA Palveluiden Toimittaja。yhtiöon palvellut sellu-ja paperatebolisuutta yli 160 vuotta。Yhtiön650TyöntekijäätyöskentelevätJeleniaGórassaJAświeciessäPuolassa,昌舒斯·凯因萨,Etelä-Beloitissa YhdysvalloissaSekäLuccassaitaliassa。

JariVähäpesola,Johtaja,Paperit-Liketoimintalinja,Valmet,Puh。+358 40 558 6555
Anu Salonsaari-Posti,ViestIntä-Ja Markkinointijohtaja,Valmet,Puh。+358 10 672 0000

Valmet在Maailman Johtava ProssiteKnologian,Automaatioratkaisujen JA Palvelujen Toimittaja JaKehittäjäSellu-,Paperi- JA EnergiateLisuudelle。Tavoiteemme在Tulla Maailman Parhaaksi Asiakkaidemme Palvelussa。

valmedin liikevaihto vuonna 2019 oli noin 3,5 miljardia Euroa。Yli 13 000 AmmattilaistammeYmpärimaailmaaTyöskentelevätLähellä亚亚克卡塔默德,西部亚洲亚洲伯爵梅斯塔伦Edistämiseen - JokaPäivä。ValmetinPääkonttoriSijaitseeEspoossa JA Sen Osakkeet Nooterataan纳斯达克赫尔辛西斯州。

luelisää:www.blumebaby.com.www.twitter.com/valmetglobal.

HenkilötietojenKäsitely