Valmet toimittaa Valmet IQ -laadunhallintajärjestelmän ukrainalaiselle PJSC基辅纸板厂

Valomet Oyj:nammattilehdistötiedote26.8.2020 Klo 11:00 Eet

Valumet Toimittaa Valmet IQ-Laadunhallintajärjestelmän乌克兰Kiovassa Toimivalle PJSC Kyiv纸板和纸米利尔。Uusijärjestelmäasennetaantehtaan aaltopahvikoneelle osana laitoksen现代is。Investoinnin Tavoitteena在Parantaa Aaltopahvin LaatuaSekänostaajalostustoiminnan tuottavuutta ja kannattavuutta。

tillaus sisältyi Valmetin vuoden 2020 toisen neljänneksen saatuihin tilauksiin。2020年,希斯库恩·罗普恩。

“OlemmeErittäiniLoisia,EttäPJSCKyiv纸板PäättiParantaaAaltopahvinLaatua Ja Laitoksen Tuottavuutta Valmet IQ:N Avulla。Kokemukset JA Tulokset Valmet IQ:N Aiemmista Asennuksista Aaltopahvikoneille OlivatMerkittävässäSemassaTässävalinnassa。在HienoaPäästäAuttamaanPJSC:TäParantamananSuorituSkyäänTälläKosteudenSeurantaan PerustuvallaLaadunhallintajärjestelmällä“Mikko Talonen., Valmetin automaatio - likeiketoimintalinjan liiketoimintapäällikkö。

Toimituksen tekniset tiedot

Valmet IQ -laadunhallintajärjestelmä on sunniteltu varta vasten aaltopahvikoneille。Järjestelmä hyödyntää aaltopahvin kosteus-, lämpötila- ja käyristymämittauksia sekä vesi-ilma-kostutuslaitteistoa ja monimuuttujasäätöjä parantamaan aaltopahvin laatua ja altopahvikoneen tuottavuutta。Jarjestelmaan kuuluuValmet IQ Multipoint -kosteudenmittausjärjestelmäyhdistettynä IQ Wet-End märänpään säädöllä,Valmet IQ保湿霜 - kostutin,Valmet IQ转换扫描仪-mittaraamit晶澳Valmet IQ Warp Measurement -käyryysmittausyhdistettynä Valmet IQ Dry-End kuivanpään säädöllä。

Tietoja asiakkaasta PJSC基辅纸板造纸厂

Kyiv纸板和造纸厂联合股份公司OsaItävaltalaista纸浆厂控股JA YKSI Europan Suurimmista Papeipohjaisten Tuotteiden Valmistajista。Tehdas Tuottaa 30%Kaikista Ukrainassa Valmisteuista Paperituotteista。YleisinValmistuksessaKäytettyraaka-anine onKierrätyspaperi,JATehtaallaKäsitelläänkinYli 1 000吨kierrätysmateriaaliaalpäivässä。Tehtaan Tuottamaa Laatikko-JaPakkauspahviaKäytetäänMonienERILAISTENKULUTTAJATUOTEPAKKAUSTEN VALMISTUKSESSA。

Yritysviestinta

Lisatietoa:
Nikolay Litvinov, myyntipäällikkö, CIS纸浆和造纸,自动化- like iketoimintalinja, Valmet, puh。+ 7 921 3034673
Mikko Talonen, liiketoimintapäällikkö, automaatio - likeiketoimintalinja, Valmet, puh。050 598 9873

Valmet on johtava maailmanlaajuinen prosessiteknologioiden, automaatiojärjestelmien ja palveluiden kehittäjä sellu-, paperi- ja energiateollisuudelle。Pyrimme tarjoamaan asiakkaillemme邮差parasta palvelua。

Valmetin vahvaan teknologiatarjontaan kuuluvat muun muassa sellutehtaat sekä pehmopaperin, kartongin ja paperin tuotantolinjat ja bioenergiaa tuottavat voimalaitokset。Edistykselliset palvelumme ja automaatioratisumme parantavat asiakkaidemme proessien varmuutta ja suorituskykyä sekä tehostavat raaka-aineiden ja energian hyödyntämistä。

Valmetin liikevaihto vuonna 2019 oli noin 3,5 miljardia euroa。Yli 13 000 ammattilaistamme ympäri maailmaa työskentelevät lähellä asiakkaitamme, sitoutuneina asiakkaidemme menestyksen edistämiseen - joka päivä。Valmetin pääkonttori sijaitsee Espoossa ja sen osakkeet noteerataan纳斯达克Helsingissä。

卢lisaawww.blumebaby.com,www.twitter.com/valmetglobal

Henkilotietojen kasittely