Valmet toimtaa uutta rullaus- ja垂体leikkuritknologiaa Metsä Boardille Suomeen

KaupanteonJälkeen(Vasemmalta):Ari Kiviriana,Mika Sainio,Jarno Lehtonen,MarkoHeikkilä(KaikkiMetsäBoardilta),Marko Korpinen JA Sami Antilainen(Molemmat Valmetilta)。

Valomet Oyj:nLehdistötiedote16.4.2020 KLO 11.05

Valmet toimittaauutta rullaus- ja pituusleikkuriteknologiaa oheislaitteineenmetsäboardin kyron tehtaalle suomeen。UUDISTUKSESSA KARTONKIKONE KK 1:LLE ASENNETAAN UUSI RULLAIN JA PITUUSLEIKKURISEKÄNÄITäYhdistävätAMITAATTIKISKISKOTKoneen Terminingisoimiseksi。Uudistettu kone在SuunniteltutotavaksiKäyttöönVuoden2021JälkimmäiselläPuoliskolla。

TilausSisältyyValmetinVuoden 2020 ToisenVuosineljänneksenSaatuihinTilauksiin。Tilauksen Arvoa Ei Julkisteta。TämänTyyppisenTilauksen Kokonaisarvo on Tyypillisesti Noin 10-20 Miljoonaa Euroa。

“MetsäBoardinKyronTehdas TuottaaKorkealaatuistaPäällystettyäTaiveKartonkiaJa Uutta Ekosuojakerroskartonkia。Halusimme Nykyaikaistaa KartonginJälkikäsittelyaaluettaJa Poistaa Pullonkauloja,Jotta Kone Vastaa Nykyisiin Ja Tulevaisuuden Kapasiteettitarpeisiin。ToinenTärkeäTekijäoliVähentääkartonginKaliiberinMenetysRiskiä。Valmetin Rullaimissa Ja Pituusleikkureissa on Ominaisuuuksia,JotkaSopivatTähänTarkoitukseenHyvin“,KertooMetsäBoardinprojektipäällikköJarno Lehtonen.

“Valmetin TeknologianLisäksiMyösMuutTärkeätTekijätTekijätAutoivatMeitäsaamaanTämänKaupan。ValmetinPaikallinenLäsnäolo,埃里特··普鲁瓦·佩吉·普罗宁根·斯坦特·努力,托班府Ja Kattava Koulutustarjonta Takaavat KoneenNopeanKäyttöönotonHäiritsemättäKyronToimitusketjua“,Sanoo ValmetinTuothemyyntipäällikköMarko Korpinen

toimituksen tekniset tiedot.

Valmetin Toimitukseen Kuuluu Kaksi瓦尔麦特公司打破碎浆机-Pulpperia Ja.Optireel线性-keksiökäyttörullainkaliiberihäviöidenminimoimisemiseksi。automaattkiskosto JA Automaattisesti LastAttavaOpticart流-konerullavaunu Kuljettavat Konerullat Uudelle SuurikapasiteTiselleOptiwin鼓-kantotelaleikkurille,瓦尔多特joka双重展示-kaksoisaukirullauksella。Tämä lisävaruste mahdollistaa konerullan vaihdon vain yhdessä minuutissa parantaen垂体leikkurin kapasiteettia。双Unwind -sekvenssi täysin optimoitu eikä nosturia tarvita。Toimitukseen sisaltyy myoValmet DNA-koneohjausjärjestelmä。TurvallisuustasoaParannetaanLisäämälläiavalatisointia。

Rullaimella 3 450 mm leveä KK 1 tuottaa taivekartonkilajeja neliömassa-alueella 170-380 g/m2。Uusien Osien SuunnittelUnopeus 800米/分钟。

Tietoja asiakkaasta梅尔斯议会

Metsä董事会在Johtava Euroooppalainen Korkealaatuisten ensikuitukartonkien Valmistaja JaEdelläkävijäpastuullisuudessa。Yhtiökeskittyykevyisiin Ja Korkealuokkaisiin Taive- Ja TarjootupakkauskartonkeihinSekävalkoisiinkraftlainereihin,JoitaKäytetäänkkuluttaja-,Myymälä-Ja tarjoilupakkauksissa。YhtiönLiikeVaihtoVuonna 2019年Oli 1,9 Miljardia Euroa,JA SETyöllistäänoin2400Henkilöä。Metsä董事会KuuluuMetsäGroubiin。

Sami Antilainen,Tuotemyyntijohtaja,Paperit-Liketoimintalinja,Kartonki-Ja Paperitehtaat,Valmet,Puh。+358 40 768 7854
Marko Korpinen,Tuotemyyntipälikkö,Paperit-Liketoimintalinja,Kartonki- Ja Paperitehtaat,Valmet,Puh。+358 40 554 8657

在johtava prosessitknologian, automaatioratkaisujen toimittaja kehittäjä sellu, paperi- ja energiateollisuudelle。Tavoitteemme on tulla maailman parhaaksi asiakkaidemme palvelussa。

Valmetin liikevaihto vuonna 2019 oli noin 3,5 miljardia euroa。Yli 13 000 ammattilaistamme ympäri maailmaa työskentelee lähellä asiakkaitamme, sitoutuneina asiakkaidemme menestyksen edistämiseen - joka päivä。Valmetin pääkonttori sijaitsee Espoossa ja sen osakkeet noteerataan纳斯达克Helsingissä。

卢lisaawww.valmet.fi.www.twitter.com/valmetglobal

Henkilotietojen kasittely