意大利世纪纸浆和纸业公司

Valmet Oyj:n lehdistötiedote 17.2.2020 klo 11:00

意大利世纪纸浆造纸公司(CPP)。请您把您的信寄给我们yhdessä nykyisen haihdutuslinjan kanssa。民意调查myös tehtaan höyrytaloutta kokonaisutenuna。

TilausSisältyiValmetin Vuoden 2019 ViimeisenNeljänneksenSaatuihinTilauksiin。TämänKokoisenJA Toimituslaajuisen Tilauksen Arvo在Tyypillisesti Alle 10 Miljoonaa Euroa。Uusi Haihduttamo在TarkoitusOttaaKäytöönVuoden2020 Loppupuolella。

" Integroidussa sellu- ja paperitetaassa talteenottolinja "网址tärkeä osa tehtaan toiminnan varmistamista。Tämän vuoksi päätimme käyttää uusinta ja edistyneintä haihduttamotekniikkaa。Arvioimme erilaisia vaihtoehtoja ja päätimme valita toimittajaksi Valmetin。Tavoitteena on ottaa uusi tehtaamme käyttöön joulukuhun 2020 mennessä”,sanoo Century Pulp and Paperin prosessien johtajaP.K.米塔尔

“Aina On Eturintamassa TehokkaanTekniikanKäytösäKokoArvoketjussampe,JA Valmetin Haihduttamo在Uusi AskelTähänSuuntaan”,Sanoo Century Pulp和Paperin ToimitusJohtajaJ.P. Narain.

" Tämä在Valmetin ensimmäinen uuden haihduttamon toimitus Intiaan。您的时间有空吗räätälöidyn ja yksityiskohtaisen suunnittelun avulla pystyimme tumaan merkittäviä teknisiä etuja tähän projektiin, ja asiakas arvosti ratkaisuamme。在alkanut上的Projektin toteuttaminen erittäin sujuvasti ja sekä asiakkaamme että Valmetin tiimit toimivat yhtenä joukkueena onnistumisen varmistamiseksi。Odotamme innolla hyvän referensin luomista Intian johtavaan tekniikkaan ", sanoo Valmetin Intian maajohtaja瓦伦耆那教

TeknistäTietoaValmetin Toimituksesta

Valmetin toimitukseen sisältyy uusi 7-vaiheinen haihduttamo, jonka kapasiteetti on 275 tonnia haihdutettua vettä tunnissa, ja sen tuottama polttolipeän kuiva-ainepitoisuus on 75%。莱托斯上的sununniteltu käsittelemään mustalipeää,约卡佩鲁图60%甘菊ja 40%普乌hun。Toimitus kattaa haihduttimmet, pintajäähdyttimen, integrgroidun likaisen lauhteen käsittelylaitoksen, paisunta-astian, tärkeimmät tukirakenteet ja tyhjöjärjestelmän。

Uusi haihduttamo perustuu hyväksi todettuun putkielementtihaihdutusteknologiaan ja sisältää Valmetin patenttoidun höyrynkierrätystekniikan。Uusi haihduttamo sisältää stripperin likaisen lauhteen käsittelemiseksi ja integroidun sisäisen lauhteen käsittelyn (ICT) puhdaslaatuisen lauhteen tuottamiseksi tetaan muihin proseihin。

Tietoa asiakkaasta世纪纸浆纸业

世纪纸浆和纸业(CPP)的世纪纺织工业有限公司:n (CTIL) yksi分部。Yrityksen Lalkuanissa, Uttarakhandissa sijaitseva tehdas tuottaa erilaisia paperituotteita, mukaan lukien kirjoitus- ja tulostuspaperia, pehmopaperia ja pahvia。Samalla tehdasalueella在myös tuotantolaitos raaka- ainen tuottamiseksi viskoosifilamenttilangan, katkokuidun ja paperin valmistamiseen。Vuosien varrella yhtiö on lisännyt kapasiteettiaan ottamalla käyttöön ensiluokkaisen pehopaperitetaan sekä kolme arkinleikkausyksikköä Intian pohjois- ja itäosissa。

Varun Jain,Maajohtaja,Intia,Aasian Ja Tyynenmeren Alue,Valomet,Puh。+91(96548)13696
Syamsundar B,Myyntijohtaja,Sellu Ja Energia,Aasian Ja Tyynenmeren Alue,Valmet,Puh。+918056016799
Anders Wernqvist,Myyntipäällikkö,Talteenotto,Sellu Ja Energia,Valomet,Puh。+46 706043645

Valmet在Maailman Johtava ProssiteKnologian,Automaatioratkaisujen JA Palvelujen Toimittaja JaKehittäjäSellu-,Paperi- JA EnergiateLisuudelle。Tavoiteemme在Tulla Maailman Parhaaksi Asiakkaidemme Palvelussa。

Vahvan teknologiatarjonnan ytimen muodostavat sellutehtaat, pehmopaperin-, kartongin- ja paperinvalmistuslinjat ja bioenergiaa tuottavat voimalaitokset。Valmetin edistykselliset palvelut ja automaatioratisut parantavat asiakkaidemme tuotantoproessien lotettavuutta ja suorituskykyä sekä tehostavat raaka-aineiden ja energian käyttöä。

valmedin liikevaihto vuonna 2019 oli noin 3,5 miljardia Euroa。Yli 13 000 AmmattilaistammeYmpärimaailmaaTyöskentelevätLähellä亚亚克卡塔默德,西部亚洲亚洲伯爵梅斯塔伦Edistämiseen - JokaPäivä。ValmetinPääkonttoriSijaitseeEspoossa JA Sen Osakkeet Nooterataan纳斯达克赫尔辛西斯州。

luelisää:www.blumebaby.com.,www.twitter.com/valmetglobal.

HenkilötietojenKäsitely.