Valmet toimittaa selluntuotantoteknologianpäityksenpt。Tanjungenim Lestari Pulp和Paperille Indonesiaan

Valomet Oyj:NLehdistötiedote9.7.2020 KLO 11.00

Valmet toimittaa selluntuotantoteknologianpäityksenpt。Tanjungenim Lestari Pulp和Paper(Pt Tel)-yhtiölle印尼汉。ToimitussisältäääääääääääääääääääänsenkitojärjestelmänPäityksen,jonka suunnittelukapasiteetti on 1 800 IlmakuivattuaTonniaPäivässä,SekäKaksiuuttaAutomaatta Paalauslaitteistoa。Uusilla Investoinneillaan Pt Tel PyrkiiLisäämäänakuntuotantokapasiteettiaanJA Parantamaan Sellun Laatua。

TilausSisältyyValmetinVuoden 2020 ToisenNeljänneksenTilauksiin。Tilauksen Arvoa Ei Julkisteta。Tämänlajuisenyleensä10-12 Miljoonaa Euroa的Toimituksen Arvo。

“KeittojärjestelmänPäityksessäTavoitteEnammeonVähentääyksikkömmeuumekulutusta kasvattamalla sellun saantoa japienentämällärejektinmääräää。NäinParannamneSellun Laatua Ja Alennamme Soodakattilan Ominaiskuormitusta。PäivittämälläValmetinUusimpaan JatkuvatoimiseenKeittojärjestelmäänLisäämmeMerkittävästiSellunSaantoa,MinkäAnsiostaVoimmePienentääKäyttökustannuksiammeJa Kasvattaa Sellun Kokonaistuotantoa Tehtaalla。LisäksiPyrimmeKahdenUuden Paalauslaitteiston AvullaParantamananKäytettävyyttäJA卫坦州瓦腾塔。Valitsimme Loogisesti Edistyksellisen Ja Luotettavan Teknologian,Joka TukeeMeitäProjektimmeTavoitteidenSaavuttamisessa“,Sanoo Pt Tel-YhtiönPääjohtajaHiroyuki Moriyasu.

“Valmetin Jatkuvatoimisen Keiton TeknologiaTäyttääHyvin亚洲斯卡坎Vaatimukset Kustanandakkaasta Selantuotannosta,Suuresta Sellun SaannostaJaVähäisestäRejektinMäärästä。SamallaSilläVarmistetaanerinomainen Sellun Laatu。LisäksiTämäPaalaimienUusintatilaus Osoittaa,Että亚洲卡斯Luottaa TeknologiaMame Ja Aiempi Kolmen Paalaimen Toimituksemme Vuonna 2019年Vactannut Asiakkaan Odotuksia。OLEMMETYYTYVÄISIÄYSTYÖMEMEJATKUMISEENPT TEL:N堪萨斯州“,Sanoo Valmetin Aasian Ja Tyynenmeren Alueen Sellu Ja Energia -Liiketoiminnan JohtajaFredrik Wilgotson.

Uusi Valmet Impbin-Järjestelmäasennetaannennennykistäkeitinastiaa,JohonPäivitetäänuudetjatkuvan keiton g3-ominisuudet。

Tietoa Toimituksesta.

Tässäpäityksessäpttel-yhtiönnykyiseenkeittojärjestelmäänlisätäänValmetin Jatkuvan Keiton G3-Teknologia。Uusi Valmet Impbin-JärjestelmäasennetaanNennenNykyistäKeitintä,JohonPäivitetäänuudetJatkuvanKeiton G3-Ominaisuudet。Impbin Varmistaa Yhdenmukaisen HakkeenHöyrytyksenJA iMeytyksen,Mikä在Avain Laadukkaan Sellun Tuotantoon Suurella SaannollaJaVähäiselläRejektinMäärällä。PäitykseenSisältyyMyösValmetinuusin Teknologia哈克文Pumppaukseen。KäynnistyksenonMääräPapahtuaVuoden 2021Viimeiselläneljänneksellä。

LisäksiToimitukseenSisältyyMoveriValmet Wire Tyer -Sitomakone,JonkaKäyttöPaptuuKahdellaSähköiselläServomoottorilla。NäinaadananAikaanTarkkaJa Sujuva LanganSyöttö。Valmet Wire Tyer Takaa LuotettavanPaalauslankajärjestelmän,JollaVoidaanKäsitellä300 Paalia Tunnissa。Uusi Paalauslaitteisto ToimiteTaan Suunnitelmien Mukaan Vuoden 2020 Loppupuolella,JAKäynnistyksenon Tarkoitus Tapahtua Vuoden 2021Ensimmäiselläneljänneksellä。

Tietoa asiakkaasta pt。Tanjungenim辣椒纸和纸

Pt。Tanjungenim Lestari Pulp和Paper(Pt Tel)在Marubeni Corporation -KonserninTytäryhtiö。Se Tuottaa Laadukasta Valkaistua Lehtipuusulfaattisellua 100-ProsenttisestiViljelmilläKasvateTuista桉树佩尔塔 - JA Acacia Mangium-Puista。

Fredrik Wilgotson,副总裁,纸浆和能源,亚太地区,Valmet,Puh。+66(61)384 7911
Daniel Ekstam,销售经理,纸浆和能量,纤维加工装置,Valmet,PUH。+46 54 194 644
Philip Reiz,全球技术经理,Bale Handling,Valomet,Puh。+46 60 165 705

Valmet在Maailman Johtava ProssiteKnologian,Automaatioratkaisujen JA Palvelujen Toimittaja JaKehittäjäSellu-,Paperi- JA EnergiateLisuudelle。Tavoiteemme在Tulla Maailman Parhaaksi Asiakkaidemme Palvelussa。

valmedin liikevaihto vuonna 2019 oli noin 3,5 miljardia Euroa。Yli 13 000 AmmattilaistammeYmpärimaailmaaTyöskentelevätLähellä亚亚克卡塔默德,西部亚洲亚洲伯爵梅斯塔伦Edistämiseen - JokaPäivä。ValmetinPääkonttoriSijaitseeEspoossa JA Sen Osakkeet Nooterataan纳斯达克赫尔辛西斯州。

luelisää:www.blumebaby.com.www.twitter.com/valmetglobal.

HenkilötietojenKäsitely.