Valmet toimtaa optimoivia prosessisäätöjä ja palveluita Asia Symbol(山东)纸浆和纸基南

Valmet Oyj:n ammattilehdistötiedote 24.6.2020 klo 11.00

Valmet toimittaa回收锅炉优化器-soodakattilan optimoivan prosessisäätöratkaisun (APC)亚洲符号(山东)纸浆和造纸基南。Yhtiön sellulinjan (PL12) talteenottolinjalle asennettava ratkaisu auttaa asiakasta laskemaan tuotantokustannuksia, vähentämään prosessivaihteluita, optimoimaan prosessin ohjausta ja parantamaan tuotantotehokkuutta。

Lisäksi亚洲象征tilaukseen sisältyy vuosittainen palvelusopimus, joka kattaa PL12-sellulinjalle aiemmin asennetut analysaattorit。Palvelusopimus kattaa esimerkiksi asiantuntijatuen sekä auditointi-, seisokki-, kunnossapito- ja etäpalvelut suorituskyvyn optimointiin ja ylläpitoon。

Tilaus sisältyi Valmetin vuoden 2020 ensimmäisen vuosineljänneksen saatuhin tilauksiin。Toimitus tapahtuu vuoden 2020 kolmannen vuosineljänneksen aikana。

“亚洲象征瓦尔梅利亚在pitkä yhteistyösuhde。Valmetin asiantuntijat kuuntelivat meidän tarpeitamme ja tarjosivat juuri haluamamme ratkaisun。Valmetin optimivien prosessisäätöjen avulla saavutamme parhaan soodakattilan palamisstehokkuuden ja vakaan suoristuskyvyn tällä sellulinjalla ", sanoo王兵亚洲象征自动化-osaston johtaja。

“Olemme erittäin tyytyväisiä voidessamme tarjota optimoivia prosessisäätöjä Asia Symbolille。Hyväksi todistetun automaatioteknologiamme myötä olemme vakuuttuneita siitä, että pystymme auttamaan asiakasta saavuttamaan heidän suorituskyky- ja säästötavoitteensa ", sanoo壮族赵, Valmetin Kiinan automaatio - liketoiminnan myyntipäällikkö。

Tietoja Valmetin toimituksesta

Valmetin toimitus koostuuValmet回收锅炉优化器-soodakattilan optimoivasta prosessisaatoratkaisusta。Valmet APC on osa Valmetin teolisen internetin tarjontaa, ja se yhdistää optimoivat prosessisäädöt sekä prosessien ja toiminnan optimoinin。

铁托雅亚洲标志

亚洲符号(山东)纸浆和纸张tällä hetkellä Kiinan suurin puusellun tuottaja。Se on edelläkävijä sellun- ja paperinvalisuksen teollisissa uudistuksissa, teknologisessa kehityksessä ja ympäristön huomioon ottamisessa。Asia Symbolin päätuotteita ovat valkaistu lehtipuusellu (BHKP), valkaistu havusellu (NBSK), liukosellu (DP), nestepakkauskartonki ja korkealaatuinen valkaistu kartonki。

庄钊,myyntipäällikkö, Kiina, Automaatio, Valmet, puh。+86 21 3997 5000
Timo Laurila, liiketoimintapäällikkö, Automaatio, Valmet, puh。+358 40 0922 422

在johtava prosessitknologian, automaatioratkaisujen toimittaja kehittäjä sellu, paperi- ja energiateollisuudelle。Tavoitteemme on tulla maailman parhaaksi asiakkaidemme palvelussa。

我们的研究人员对我们的论文进行了详细的分析,并对我们的论文进行了详细的分析。Valmetin edistykselliset palvelut ja automaatioratkaisut parantavat asiakkaidemme tuotantoproessien rotettavuutta ja suorituskykyä sekä tehostavat raaka-aineiden ja energian käyttöä。

Valmetin liikevaihto vuonna 2019 oli noin 3,5 miljardia euroa。Yli 13 000 ammattilaistamme ympäri maailmaa työskentelee lähellä asiakkaitamme, sitoutuneina asiakkaidemme menestyksen edistämiseen - joka päivä。Valmetin pääkonttori sijaitsee Espoossa ja sen osakkeet noteerataan纳斯达克Helsingissä。

卢lisaawww.valmet.fi,www.twitter.com/valmetglobal

Henkilotietojen kasittely