Valmet toimittaa Metsä Boardin Kemin tehtaalle teollisen internet ratkaisuja, joilla parannetaan lopputuotteen laatua ja tehtaan tuottavuutta

Valomet Oyj:NAmmattilehdistötiedote15.9.2020KLO 15.30

Valmet JaMetsä董事会ovat tehneet sopimuksen kartongin洛杉矶闺腊jautuvasta optimoinnistametsäboardin kemin tehtaan kartonkikoneelle。koneella tuotetaan premium-laatuista valkopintaista kraftlaineria。Valmet Toimittaa Tehtaalle Valmet工爱尔兰西班牙比分业互联网VII数据发现JA VII纸质质量-ratkaisut。

tillaus sisältyi Valmetin vuoden 2020 toisen neljänneksen tilauksiin。我叫蒂劳克森。

Sopimus在Metsä Boardin ja Valmetin yhdessä rakentaman digitaalisen tiekartan ensimmäinen vaihe。Ensimmäisen vaiheen tavoitteena on varmistaa huippulaadukas lopputuote, jolla mahdollistetaan hyvä ajettavuus kartongin jatkojalostusprosessissa。你可以把你的名字写在网址yhdistämällä proessin historiadataa, Metsä boardinasiakkaan jatkojalostusdataa ja Valmetin asiantuntemusta kartonkikoneen 1 tuotantoproessin parannuspotentiaalin löytämiseksi。Tämän mahdollistaa Valmetin VII Data Discovery -ratkaisu。

“Metsä登了一条金枪鱼tasalaatuisuudesta ja hyvästä ajettavuudesta jatkojalostuksessa, ja olemme sitoutuneet jatkuvan parantamiseen。Käyttämällä laadunhallinassa tekoälyä ja virtuaalisia sensoreita voimme saavuttaentistä parmman suorituskyvyn。Valitsimme Valmetin kumppaniksemme teknisen asiantuntemuksen ja yhtiöidemme välisen pitkäaikaisen luottamuksen perusteella”,sanoo Metsä boardinteknisen kehityksen päällikkö托米- Vaha-Ruohola

“Tämä projectti hyvä esimerkki VII Data Discovery -ratkaisulla saatujen tulosten hyödyntämisestä tehtaanlaajuisen toimintasuunnitelman tekemiseen ja tekoälypohjaisten VII-ratkaisujen luomiseen asiakkaan tarpeita varten。Tällä yhteisen tiekarttamme ensimmäisellä vaiheella siirymme kohti koko arvoketjun datapohjaista optimintia sellun valmistuksesta kartongin jatkojalostukseen”,sanooArttu-Matti Matinlauri,Analytiikasta Ja Sovelluksista Valmetin Automaatio-Liketoimintalinjassa Vastaava Johtaja。

Lisatietoja Valmetin toimituksesta

VII纸质质量-ratkaisua, johon sisältyy Valmetin tekoälyyn perustuvia sovelluksia, javalmet iq-laadunhallintajärjestelmää.käytetään kartongin pinnan laadun enakintiin ja autonomiseen optiinin realaaliaikaisesti。

KESKEISENÄOSANA VII用于纸质质量-RATKAISUA ON MaailmanEnsimmäinennakoiva索维尔斯kartongin Pinnan Laadun在线优化素。Se auttaaylläpitämäänämääänäämääänhyväälopputuoththaatuaja Optimoimaan raaka-aineenkäytön。

Toinen tärkeä ratkaisuun kuuluva sovellus on Dynamic Centerline Advisor, joka laatii optimialiset tuotantoreseptit kutakin ajotapaa varten ja varmistaa näin koko tuotantoproessin parhaan tehokkuuden。

Tietoa Metsa Boardista

Metsä欧洲银行的董事会ensikuituktonkien valmistaja ja edelläkävijä vastuulliuudessa。Yhtiö keskittyy kevyisiin ja korkealuokkaisiin taive- ja tarjoilupakkauskartonkeihin sekä valkoisiin kraftlainereihin, joita käytetään kuluttaja-, myymälä- ja tarjoilupakkauksissa。Yhtiön liikevaihto vuonna 2019 oli 1,9 miljardia euroa, ja se työllistää noin 2 400 henkilöä。Metsä董事会kuuluu Metsä groupinin。

Arttu-Matti Matinlauri,Johtaja,Analytiikka Ja Sovellukset,Automaatio-Liketoimintalinja,Puh。+358 40 704 3064

Valmet在Maailman Johtava ProssiteKnologian,Automaatioratkaisujen JA Palvelujen Toimittaja JaKehittäjäSellu-,Paperi- JA EnergiateLisuudelle。Tavoiteemme在Tulla Maailman Parhaaksi Asiakkaidemme Palvelussa。

Vahvan teknologiatarjonnan ytimen muodostavat sellutehtaat, pehmopaperin-, kartongin- ja paperinvalmistuslinjat ja bioenergiaa tuottavat voimalaitokset。Valmetin edistykselliset palvelut ja automaatioratisut parantavat asiakkaidemme tuotantoproessien lotettavuutta ja suorituskykyä sekä tehostavat raaka-aineiden ja energian käyttöä。

Valmetin liikevaihto vuonna 2019 oli noin 3,5 miljardia euroa。Yli 13 000 ammattilaistamme ympäri maailmaa työskentelevät lähellä asiakkaitamme, sitoutuneina asiakkaidemme menestyksen edistämiseen - joka päivä。Valmetin pääkonttori sijaitsee Espoossa ja sen osakkeet noteerataan纳斯达克Helsingissä。

luelisää:www.blumebaby.com.,www.twitter.com/valmetglobal.

HenkilötietojenKäsitely.