Valmet Toimittaa MaailmanNopeimmanPäällystetynKartonginKoneen应用程序:N Guangxi Jingui Pulp和Paperille Kiinaan

Valmet Oyj:n lehdistötiedote 16.3.2020 klo 13.15

Valmet toimtaa päällystävän kartonginvalmistuslinjan (PM 2) sisältäen laajat automation ja teollisen internet paketit APP:广西金贵制浆造纸(GJPP)钦州吉南tehtaalle kiinan。Koneen käyttöönotto on sunniteltu vuodelle 2021。

Tilaus sisältyy Valmetin vuoden 2020 ensimmäisen vuosineljänneksen saatuhin tilauksiin。Tilauksen arvoa ei julkisteta。Tämän tyyppisen ja laajuisen tilauksen kokonaisarvo on tyypillisesti noin 150-200 miljoonaa euroa。

Käynnistyessään PM 2 on maailman nopein, suurikapasiteettisin ja hyvin moderni päällystetyn kartonginvalmistuskone。PM 2 seuraa APP:n vuonna 2014 käyttöönotettua宁波PM 4 -konetta, joka on tällä hetkellä maailman nopein taivekartonkikone (FBB)。

GJPP:n tärkein tavoite oli, että PM 2 on huipputehokas ja -teknologiaa edustava kartonkikone。Asiakas korosti myös alhaisten käyttökustannusten merkitystä。Valmetin päällystetyn kartonkilinjan erittäin alhaiset energia- ja vedenkulutusarvot ovat todisstetusti alemat kuin kilpilijoilla ", kertoo Valmetin vanhempi myyntipäällikköTimo Saresvuo.

valmetin toimituksen tekniset tiedot

valmetin pm 2 -toimitussisältäänoopeanpaallystavan kartonkilinjanHylynkäsittelystäRullimelleJa Leikkureille。科尔梅OptiFlo Foudrinier-peralaatikkoa,光成形多-viiraosa jaOptiPress线性-puristinosa tuottavat korkealaatuisen pohjakartongin, ja neljäOptiCoat喷射-teräpäällystysasemaa varmistavat ensiluokkaisen päällystelaadun。OptiCoat干-ilmakuivaimetylläpitäväthyvänpäällystelaadunenciatehkkaasti。Toimitukseen KuuluuMyösKartonkikoneenKoko Prosesi-IlmastinodeijärjestelmäsisältäenKorkeanKastepisteenOptiair.-huuvan ja lammontalteenoton。KeskiokayttoinenOptiReel线性-rullain ja kaksi.双重放松伊拉varustettua.OptiWin鼓-kantotelaleikkuria tuovaterittäinkorkeankapasiteettitasonja parantavat turvallisuutta。

瓦尔麦特公司DNA-automaatiojärjestelmän toimitus sisältää prosessi- ja sähkökäyttöjen ohjaukset sekä tuotantotehokkuuden- ja kunnonvalvonnan ratkaisut。瓦尔麦特公司智商-laadunhallinta puolestaan​​ kattaa skannerit mittauksineensekäkone-ja poikkisuuntaiset ohjaukset ja profiloinnit。

Toimitukseen KuuluuMyös.paperikoneen kudokset,vara-晶澳kulutusosapaketit。Starttia ja kartonkikonen lisäoptimointia tuetaan etäyhteyden kauttasuorituskykykeskuksenavustuksella kayttaen viimeisimpiateollisen internetinratkaisuja。Datapohjainen ja proaktiivinen etätuki on nopea ja tehokas keino sunnitellun starttikäyrän saavuttamiseksi。

Viiraltaan 8 850 mm leveä kartonkikone tuottaa valkaistuja sellukartonkilajeja (taivekartonki, FBB) neliömassa-alueella 190-300 g/m2。Koneen sununnittelunopeus在1 450米/分钟,päivittäinen kapasiteetti, 3 800吨。

Tietoja Asiakkaasta.广西金贵制浆造纸

广西金桂制浆造纸工业研究中心2003年通过APP-China-yritystä。APP:n tehtaiden vuotuinen kokonaistuotantomäärä在11 miljoonaa tonnia。APP-China toimittaa laadukkaita tuotteita asiakkailleen ympäri maailmavastaamaan pehmopaperin, pakkausten ja paperin kasvavaan maailmanlaajuisen kysyntään。广西金贵制浆造纸työllistää伊利1 500 työntekijää。

湘东朱,基南毛泽东,Valmet,Puh。+86 1380 1795 775
Mika Ollikainen, myynti- ja markkinointijohtaja, Kartonki- ja paperitehtaat, Valmet, puh。+358 45 2711 711

Valmet在Maailman Johtava ProssiteKnologian,Automaatioratkaisujen JA Palvelujen Toimittaja JaKehittäjäSellu-,Paperi- JA EnergiateLisuudelle。Tavoiteemme在Tulla Maailman Parhaaksi Asiakkaidemme Palvelussa。

我们的研究人员对我们的论文进行了详细的分析,并对我们的论文进行了详细的分析。Valmetin edistykselliset palvelut ja automaatioratkaisut parantavat asiakkaidemme tuotantoproessien rotettavuutta ja suorituskykyä sekä tehostavat raaka-aineiden ja energian käyttöä。

valmedin liikevaihto vuonna 2019 oli noin 3,5 miljardia Euroa。Yli 13 000 AmmattilaistammeYmpäriMaailmaaTyöskenteleeLähelläSealkaitamme,西部亚洲亚洲梅斯特克服梅斯泰森Edistämiseen - JokaPäivä。ValmetinPääkonttoriSijaitseeEspoossa JA Sen Osakkeet Nooterataan纳斯达克赫尔辛西斯州。

Luelisää.www.valmet.fi,www.twitter.com/valmetglobal.

HenkilötietojenKäsitely.