Valmet toimtaa laajan paperikoneen lajinvaihtouudistuksen现代Kartonille turkkin

Valomet Oyj:NLehdistötiedote14.10.2020 KLO 11.00

瓦尔麦特公司toimittaa laajanpaperikoneen lajinvaihtouudistuksenja mittavan automaatiotoimituksen现代Karton sanayi Ve Ticaretin Tekirdağin tehtaalle turkkin。Paperikone PM 3, joka valmistaa nykyisin kierrätettyjä ulkopakkauskartonkeja, muutetaan tuottamaan korkealaatuisia päällystettyjä ulkopakkauskartonkeja。Uudistetun kartonkikonen käyttöönotto on sunniteltu vuoden 2022 alkuun。

TilausSisältyyValmetinVuoden 2020 KolmannenVuosineljänneksenSaatuihinTilauksiin。Tilauksen Arvoa Ei Julkisteta。TämänTyyppisenTilauksen Arvo在Tyypillisesti中间40-50 Miljoonaa Euroa。

“Valitsimme Valmetin策略赛Kumppaniksemme Tukemaan Kasvustrateatamame。Arvostamme Valmetin KorkeaaTeknistäOsaamista Ja Odotamme ErinomaisenYhteistyönJatkuvanTässäProjektissa“,Sanoo现代Kartonin Hallituksen PuheenjohtajaHamdullah Eren.

“yhteistyömmemyyntivaiheessa oli erinomaista,mikäluvänperustan projektille。ValmetinPäällystysosaaminenJAVakuuttavat公开授予Tekivätratkaisustambeerittäinhoukuttelevanasiakkaalle“,Sanoo Valmetin VanhempiMyyntipäällikköPetteri Soini

toimituksen tekniset tiedot.

valmetin.lajinvaihtouudistustoimitukseen.Sisältyy muutoksia olemassa olevaan massanvalmistuslinjaan ja paperikonesee mukaan lukienHylynkäsittelyn., kiertovesijärjestelmän ja muutoksetMassansyöttöjärjestelmään.。Toimitus nykyiseen paperikoneeseensisältääkolmeuuttaOptiflo foudriier.-Perälaatikkoa,Mutokset.viira -纯净 -esikuivatus-Pintaliimausosiin。Toimitukseen KuuluuMyösTäysinUusiPäällystysosaSisältäenOptiCoat层-verhopaallystysaseman,opticoat喷气机-terapaallystysaseman,pastanvalmistusjarjestelman, konekierrot kummallekinPäällystysasasemalle柔和的光学电池柔软-Kalanterin JA.Optireel线性-keskiökäyttörullaimen。

Toimitukseen KuuluuMyösolemassa Olevienilmajärjestelmienuudistus,mm。uusi huuva,lämmöntalteenottojaOptidry外套-ilmakuivaimet。Toimitustäydetyyyiaatiopaketilla,jossa onKoneenohjaus-laadunhallinta -kunnonvalvontajarjestelmatRetentiomittaukset.。Tehtaalla Olevan TuenLisäksiuudistetunKoneen Startinaikaista Ja-JälkeistäOptimoIntia Tuetaan性能中心-etäpalvelukeskuksesta。

Viiraltaan 5 600 mmLeveäpm3 -kone tuottaa valkopintaisiakeräyspapi-linereita,valkopintaisiakeräyspapli-linereita,keräyspaperiaallotuskartonkkejajakeräyspapi-linereitaneliömassa-alueella105 - 225G / M.2。Koneen Suunnittelunopeus 1 300米/分钟。

Tietoja asiakkaasta现代凯顿

现代Karton sanayi ve ticareta.ş,joka perustettiin Vuonna 1974,Osa Eren Holdingia Ja Sijaitsee Istanbulissa。SE在Turkin Suurin Ja Yksi Eurofaan Suurimpia Aaltopahvinvalmistaja。TehdasKäytääJätepaperiaGuotannossaan,JA Sen Vuotuinen TuotantokapasiteTi on 1 050 000吨。

JariVähäpesola,Johtaja,Paperit-Liketoimintalinja,Valmet,Puh。+358 40 558 6555
KariRäisänen,Myyntijohtaja,Emea Ja Na,Kartonki- Ja Paperitehtaat,Valmet Puh。+358 40 518 0567

在johtava prosessitknologian, automaatioratkaisujen toimittaja kehittäjä sellu, paperi- ja energiateollisuudelle。Tavoitteemme on tulla maailman parhaaksi asiakkaidemme palvelussa。

Valmetin liikevaihto vuonna 2019 oli noin 3,5 miljardia euroa。Yli 13 000 ammattilaistamme ympäri maailmaa työskentelee lähellä asiakkaitamme, sitoutuneina asiakkaidemme menestyksen edistämiseen - joka päivä。Valmetin pääkonttori sijaitsee Espoossa ja sen osakkeet noteerataan纳斯达克Helsingissä。

卢lisaawww.valmet.fi.www.twitter.com/valmetglobal

Henkilotietojen kasittely