Valmet ToimittaaKuidutinjärjestelmän钦州Lvyuan Woodin Tehtaalle Kiinaan

Valmetin Sellu JA Energia -LiiketoimintalinjanMyyntipäällikköLeifSundbergKätteleeLvyuan-KonserninPääjohtajaaXu Zhaohuita

Valmet Oyj:NAmmattilehdistötiedote11.2.2020 KLO 11.00

Valmet Toimittaa Defibrator™-JärjestelmänSekä蒸汽分离器PV-Järjestelmän钦州Lvyuan Wood-YhtiölleKiinaan。Järjestelmän在MääräKäynnistyäkeväällä2020上。

TilausSisältyiValmetin Vuoden 2019 ViimeisenNeljänneksenTilauksiin。Tilauksen Arvoa Ei Julkisteta。

秦州吕源-Projekti在Lvyuan-Konsernin Uusi Inctoringi,Jolla Se Lajentaa Tuotantoaan Ja Monipuolistaa Tuotevalikoimaansa。Projekti Sijaitsee广气自主藻菌。广西在viime vuosinakehittänytaktiivisestimetsätollisuutta,Laajentanut Teollista Ketjua Ja Rakentanut Teollisuusklustereita。

“TutkimmePerusteellisestiTämänProjektinLaitteistokoonPanoa Ja Vertailimme Yksityiskohtaisesti underen eri toimittajien laitteistojen suorituskykyparametreja jatodellisiakäyttörajoja。TämänJälkeenvalitsimme Valmetin Toimittamanan TarvittavanKuidunkäsittelylaitteiston,JohonSisältyiuudensukupolvensfibriator-sekähöyryntalteenottojärjestelmä。TämänRatkaisunAvulla Saamme AikaanYmpäristöystävällisen托宁侬MahdollisimmanAlhaisillaKäyttökustannuksillaJAParhaalla Kuidun Laadulla“,Sanoo Lvyuan-KonserninPääjohtaja徐兆辉

“ValmetinTyöntekijätovattodellisiakuituteknologian Asiantuntijoita。他ovatmyöserittäinahkeria ja asialleen omistauteanita。Valmet Tarjosi Meil​​le AsiantuntevaaTeknistäTukeaJAPalvelujaprojektin Onnistumisen varmistamiseksi“,Sanoo钦州Lvyuan WoodinProjektipäällikkö王振华

“Tämä在ValmedilleerittäinArvokasTilaus,SilläKyseessä上的EnsimmäinenKauppammeLvyuan-Konsernin Kanssa。ToimitukseSta MuodostuuMeilleTärkeä亚西亚斯斯西纳卡萨·贾阿塞萨萨“,Sanoo Valmetin Sellu Ja Energia -LiiketoimintalinjanMyyntipäällikköLeif Sundberg.

Tietoja Valmetin Toimituksesta.

Valmetin ToimitukseenSisältyyÄskettäinJulkistetuevibrator Gen2 Evo 56-JärjestelmäSekävalmet蒸汽分离器PV-Järjestelmä。Valmetin Kuiduttimet Tunnetaan Luotettavuudestaan​​,JANiilläsaadananaikaanyhdenmukainen,Huppulaatuinen Kuitumateriaali。蒸汽分离器PV Ottaa Puhalluslinjasta TalteenProssihöyryä,JokaVoidaanKäyttääuudelleenBakkeenEsilämmitykseen。TämäVähentääMerkittävästiPuhtaanHöyrynKulutusta。Tämätoimitustarjoaa markkinoidensuorituskyvyltäänparhaan ja Energiatiatehokkaimman Kuitulevyn TuotannonAlkupäänJärjestelmän。

Tietoja Asiakkaasta.钦州Lvyuan Wood Co.,Ltd。

钦州吕源木材有限公司Perustettiin Vuonna 2001.Se在Yksi Suurista MDF-Levyjen Valmistajista Kiinassa。YhtiönVuotuinentuotantokapasiteetti在Yli 750 000Kuutiometriä。

Sillä在Neljätytäryhtiötätätätärtätätätätätätäthththianiinjaanhuinmaakunnissa,Sekäneljätootantolinjaa,JoihinSisältyykolmeVuotuiseltaTuotantokapasiteetiltaan 200 000 kuutiometrin tuotantolinjaasekäyksi150 000 kuutiometrin tuotantolinja。

Leif Sundberg,Myyntipäällikkö,Sellu Ja Energia -Liiketoimintalinja,Valmet,Puh。+46 70 606 55 47
jansen shang,myyntipäällikkö,kiina,sellu Ja Energia -liiketoimintalinja,Valmet,Puh。+86 1380 1231 944

Valmet在Maailman Johtava ProssiteKnologian,Automaatioratkaisujen JA Palvelujen Toimittaja JaKehittäjäSellu-,Paperi- JA EnergiateLisuudelle。Tavoiteemme在Tulla Maailman Parhaaksi Asiakkaidemme Palvelussa。

valmedin liikevaihto vuonna 2019 oli noin 3,5 miljardia Euroa。Yli 13 000 AmmattilaistammeYmpärimaailmaaTyöskentelevätLähellä亚亚克卡塔默德,西部亚洲亚洲伯爵梅斯塔伦Edistämiseen - JokaPäivä。ValmetinPääkonttoriSijaitseeEspoossa JA Sen Osakkeet Nooterataan纳斯达克赫尔辛西斯州。

HenkilötietojenKäsitely