Valmet toimtaa kuidutinjärjestelmän Çamsan entergrelle Turkkiin

Valmet Oyj:n ammattilehdistötiedote 29.1.2020 klo 11.00

Valmet toimittaa debrator™-kuidutinjärjestelmän Çamsan entergre Ağaç Sanayi ve Ticaret A.Ş -yhtiölle Turkkiin。Uuden järjestelmän määrä käynnistyä vuoden 2020 keskivaiheilla。

Tilaus sisältyy Valmetin vuoden 2019 viimeisen neljänneksen tilauksiin。Tilauksen arvoa ei julkisteta。Tämänlaajuisen toimuksen arvo on yleensä 2-5 miljoonaa euroa。

“evo 64-järjestelmä在erityisesti suunniteltutu tuotantotasoihin,jotkayltävätjopa35吨吨腾田,MikäsopiiTäydellisestiÇamsanentregleTässäPatauksessa。Olemme HyvinTyytyväisiäSiihen,ettävalmetvalittiintoimittajaksiTähänHankkeeen“,Sanoo Valmetin Sellu Ja Energia -LiiketoimintalinjanMyyntipäällikköLeif Sundberg.

Tietoa Valmetin toimituksesta
Valmetin toimitus sisältää täydellisen EVO 64 -kuidutinjärjestelmän ja höyrynerottimen。Tämä on Valmetin ensimmäinen höyrynerottimen toimitus Turkkiin。

Tietoa asiakkaastaCamsan EntegreAğaç Sanayi ve Ticaret A.Ş
Çamsan entergre on turkkilainen MDF-kuitulevyn ja laminoidun lattiaparketin tuottaja。Yhtiön paperin impregnointikapasiteetti on 90 000 m²vuodessa。Çamsan entergre on kotimaansa markkinajohtaja, ja sen vienti kohdistuu pääasiassa伊朗,埃及,伊拉克,波霍伊斯-基波斯,Azerbaidžaniin,科威特,克里克坎,阿尔巴尼亚,突尼斯,保加利亚,科索沃,格鲁吉亚,土库曼斯坦和阿富汗。

Leif Sundberg, myyntipäällikkö, Sellu ja energia - likitoimintalinja, Valmet, puh。+46 70 606 55 47
Cem Guner, tehdasmyyntipäällikkö, Valmet, puh+90 533 769 6729

在johtava prosessitknologian, automaatioratkaisujen toimittaja kehittäjä sellu, paperi- ja energiateollisuudelle。Tavoitteemme on tulla maailman parhaaksi asiakkaidemme palvelussa。

我们的研究人员对我们的论文进行了详细的分析,并对我们的论文进行了详细的分析。Valmetin edistykselliset palvelut ja automaatioratkaisut parantavat asiakkaidemme tuotantoproessien rotettavuutta ja suorituskykyä sekä tehostavat raaka-aineiden ja energian käyttöä。

Valmetin liikevaihto vuonna 2018 oli noin 3,3 miljardia euroa。Yli 13 000 ammattilaistamme ympäri maailmaa työskentelevät lähellä asiakkaitamme, sitoutuneina asiakkaidemme menestyksen edistämiseen - joka päivä。Valmetin pääkonttori sijaitsee Espoossa ja sen osakkeet noteerataan纳斯达克Helsingissä。

luelisää:www.blumebaby.com,www.twitter.com/valmetglobal

Henkilotietojen kasittely