亚洲制纸厂Etelä-Koreaan

Valmet Oyj:n lehdistötiedote 26.3.2020 klo 11.00

亚洲纸业有限公司-伊里提克森斯瓦哈勒Etelä-Koreaan。Paperikone PM 1:n uusinnan päätavoite lisätä valmistettavien ulkopakkaus- ja kipsikartonkilajien lujuusominaisuuksia。Uudelleenrakennettu paperikone on tarkoitus ottaa käyttöön vuoden 2021 jälkipuoliskolla。

Tilaus sisältyy Valmetin vuoden 2020 ensimmäisen vuosineljänneksen saatuhin tilauksiin。Tilauksen arvoa ei julkisteta。Tämän tyyppisen tilauksen kokonaisarvo on tyyillisesti noin 5-10 miljoonaa euroa。

Valmet tarjosi teknologisesti edistyneitä ratkaisuja korkealaatuisten kipsi- ja testliner-kartonkilajien tuottamiseksi alhaisin raaka-ainekustannuksin。Saimme todennettua nämä koeajoissa ValmetinpaperiteknologiakeskuksessaSuomessa。Vierailimme myös tehtaalla, jossa on optimsizer Hard -liimauslaite tuotantokäytössä。Asia Paperin apulaistehtaanjohtaja, tärkeää, että meillä, hyvämaineinen ja lotettava toimittajaKyoung-Taek李sanoo。

Päädyimme ratkaisuun, jossa asiakas pystyy vähentämään kartongin neliömassaa lujuusominaisuuksista tinkimättä。亚洲纸oli erittäin kininnostunut kierrätyspohjaisen kartongin kosketuksettomasta tärkkelyksen levitysmenetelmästä, kooneen osien kulumista ja parantaa siten käyttötehokkuutta。Tarjolla ei ole tällä hetkellä kilpailevaa tekniikkaa ", kertoo Valmetin myyntipäällikköKwon Tae-Yeon

Toimituksen tekniset tiedot

Valmetin toimitukseen kuuluuOptiSizer硬-pintaliimauslaite, jossa on kovapintaiset nippitelat ja tärkkelyksen ruiskutus nippitelalle,TurnFloat-radankaantolaite,Pintatärkkelyksen valmistusjärjestelmä ja konekierrot,瓦尔麦特公司DNA-koneenohjaus - ja瓦尔麦特公司智商-laadunhallintajarjestelmat。

Tavanomaiseen pintaliimauslaittesee verrattuna OptiSizer Hardissa tärkkelys suihkutetaan kovapintaisille nippiteloille。Lisääntyneen pintalujuuden lisäksi optimsizer Hard parantaa myös valmistetun kartongin sisäisiä lujuusarvoja。Tärkkelystä annostellaan telaniipissa korkeamassa nippipaineessa, mikä lisää kuitujen tiheyttä ja parantaa näin lujuusominaisuuksia。

Viiraltaan 5 900 mm leveä PM 1 tuottaa testlinereita ja kipsikartonkilajeja neliömassa-alueella 80-300 g/m2。速度为850米/分钟。Päivittäinen sununnittelukapasitetti on noin 1100 tonnia vaihdellen tuotantolajeittain。

Tietoja asiakkaasta Asia Paper

亚洲铜版纸生产。位于秘鲁lähtien vuonna 1958 erikoistunut voimapaperin, kipsilevyjen ja testlinerien tuotantoon的有限公司。亚洲Paper on saanut kotimaassan Koreassa arvostusta maan ensimmäisenä teollisuusyrityksenä。所有的人都是这样的,他们都是这样的。

严在成,johtaja, Etelä-Korean value, Valmet, puh。+82 1099 0036 91
Vesa Ahvenniemi, tuotemyyntipäällikkö, Kartonki- ja paperitehtaat, Valmet, puh。+358 40 595 7673

在johtava prosessitknologian, automaatioratkaisujen toimittaja kehittäjä sellu, paperi- ja energiateollisuudelle。Tavoitteemme on tulla maailman parhaaksi asiakkaidemme palvelussa。

我们的研究人员对我们的论文进行了详细的分析,并对我们的论文进行了详细的分析。Valmetin edistykselliset palvelut ja automaatioratkaisut parantavat asiakkaidemme tuotantoproessien rotettavuutta ja suorituskykyä sekä tehostavat raaka-aineiden ja energian käyttöä。

Valmetin liikevaihto vuonna 2019 oli noin 3,5 miljardia euroa。Yli 13 000 ammattilaistamme ympäri maailmaa työskentelee lähellä asiakkaitamme, sitoutuneina asiakkaidemme menestyksen edistämiseen - joka päivä。Valmetin pääkonttori sijaitsee Espoossa ja sen osakkeet noteerataan纳斯达克Helsingissä。

卢lisaawww.valmet.fi,www.twitter.com/valmetglobal

Henkilotietojen kasittely