Valmet ToimittaaKokonaisenHöyrykattilalaitoksenNorske SkogilleItävaltaan

Valomet Oyj:NLehdistötiedote8.6.2020 KLO 11.00

Valmet ToimittaaKokonaisenHöyrykattilalaitoksenNorske Skogin Bruckin PaperitehtaalleItävaltaan。

TilausSisältyiValmetinVuoden 2020EnsimmäisenneljänneksenSaatuihinTilauksiin。Tilauksen Arvo在Noin 40 Miljoonaa Euroa。Kattilalaitos Luovutetaan Asiakkaalle Vuonna 2022。

Investinei Parantaa Tehtaan Kilpailukekya,PienentääsenHiilijalanjälkeäJA罗乌塔Liketoimintaa PainopaperUotanononOHEEHJÄTEPOLTOAINEESTASyntyvien TulojenMyötä。

“Norske Skog BruckPääteiValmetinTeknologiaratkaisuunHyvin Toimivien公开了Alaitosten Ansiosta。Projekti Jatkaa Norske Skog -Konsernin Tuotannon Monipuolistamiseen JAYMPäristömyötäisyyteenTähtääviäTaimiaJA在TärkeäMerkkipaaluBruckin TehtaanKehittämisessä“,Sanoo Norske Skog Bruck GmbH:N ToimitusJohtajaEnzo Zadra.

“valmetin teknisesti vaativassa kattilalaitoksessa kaikki kehittyneen teknologian osat ontegroituvat saumattomasti yhteen ja auttavattehdastapääsemääntavoitteisiinsa。Valmetin Teollisen Internetin Ratkaisuilla onTärkeäroolikattilansuorituskyvyn Ja Kannattavuuden parantamisessa“,Sanoo Valmetin Energialiiketoiminnan JohtajaKai Janhunen.

Polttoainetehttaan 56 MegawatinKattilaKäyttääPääasiassaJätepolttoainetta,帕尔布普利埃雷埃,LietettäJAMaakaasua。Kattila Korvaa Osittain Olemassa Olevien MaakaasupottoistenKattiroidenHöyryntuotantoaSekätaotaaLämpöäpaperatehtaalleJa PaikalliseenKaukolämpöverkkoon,Mikäalentaa2-päästöjä。

Tietoa Valmetin Toimituksesta

Valmetin Kokonaistoimitussisältää.valmetin bfb -kattilalaitoksen.,Jokahyödyntääkerrosleijuteknologiaa。PITKÄLLESENTONTOITUUNKONESPTIINKUULUUHÖYRYNLOPPUTULISTUSMAAKAASULLA,LetkusuodatinPäästöjenHallintaan,KatalyyttiTypenoksidipäästöjenalentamiseen,Palamisilman KostutinSekäausulauhdutinyhdistettynäpesuriinLämmöntuotannonJAPäästöjenHallintaan。lisäksitoimitussisältäärakennukset,Valmet DNA-Automaatiojärjestelmän.PäitysenSekä.Valmetin Teollisen Internetin(vii)Ratkaisuja,Kuten DNA Combustion Manager -Sovelluksen Palamisen Hallintaan,DNA锅炉扫掠经理-Sovelluksen Nuohouksen Hallintaan Ja VII-Pilvialveluita。

Tietoa Asiakkaasta Norske Skog

Norske海枪在Maailman Johtavia Painopa rapheriNvalmistajia,JaSillä在Vahva Markkina-伊斯雅·伊斯马州埃斯莫斯萨JA Australaasiassa。Konsernissa on Kuusi Paperitehdasta Ja PellettiliiketoimintaaViidessäMaassa。Sen Vuosittainen潘帕帕斯汀Tuotantokapasiteetti在2,3 Miljoonaa Tonnia Ja PellettikapasiteTi 85 000吨。yhtiömyy sanomalehti-ja aikakauslehtipaperia myyntikonttoreiden ja Agentien Kautta Yli 80 Maahan。KonsernissaTyöskenteleeNoin2 300Työntekijää。Perinteisen Painopaperi-JaPellettiliiketoiminnanLisäksinorskekäynnistänytuusiakasvuhankkeita,JotkaLiittyvätuusiutuvaanEnergiaanSekäBiokemialLisiinJA Kuituteisiin。

MarkusBolhár-nordenkampf,Johtaja,Energiamyynti Ja -Palvelut,Cen-Alue,Valmet,Puh。+43 664 829 40 54

Valmet在Maailman Johtava ProssiteKnologian,Automaatioratkaisujen JA Palvelujen Toimittaja JaKehittäjäSellu-,Paperi- JA EnergiateLisuudelle。Tavoiteemme在Tulla Maailman Parhaaksi Asiakkaidemme Palvelussa。

valmedin liikevaihto vuonna 2019 oli noin 3,5 miljardia Euroa。Yli 13 000 AmmattilaistammeYmpäriMaailmaaTyöskenteleeLähelläSealkaitamme,西部亚洲亚洲梅斯特克服梅斯泰森Edistämiseen - JokaPäivä。ValmetinPääkonttoriSijaitseeEspoossa JA Sen Osakkeet Nooterataan纳斯达克赫尔辛西斯州。

Luelisää.www.valmet.fi.www.twitter.com/valmetglobal.

HenkilötietojenKäsitely.