泰米尔纳德邦新闻纸和纸张-yhtiölle因提安

Valumet toimittaa keitto- ja kuitulinjan泰米尔纳德邦新闻纸和论文-yhtiölle

TNPL:n toimitusjohtaja ja tehtaanJohtoryhmäyhdessävalmetinmyynninJohtoryhmän堪萨萨。

Valmet Oyj:n lehdistötiedote 3.2.2020 klo 11.00

Valumet Toimittaa Keitto- Ja Kuitulinjan Tamil Nadu新闻纸和论文-Yhtiön(TNPL)Yksikköön2,Joka Sijaitsee Mondipattissa Trichyn Piirikunnassa Intiassa。Yksikössä在200 000吨vuodessa tuottava monikerroskartonkikone vuodelta 2016. Uuden Sellutehtaan Kapasiteetti在165 000 Tonnia Valkaistua Lehtipuusulfaattisellua Vuodessa,Ja Tehdas onTarkoitusKäynnistäävuoden2021Seanimmäiselläneljänneksellä。

Tilaus sisältyy Valmetin vuoden 2019 viimeisen neljänneksen tilauksiin。Tilauksen arvoa ei julkisteta。Tämänlaajuisen toimuksen arvo on yleensä 20-30 miljoonaa euroa。

Valmedilla JA TNPL:Llä在Pitkäaikainenyhteistyösuhde。Aiemmin Toimittanut Kaksi Lehtipuuta JASokeriruokojätettäHyöntävävääätetlinjaaTNPL:nYksikköön1,Joka Sijaitsee Kagithapuramissa Karurin Piirikunnassa Intiassa。

Valmetin teknologia täyttää todistetusti TNPL:n tiukat vaatimukset alhaisesta vedenkulutuksesta ja raaka-ainetehokkuudesta, jotka ovat tällä alueella erityisen tärkeitä。Uudistettu kolmannen sukupolven jatkuvatoiminen keittojärjestelmämme on saanut hyvän vastaanoton markkinoilla sen jälkeen, kun lanseerasimme sen vuoden 2018 lopulla。Tämä tilaus在jälleen osoitus siitä。TNPL:n sellutehtaasta tulee ensimmäinen modernin jatkuvatoimisen keittojärjestelmän referenssimme Intiassa。Olemme ylpeitä ja kiitolisia siitä, että voimme toteuttaa tämän hankkeen yhdessä TNPL:n kanssa ", sanoo Valmetin Kuidunkäsittely-liiketoimintayksikön myyntipäällikköEva Engelfeldt

“2-YKSikkömme在Intian Johtavia Sellun Ja Kartonkipaperin Tuottajia。uusi sellutehdas,jossa on Valmetin keitto- ja kuitulinjateknologia vahvistaa tavoitettamepiaämarkkina-asemame“,SanooS J Varadarajan., TNPL:n project tijohtaja。”Valmetin kuitulinja tuo uusinta teknologiaa TNPL 2 -yksikköömme ja merkittävä askel eteenpäin veden säästössä ja ympäristön suojelussa。Tämä kuitulinja auttaa merkittävästi yksikkömme kannattavuudessa ", sanooS V R克里希南,TNPL:nkäyttöjohtaja。

Tietoa Valmetin Toimituksesta

Valmetin ToimitusSisältääPäälaitteetJAProssisuunnittelun Jatkuvatoimiseen Keittoon,Kuitunuppujen Poistoon,Seulontaan,Ruskean Massan Pesuun,HappideLignifioInintiin Ja Kolmivaiheen Kloorikaasuttomaan ValkaisuunSekäDNCG-järjestelmiin,SisältäenPaputiat,Instrument ja Puppetiat,SisältäenPaputiat,Istrument Ja Pultiatia,SisältäenPaputiat。

Tietoa Asiakkaasta Tamil Nadu新闻纸和论文有限公司

泰米尔纳德邦新闻纸和论文Sijaitsee Kagithapulamissa Karurin Piirikunnassa泰米尔纳纳伦奥萨瓦西萨萨intiassa。Yhtiötaottaasanomalehtipaperiasekäkirjoitus-jääasiassalehtipuustajasokeriruokojättteestä。

Eva Engelfeldt,Myyntipäällikkö,Sellu Ja Energia -Liiketoimintalinja,Valmet,Puh。+ 46 706 805 219
Daniel Ekstam,Myyntipäällikkö,Sellu Ja Energia -Liiketoimintalinja,Valmet,Puh。+46 766 397 915
Varun Jain Intian maajohtaja Valmet puh。+ 91 96548 13696
NK Jain, Aasian ja Tyynenmeren alueen myyntijohtaja, Sellu ja energia - likitoimintalinja, Valmet, puh。+ 91 987325 1858

在johtava prosessitknologian, automaatioratkaisujen toimittaja kehittäjä sellu, paperi- ja energiateollisuudelle。Tavoitteemme on tulla maailman parhaaksi asiakkaidemme palvelussa。

Valmetin Liikevaihto Vuonna 2018 Oli Noin 3,3 Miljardia Euroa。Yli 13 000 AmmattilaistammeYmpärimaailmaaTyöskentelevätLähellä亚亚克卡塔默德,西部亚洲亚洲伯爵梅斯塔伦Edistämiseen - JokaPäivä。ValmetinPääkonttoriSijaitseeEspoossa JA Sen Osakkeet Nooterataan纳斯达克赫尔辛西斯州。

卢lisaa:www.blumebaby.comwww.twitter.com/valmetglobal

HenkilötietojenKäsitely