ValumetToimittaaKäyttäjienKoulutussimulaattoritethovatergylle Baton Rougeen yhdysvaltojen路易斯安那州

Valomet Oyj:NAmmattilehdistötiedote17.7.2020 Kello 11.00

valmet在Allekirjoittanut Ethosenergyn Kanssa Viisivuotisen Sopimuksen Voimalaitoksen Koulutussimulaattoreiden Toimituksesta Louisiana Station -Voimalaitokselle,Joka Sijaitsee Baton Rougessa Yhdysvaltojen Louisianas。

TilausSisältyiValmetinVuoden 2020 ToisenNeljänneksenTilauksiin。Tilauksen Arvoa Ei Julkisteta。Ensimmäinentoimitustehdännvuoden2020Viimeiselläneljänneksellä。

“YksikkömmeToimivatYmpärivuorokaudenTuottaenSähköäJAHöyryäPaikalliselleTeollisuudelleJaLähiseudunyhteisöille。MonitasoisenOhjausjärjestelmämmeVuoksiTarvitsimmeKoulutustyökalun,JokaAuttaaKäyttäjiäTapahtumienHallinnassa Monenlaisissa Tilanteissa。ValitsimmeKäyttäjienKoulutusohjelmanKumppaniksi Valmetin,KoskaYhtiönKoulutusohjelmaanKuuluuToimipaikkakohtainen Simulaattori。Olemme TehneetYhteistyötäValmetinKanssa Jo Vuosien Ajan,JA Valmet在Osoittanut Osaamisensa Muissa Projekteissamme“,Sanoo EthentergynTuotantopällikkö罗尼莫里斯

“路易斯安那州站在奥鲁特Avainasiakkaitamme Yli 30 Vuoden Ajan。Tiimiemme erinomainenyhteistyöonollutkeskeistäyöstämänprojektin toteutuksessa。Valmetin Pohjois-Amerikan JA Ruotsin Tiimit OlivatPaikanPäällätviikonJAMäärittelivätyhdessäLousianaattingin Tiimin Kanssa Toimituksen Laajuuden Ja Vakuuttivat Samalla Asiakkaan Valitsemaan Valmetin“,Sanoo Valmetin自动纳米尼姆省 - LiketoimintalinjanMyyntipäällikkö迈克玛丽希

路易斯安那州站 - voimalaitoksen koulutussimulaattorit testaushuoneessa。

Tietoja Valmetin Toimituksesta.

Valmetin ToimitusSisältääRäätälödynKokoVoimalaitoksenKoulutussimulaattorin,Kattaen Turbiinit,Lämmöntalteenottokattilan,LämpökattilatJaHöyryturbiinit。

Tietoa Asiakkaasta Ethentergy

Encergiantuotannon的Ethosentergy,Öljy-jakaasumarkkinoiden ja teollisuuden JohtavaitsenäinenPyörivienLaitteidenHuollonJa Ratkaisujen Toimittaja。Ethentergy Vastaa Louisiana Station-VoimalaitoksenKäytöstäJAkunnossapidosta exxonmobilin puolesta。埃克森美孚在Yksi Maailman Suurimmista Julkisesti noteeratuistaKansainvälisistäÖljy-jakaasuyhtiöistä。

Mike Marich,Myyntiipäällikkö,自动化,Valmet,Puh。+1 215 393 4304
Lars Almkvist,Johtaja,Simulaattorin Ja Prossihallinta,Valmet,Puh。+46 705 595 390
EmmeliOlén,Johtaja,Valomet学习服务,Valmet,Puh。+46 766 396 712

Valmet在Maailman Johtava ProssiteKnologian,Automaatioratkaisujen JA Palvelujen Toimittaja JaKehittäjäSellu-,Paperi- JA EnergiateLisuudelle。Tavoiteemme在Tulla Maailman Parhaaksi Asiakkaidemme Palvelussa。

valmedin liikevaihto vuonna 2019 oli noin 3,5 miljardia Euroa。Yli 13 000 AmmattilaistammeYmpärimaailmaaTyöskentelevätLähellä亚亚克卡塔默德,西部亚洲亚洲伯爵梅斯塔伦Edistämiseen - JokaPäivä。ValmetinPääkonttoriSijaitseeEspoossa JA Sen Osakkeet Nooterataan纳斯达克赫尔辛西斯州。

luelisää:www.blumebaby.com.www.twitter.com/valmetglobal.

HenkilötietojenKäsitely