我们将在基南的北海市出版《太阳报》

Valomet Oyj:nLehdistötiedote27.4.2020 KLO 11:00

瓦尔麦特公司toimittaaHienopaperikone-Ja massanvalmistuslinjat laajoine automaatioratkaisuineen sekä uudensoodakattilanSun paperin北极Tehtaalle Kiinaan。TämänLisäksiToimitukseenKuuluu Toinen Massanvalmistuslinja Toiselle Sun Paperin Tehtaalle。Uusi Korkakapasiteettinen Hienopa ackoneLinja suunnitellaankekealuokkaisten,PäällystämättömienstenPaperikonelinjan Ja SoodakattilanKäyttöönototon Suunniteltu Vuodelle 2021。

Soodakattilan tilaus sisältyi Valmetin vuoden 2020 ensimmäisen neljänneksen saatuhin tilauksiin, ja paperikonelinja sisältyy toisen neljänneksen saatuhin tilauksiin。Tilausten arvoja ei julkisteta。Tämän tyyppisten ja toimituslaajuisten tilausten kokonaisarvo on tyypillisesti noin 130-150 miljoonaa euroa。

valmetin toimitus在Osa Sun Paperinuutta北极Tehdasta,Jonka Sellun Ja Paperin Tuotantokapasiteetti在Kokonaisuudessaan ValmistutuaanYhteensä3,5Miljoonaa Tonnia Vuodessa。Tehdas Rakennetaan Kahdessa Vaiheessa Noin Viiden Vuoden Aikana。

Tavoitteenamme tässä project jektissa on rakentaa maailmanluokan tehdas。Halusimme valita edistyksellisen ja rotettavan tekniikan,在turvallista käyttää。Valitsimme Valmetin aiemmissa project jekteissamme tehdyn hyvän yhteistyön johdosta。Valmet myös pystyi vastaaan asettamiimme tavoitteisiin hyvin ", sanoo Sun Paperin talteenottolinjan projektipäällikkö范达

“MerkittävinToimijaNäinLeveidenJa Nopeiden Paperikoneiden Toimittajana上的”Valmet。Hyvät公开委员会Ja NiidenErinomaisetKäyttöönototovatVahvistaneet asemaammeEntisestään。Asiakkaillemme on Todellinen etu,Ettäpystymme toimittamanan kokonaiset paperInvalmistuslinjat Massanvalmistuksesta Pituusleikkurehin。TärkeimmätKomponentitJASuulin Osa SuunnittelustaTehdään苏梅萨,Loput Paikallisesti Kiinassa。Työmääräjakautuukarkeasti puomen suomen ja Kiinanvälillä“,Kertoo Valmetin Kiinan Maajohtaja襄东朱

Havainnekuva太阳纸厂在北海道的massa纸厂为我们准备了一张纸

Havainnekuva soodakattilasta, joka toimitetaan Sun Paperin uudelle Beihain sellu- ja paperitehalle。

Tietoja Korkealaatuisen Hienopa jan valmistuslinjasta

Valmetin toimitus käsittää kokonaisenhienopaperinvalmistuslinjan(PM 1)MassanvalmistuksestakonerullankasittelyynKahdelle Pituusleikkurille.sisaltaen
ilma -,kemikaali-JAProsesijärjestelmätSekäKäyttöönotonsetvara-kulutusosat塞克维paperikoneen kudokset。Valmetin paperinvalmistuslinjan sununnittelussa keskitytään yhteen tärkeimmistä hienopaperin valmistuksen avaintekijöistä eli koneen ajettavuuteen。

PM 1:N MassanvalmistoimitusSisältääavupuu-,Lehtipuu-Ja Bctmp-Massanvalmistuslinjat(Valkaistu Kemi-termomekaaninen Massa),hylynkasittelyn,MassaseKoittimen JAKiertovesijärjestelmän.。Toiselle Tehtaalle Tuleva PM 39:N Massanvalmistus On Toimitukseltaan Hyvin Samanlainen Kuin PM 1:Llä。

Laajaan automaatiotoimitukseen kuuluu hajautettu瓦尔麦特公司DNA-ohjausjärjestelmä sisältäen prosessi-, kone- ja käytönohjaukset sekä kunnonvalvonnan。Toimituksessa on mukana myösmaranpaan analysaattorit瓦尔麦特公司智商-laadunhallintajärjestelmäprofiloineineen。Automaatioratkaisuilla Koko Tuotantoprosessi JA Lopputuenteen Laatu Voidaan Optimoida Maksimaalisten Liketoimintulosten Saavuttamiseksi。

Viiraltaan 11 150 mm leveä kone tuottaa päällystämättömiä sellupaperilaatuja neliömassa-alueella 50-100 g/m2。Koneen Suunnittelunopeus 1 800米/分钟JA Vuosituotanto 500 000吨位拼版赛。

Tietoja korkean energiantuotannon soodakattilasta

Valmetin toimitukseen sisältyy uusikorkean energiantuotannon soodakattila,Jonka Kapasiteetti 4 600 Tonnia Kuiva-AineitaPäivässä。Soodakattilassa on EnergiantuotannonTehokkuuttaLisääviä奥米纳州卢卡斯·卢库恩·卢特托·莫奈维伊恩EsilämmmiessJALämmönTalteenottoSavu-JaHönkäkaasuistaPalamisilmaan。Suunniteltu Poltta山的Kattila Tehtaan Hajukaasut JaTäyttämäänttiukatPäästörajat。Monitasoinenilmajärjestelmäauttaa optimoimaan帕拉马斯根janäinaavuttamananalhaiset typenoksidi- ja rikkidioksidatosot。

Tietoja asiakkaasta太阳纸

1982年山东太阳控股集团康赛宁tytäryhtiöistä。Tällä hetkellä Sun Paperilla on kaksi tehdasta山东Kiinan maakunnassa, joiden paperin ja kartongin tuotantokapasiteetti on noin 4 miljoonaa tonnia vuodessa and sellun tuotantokapasiteetti 1,3 miljoonaa tonnia vuodessa。Yhtiöllä on tehdas myös Laosissa, joka tuottaa vuodessa 300,000 tonnia liukosellua ja 400,000 tonnia kierrätysmassaa。Heinäkuussa 2019 Sun Paper perusti kokonaan omistamansa tytäryhtiön广西Sun Paper integroidun sellu- ja paperitetaan rakentamiseksi Beihaihin。

朱向东,Kiinan maajohtaja, Valmet, puh。+ 8613801795775
Mika Ollikainen, myynti- ja markkinointijohtaja, Kartonki- ja paperitehtaat, paperit - liketoimintalinja, Valmet, puh。+358 45 271 1711
Jussi Mäntyniemi, johtaja, talteenottoliiketoimintayksikkö, Sellu ja energia - likitoimintalinja, Valmet, puh。+358 40 769 8154

Valmet在Maailman Johtava ProssiteKnologian,Automaatioratkaisujen JA Palvelujen Toimittaja JaKehittäjäSellu-,Paperi- JA EnergiateLisuudelle。Tavoiteemme在Tulla Maailman Parhaaksi Asiakkaidemme Palvelussa。

我们的研究人员对我们的论文进行了详细的分析,并对我们的论文进行了详细的分析。Valmetin edistykselliset palvelut ja automaatioratkaisut parantavat asiakkaidemme tuotantoproessien rotettavuutta ja suorituskykyä sekä tehostavat raaka-aineiden ja energian käyttöä。

valmedin liikevaihto vuonna 2019 oli noin 3,5 miljardia Euroa。Yli 13 000 AmmattilaistammeYmpäriMaailmaaTyöskenteleeLähelläSealkaitamme,西部亚洲亚洲梅斯特克服梅斯泰森Edistämiseen - JokaPäivä。ValmetinPääkonttoriSijaitseeEspoossa JA Sen Osakkeet Nooterataan纳斯达克赫尔辛西斯州。

Luelisää.www.valmet.fi,www.twitter.com/valmetglobal.

HenkilötietojenKäsitely