Valmet Toimittaa Kartonkikoneuusinnan umkalle塞尔维亚

Umkan Ja Valmetin Tiimit Umkan 80-Vuotisjuhlallisuuuksissa,Vasemmalta:KariRäisänen(Valmet),米洛斯Ljusic(Umka),Jadranka Priljeva(Umka),斯坦尼舍·卢利赫(Umka),NikolaPejović(UMKA)JA Pekka Turtinen(Valmet)

Valomet Oyj:nLehdistötiedote27.1.2020 KLO 11:00

Valmet Toimittaa Kartonkikoneuusinnan umka纸板米尔塞尔比亚。UusinnanPäätavoite在Lisätä亚洲克服托托纳塔托纳塔宫。UUDELLEENRAKENNETUN Koneen PM 1:NKÄYTTÖÖNORTO在苏万尼特拉武顿·瓦德省2021jälkipuoliskolle。

TilausSisältyyValmetinVuoden 2019 ViimeisenNeljänneksenSaatuihinTilauksiin。Tilauksen Arvoa Ei Julkisteta。Tämänkaltaisentilauksen arvo on tyypillisesti noin 15-20 miljoonaa Euroa。

“上yksitärkeimmistästrategisistapäätöksistämme,joita olemme tehneet tehtaan 80 vuotisen历史学家aikana。Olemmetyytyväisiäsiihen,ETTA维美德maailman johtavana paperiteollisuuden prosessitekniikan toimittajana VIE塔曼projektinpäätökseen。Uskon vahvasti Umkan kartonkitehtaan menestykseen JA valoisaan tulevaisuuteen。Tehtaan suunniteltu kapasiteetti TAMA uusinta上意林200000吨,JA Tulossa在Myösuusia laadun parannuksia ja laajempi tuotevalikoima,“Sanoo Umkan Toimitusjohtaja米洛斯ljusic.

“Valmetin Ja UmkanTiimienVälinenyhteistyöon ollout erinomaista。KehitimmeYhdessäRatkaisun,Joka Auttaa UmkaaLisäämääntootantokapasiteettiaJa Parantamaan Lopputua,”Sanoo VanhempiMyyntikköPekka Turtinen.valmedilta。

enemmäntuotantokapasiteettia

Valmetin Toimitukseen KuuluuMerkittäviäPapikonePM 1:NMäränpäänMuutoksiasisältäenHylynkäsitelyNKiertovesijärjestelmän.JA Kolme.Optiflo foudriier.-perälaatikkoafastaamaankasvaviin tuotanto- ja laatuvaatimuksiin,Optiformer多-viiraosan ja muutoksia puristinosaan。

ToimitukseenSisältyyMyös.opticoat层-verhopäällystysasasema,konekierrot,Offididry Work.-kääntöilmakuivainjaOptiwin鼓-kantotelaleikkuri。varaosatPaperikoneen Kudokset.Valmet DNA-koneenohjausjärjestelmäkuuluvatmyöstoimitukseen。kaksivuotinenValmetin Suorituskykykeskuksen.(vpc)Reaialikainen Asiantuntijatuki auttaaEntisestäänumkaaSaavuttamaanTavoittensa。

Viiraltaan 3,700 mmLeveäPM1Tuottaa Valkopintaisia KartonkilaatujaNeliömassa-Alueella 160-450 G / m2。Uusien Osien SuunnittelUnopeus 440 M / min JaPäivittäinentuotantokapasiteettin。620吨。

Tietoja Asiakkaasta Umka.

Umkan Kartonkitehdas On Osa Kappastar-KonserniaYksityistämisensäJälkeenVuodesta2003.TälläHetkellä130000吨的TälaanVuosittainenTuotantokapasiteetti。umka vie yli 80 verenttia tuotannostaan​​ Yli 30 Europan Maahan。TärkeimmätVientimarkkinatovatup,Unkari,罗马尼亚Javenäjä。UmkanKartonkiaKäytetäänLaajastikartonkipakkaustenvalmistuksessa elintarvike-,Konditoria-,Lääke-,kemian-,Tupakka-,Tekstiili- ja autoteollisuudessasekävaraosientuotannosesa konetyollisuudessa。KartonkiaKäytetäänMyösLaminoIntiinKuljetusPakkaustenValmistuksessa。

KariRäisänen,Myyntijohtaja,Emea Ja Pohjois-Amerikka,Kartonki- Ja Paperitehtaat,Valmet,Puh。+358 40 518 0567
比尔伍德堡,VanhempiAvainasiakaspäällikkö,Myynninkehitys Ja -Tuki,Emea,Valomet,Puh。+44 7730528196

Valmet在Maailman Johtava ProssiteKnologian,Automaatioratkaisujen JA Palvelujen Toimittaja JaKehittäjäSellu-,Paperi- JA EnergiateLisuudelle。Tavoiteemme在Tulla Maailman Parhaaksi Asiakkaidemme Palvelussa。

Valmetin Liikevaihto Vuonna 2018 Oli Noin 3,3 Miljardia Euroa。Yli 13 000 AmmattilaistammeYmpäriMaailmaaTyöskenteleeLähelläSealkaitamme,西部亚洲亚洲梅斯特克服梅斯泰森Edistämiseen - JokaPäivä。ValmetinPääkonttoriSijaitseeEspoossa JA Sen Osakkeet Nooterataan纳斯达克赫尔辛西斯州。

Luelisää.www.valmet.fi.www.twitter.com/valmetglobal.

HenkilötietojenKäsitely.