Valmet toimittaa Biomassapolttoaineensyöttöjärjestelmänpt。Cikarang ListRindolle IndonesiaanVihreänEnergiantuotanononTukemiseksi

Valmet Oyj:n ammattilehdistötiedote 6.7.2020 klo 13.00

Valmet toimittaa uuden biomassapolttoaineen syöttöjärjestelmän PT. Cikarang Listrindon kiertoleijuteknologiaa käyttävää kattilaa varten yhtiön Babelanin voimalaitokselle indonesia。投资osa Cikarang Listrindon tavoittta siirtyä kohti entistä vihreämpää energiantuotantoa ja ympäristöystävällisempää toimintaa vähentämällä kasvihuonekaasupäästöjä。

TilausSisältyiValmetinVuoden 2020EnsimmäisenneljänneksenTilauksiin。EnsimmäisetAsennustyötTehtiinKesäkuussa2020,JA Koko BiopolttoaineenSyöttöjärjestelmänKäynnistyksenonMääräPapahtuaVuoden 2020 LoppuunMennessä。

“kestäväkehityson Yksi StrategiammeKulmakivistä。TavoitteNamme在Atti Osti ErluterittäintehokasSähköntuotantoJAAlhaisetPäästöt。TämäProjekti在YksiYhtiönStrategisistaaskelistavihreänencergiantuotanonsuuntaan“,SanooSami Sivola.,Cikarang Listrindon BabelaninVoimalaitoksenPäällikkö。

“Olemme tehneet yhteistyötä Cikarang Listrindon kansa vuodesta 2013 saakka toimittamalla kiertoleijuteknologiaa, automaatiota ja palveluja。”Valmetin toimivaksi osoittautunut uusiutuvan energian teknologia sekä viime vuosien aikana hankittu kokemus ja lottamus olivat keskeisiä tekijöitä Babelanin kiertoleijukattilayksikkö 1:n biopolttoainepäivityksen tilauksen saamiseksi。Pitkäaikainen yhteistyömme jatkuu tämän toimituksen myötä”,sanoo弗雷德里克·WilgotsonValmetin selu ja energia - like iketoiminnan johtaja Aasian ja Tyynenmeren alueella。

Tietoa toimituksesta

Kiertoleijukattilaykaykkkö1:Nututostyö在Osa Cikarang Listrindon Uusiutuvan Energian Kehitysohjelmaa。Tavoitteena onPienentäähiilijalanjälkeäjaauttaa loppuasiakkaita saavuttamaankestävänkehityksentavoittensavihreälläenfergialla。

Cikarang listrindoaikookäyttääuusiutuviapolttoaineita Energiantuotantoprosessissaan MuuttamallaYhtänykyisistäkiertoleijukattiloista。MuutoksenJälkeen10普利特蒂亚EnergiantuotannonPolttoaineenaKäytetystäHiilestäVoidaanKorvataBiopolttoIlla。AlussaBiopolttoaineenaKäytetäänPalmunytimenKuorta。Muita Biopolttoainevaihtoehtoja HarkitaanMyöhemmin。

Valmetin ToimitukseenSisältyyuudenBiomassapolttoaineenSyöttöjärjestelmänUunnittelu,Toimitus Ja AsennusKiertoleijukattilayksikkö1:Tävarten。

Tietoa Pt。Cikarang listrindosta.

Bekasin alueella toimiva pt。Cikarang Listrindo在印度尼西亚语PisimpäntoiminutYksityinensähköntoimittaja。Vuonna 1993 Cikarang Listrindo Aloitti Toimintansa 60 MW:N KapasiteTilla JA在Kasvanut Yritykseksi,Jolla Vuoteen 2017MennessäOliKolmeVoimalaitostaJA 1 144 MW:nKokonaissähköntuotantokapasiteetti。Cikarang Listrindolla onTälläHetkellä亚洲凯基卡yli 2 400YhtiötäviidelläTeollisuusalueellaSekä印度尼西亚瓦斯哈克韦斯斯佩鲁斯拉省Listrik Negara(PLN)。

Fredrik Wilgotson,副总裁,纸浆和能源,亚太地区,Valmet,Puh。+66 613 847 911
冯宇通,总监,印度尼西亚,Valmet, puh。+66 613 851 808
Jouni Koskinen,Manager,Solutions and Technology,P&E芬兰,Valmet,Puh。+358 40 545 8704

Valmet on mail johtava prosessiteknologian, automaatioratkaisujen ja palvelujen toimittaja ja kehittäjä selu -, paperi- ja energiateollisuudelle。请给我发一封邮件,我叫帕尔维卢萨。

valmedin liikevaihto vuonna 2019 oli noin 3,5 miljardia Euroa。Yli 13 000 AmmattilaistammeYmpärimaailmaaTyöskentelevätLähellä亚亚克卡塔默德,西部亚洲亚洲伯爵梅斯塔伦Edistämiseen - JokaPäivä。ValmetinPääkonttoriSijaitseeEspoossa,JA Sen Osakkeet Mouteerataan Nasdaq赫尔辛西斯州。

卢lisaawww.blumebaby.comwww.twitter.com/valmetglobal

Henkilotietojen kasittely