我要给你一个自动化的东西

Valmet Oyj:n ammattilehdistötiedote 28.4.2020 klo 11.00

我有一辆汽车。我有一辆汽车。Valmetilla ja Stora Ensolla见pitkä yhteistyöhistoria, jota tämä toimitus edelleen vahvistaa。Automaatiotilaukset liittyvät Stora Ensonpaperikoneen (PM 7) lajinvaihtouudistukseen荣卡·瓦尔梅特·托米塔(jonka Valmet toimittaa)。

Tilaukset sisältyivät Valmetin vuoden 2019 neljännen vuosineljänneksen ja vuoden 2020 ensimmäisen vuosineljänneksen saatuihin tilauksiin。自动化技术研究中心PM 7:n käyttöönottoon, joka on sununniteltu vuoden 2020 loppun。我叫蒂劳克森。

" Olemme tehneet pitkäaikaista yhteistyötä Valmetin kanssa Oulussa vuodesta 1991 asti ja Olemme tyytyväisiä voidessamme jatkaa yhteistyötä tämän strategisen projektin myötä。Arvostamme myös Valmetin vahvaa paikallista läsnäoloa täällä“,sanoo Stora Enson projektipäällikköAri Saarnio

“Olemme iloisia, että Stora Enso on valinnut meidän automation - ja laadunhallintateknologiamme。”Toimitus sisältää myös viimeisintä teknologiaa äskettäin julkistetusta uuden sukupolven Valmet IQ -laadunhallintajärjestelmästä, joten tämä on hyvä ajoitus hyötyä meidän viimeisimmistä innovaatioistamme ", sanoo Valmetin automation - likiketoiminnan Pohjois- ja Itä-Euroopan markkinoista vastaava johtajaAri Pinjamaa

Tietoja asiakkaasta Stora Enso

Stora Enso on pakkaus-, biomateriali -, puutuote- ja paperitolisuuden uusiutuvien tuotteiden maailmanlaajuinen toimittaja。Yritys työllistää noin 26 000 henkilöä yli 30 maassa。您的名字是什么? päällystettyä您的名字是什么?

Kimmo Mehtomaa, Valmetin automation - like iketoiminnan Pohjois-Suomen markkinoiden asiakaspalvelupäällikkö, puh。+358 40 507 1890
Ari Pinjamaa, Valmetin automation - like iketoiminnan Pohjois- ja Itä-Euroopan markkinoista vastaava johtaja, puh。+358 40 708 9666

Valmet on mail johtava prosessiteknologian, automaatioratkaisujen ja palvelujen toimittaja ja kehittäjä selu -, paperi- ja energiateollisuudelle。请给我发一封邮件,我叫帕尔维卢萨。

Vahvan teknologiatarjonnan ytimen muodostavat sellutehtaat, pehmopaperin-, kartongin- ja paperinvalmistuslinjat ja bioenergiaa tuottavat voimalaitokset。Valmetin edistykselliset palvelut ja automaatioratisut parantavat asiakkaidemme tuotantoproessien lotettavuutta ja suorituskykyä sekä tehostavat raaka-aineiden ja energian käyttöä。

Valmetin liikevaihto vuonna 2019 oli noin 3,5 miljardia euroa。Yli 13 000 ammattilaistamme ympäri maailmaa työskentelee lähellä asiakkaitamme, sitoutuneina asiakkaidemme menestyksen edistämiseen - joka päivä。Valmetin pääkonttori sijaitsee Espoossa ja sen osakkeet noteerataan纳斯达克Helsingissä。

卢lisaawww.valmet.fi,www.twitter.com/valmetglobal

Henkilotietojen kasittely