我们的自动机是在我们的梦想中实现的jätevedenpuhdistamolle

TaskilanJätevedenpuhdistamoooulussa.

Taskilan jatevedenpuhdistamo Oulussa。Uusi lietteenkäsittelylaitos tulee keltasten sakuttamoiden vieressä sijaitsevalle nurmikkoalueelle。

Valomet Oyj:NAmmattilehdistötiedote22.6.2020 KLO 11.00

Valmet toimtaa automaatiojärjestelmän laajennuksen ja kiintoainemittauksia Oulun Veden Taskilan jätevedenpuhdistamolle。Nykyaikaisilla jätevedenkäsittelyratkaisuilla laitos pystyy tasapainotamaan lietettä ja käsittelemään sitä tehokkaammin sekä täyttämään ympäristökriteerit myös tulevaisuudessa。

TilausSisältyiValmetinVuoden 2020EnsimmäisenneljänneksenSaatuihinTilauksiin。Tilaus ToimiteTaan Vuoden2020Jälkipuoliskolla,JaKäytönottoAJoittuuVuoden2021SeanimmäiselleNeljännekselle。Tilauksen Arvoa Ei Julkisteta。

“yhteistyövalmetinkanssa on sujunut hyvinniintässsäprojektissa Kuin Aikaisemminkin。Taskilan nykyinenLiettteenkäsittelyLaitoson Saavuttanut Elinkaarensa Lopen KahdenkymmeningToimintavuodenJälkeen。Uudella Laitoksella Ja NykyaikaisillaLietteehkäsittelyratkaisuillavarmistetaan ooulunKaupunginJätevesiliettenhäiriötönJatehokaskäsittelyPitkälleTulevaisuuteen“,SanooJarmo拉赫蒂宁,ooulun vedenkäyttöpäälikkö。

“LuotettavaAutomaAtiojärjestelmäJätevesiprosessinHallintaan的Valmet DNA。OlemmeTyytyväisiä,EttäitkäaikainenKumppanimmeOoulun Vesi在PäättänytGaajentaaJAPäivittääLemassaOlevaaJärjestelmäänsä“,Sanoo”Jarmo Harjuoja., Valmetin automaatio - liketoiminnan asiakaspalvelupäällikkö。

“Olemme Luottavaisia,EttäKiintoainemittauksemmeJa Innovatiivinen Teknologiamme Parantavat Luotettavuutta JaKestävyytttäJätevedenkäsittelyProsessinOptimoinnissa”,KertooJuha Kesti.,Valmetin Automaatio-Liiketoiminnan Mittalaitteiden Ja AnalysaattoreidenMyyntipäällikkö。

Tietoa toimituksesta

Valmetin ToimitukseenSisältyvätOlemassaOlevanValmet DNA-automaatio- jaInformaationhallintajärjestelmänlaajennus japäitys,Valmet总固体测量(Valmet TS)-Kokonaiskiintoaineen Mittaukset,VALMET低固体测量(Valmet LS)-alhaisen Kiintoaineen Mittaukset JaValmet干固体测量(Valmet DS) - kuava -aineen kiintoainemittaukset。Lisäksi toimitukseen kuuluvat automation ja instrumentinin kenttäsuunnittelu, tehdastestaus, automaatiojärjestelmän asennus, käyttöönotto ja koulutus。

Tietoa asiakkaasta ooulun vesi

Oulun Vesi on seudullinen vesihuoltolaitos, joka vastaa Haukiputaan, kimingin, Oulun, Oulunsalon, Yli-Iin ja Ylikiimingin vedenjakelusta ja viemäröinnistä。Oulun alueen lähes 200000 asukkaalle。

ooulunvedellä在kaksijätevedenpuhdistamoa。ValtaosaJätevesistäPuhdistetaanOulussa Taskilan Puhdistamolla,Joka在Pohjois-Suomen SuurinJätevedenpuhdistamo。

Jarmo Harjuoja,Asiakaspalvelupäällikkö,自动化 - Liketoimintalinja,Valmet,Puh。+358 40 543 4726
Juha Kesti, myyntipäällikkö, Analysaattorit ja Mittalaitteet, automaatio - likitoimintalinja, Valmet, puh。+358 44 980 2218

在johtava prosessitknologian, automaatioratkaisujen toimittaja kehittäjä sellu, paperi- ja energiateollisuudelle。Tavoitteemme on tulla maailman parhaaksi asiakkaidemme palvelussa。

valmedin liikevaihto vuonna 2019 oli noin 3,5 miljardia Euroa。Yli 13 000 AmmattilaistammeYmpäriMaailmaaTyöskenteleeLähelläSealkaitamme,西部亚洲亚洲梅斯特克服梅斯泰森Edistämiseen - JokaPäivä。ValmetinPääkonttoriSijaitseeEspoossa JA Sen Osakkeet Nooterataan纳斯达克赫尔辛西斯州。

卢lisaawww.valmet.fi.www.twitter.com/valmetglobal

HenkilötietojenKäsitely.