Valmet toimittaa automaatiojärjestelmiä山东太阳纸业联合股票基纳安

Valmet Oyj:n ammattilehdistötiedote 30.4.2020 klo 11.00

Valmet Toimittaa Valmet DNA-Automaatiojärjestelmiä山东孙纸业联合Stockille Kiinaan。KahdenJärjestelmänAsennusYrityksen PM 39 JA PM 40-PaperIkoneille Mahdollistaa ParemmanKäytettävyyden,Tuotantotehokkuuden JA Toiminnan Optimoinnin。

tillaus sisältyi Valmetin vuoden 2020 ensimmäisen vuosineljänneksen saatuihin tilauksiin。Järjestelmät toimittaan vuoden 2020 kolmannen vuosineljänneksen aik假名。

“战略在瓦哈彭彭尼姆姆的Valmet,在Vahva Toimitus- Ja Palvelukyvykkyys,Laaja Tarjonta Ja Globaali Asiantuntijatuki。Luotamme Valmetin Teknologiaanan Ja Ratkaisuihin。Meillä在jo ValmetinMassankäsittelylaitteisto下午39:lläjapm40:llä。Valmetin Synergisen Automaatioratkaisun Avulla Voimme Saada Konkreettisiayhdeltätoimittajalta,库伦koneidenkäytönparantamista ja korkeampaa tuotantothokkuutta。ValmetinAutomaAtiojärjestelmä在LisäksiKäyttäjäystävällinen,MikäAuttaaOperaattoreitameAjamaan Kahta Uutta Paperikonetta Helposti“,Sanoo吴村吴,projektin Johtaja,Sun纸。

“Meillä在ErittäinHyväyhteistyösunpaperinkanssa。Toimitimme Valmet IQ流程和质量愿景(PQV)-KonenäköjärjestelmänKunnonvalvontajärjestelmän39:Lle Ja PM 40:Lle Ja OlemmeErittäinIloisia,EttäVoimmeNytTarjota Lajemman Kokonaisuuden Tarjoamastamme。Valumet DNA在Prosesiautomaatio- JA Hajautettu DCS-Ohjausjärjestelmä,JotaVoidaanKäyttääProssioIohjauksiin,Koneohjauksiin Ja Laadunvalvontaan。Valmet DNA:N Avulla Olemme Valmiita Nostamaan Asiakkaamme Automaation Seuraavalle Tasolle“,Sanoo成林斯,Valmetin Automaatio-Liiketoiminnan KiinanAluemyyntipäällikölikkö。

Tietoja Valmetin Toimituksesta.

Valmetin toimitus koostuu Valmet DNA -automaatiojärjestelmästä。瓦尔梅塔瓦是一种自动控制的方法,可以使你在最佳的时间内完成你的工作。

Tietoja Asiakkaasta Sun纸

Vuonna 1982 Perustetun SunPaperinPääkonttoriSijaitseeYanzhoun Alueella Jiningin Kaupungissa Shandongin Maakunnassa。Yhtiö在Joktava MonikansallinenPaperiyhtymä,JokaYhdistääMetsät,Sellun Ja Paperin ValmistuksenSekäLukeutuuMaailman 50 Parhaan PaperInvalmistajan Joukkoon。Sun Paperila on imunerita tuotteita,库伦Korkealaatuinen Taide-,Kulttuuri-Ja Toimistopa acheri,Erikoiskuitua Liuottava SelluSekäkotitalous-Ja Teollisuuspaii。

成林思思,自动化 - Liketoiminnan KiinanAluemyyntipäällikö,Valmet,Puh。+86 21 3997 5000

Valmet on mail johtava prosessiteknologian, automaatioratkaisujen ja palvelujen toimittaja ja kehittäjä selu -, paperi- ja energiateollisuudelle。请给我发一封邮件,我叫帕尔维卢萨。

Valmetin liikevaihto vuonna 2019 oli noin 3,5 miljardia euroa。Yli 13 000 ammattilaistamme ympäri maailmaa työskentelee lähellä asiakkaitamme, sitoutuneina asiakkaidemme menestyksen edistämiseen - joka päivä。Valmetin pääkonttori sijaitsee Espoossa ja sen osakkeet noteerataan纳斯达克Helsingissä。

卢lisaawww.valmet.fi.www.twitter.com/valmetglobal

HenkilötietojenKäsitely.