ValmetToimittaaälykangasteknologaahyödyntävätsuodatinkankaat Karara Mining-yhtiölle澳大利亚

Valmet Oyj:NAmmattilehdistötiedote30.9.2020 KLO 14.00

ValumetToimittaaälykangasteknologiaahyödyntävätsuodatinkankaat Karara Mining Ltd-yhtiölleLänsi-澳大利亚。卡拉拉在Suurin Kaivoshanke JaEnsimmäinenMerkittävämarstriitikaivos澳大利亚Keskilännenalueella。

Toimitussisältäässuodatinkankaat 11:eenkammiopuristimeen,JoitaKäytetäänKonsentraatinJa Rikastushiekan Vedenpoistoon。

tillaus sisältyi Valmetin vuoden 2020 toisen ja kolmanneksen neljänneksen tilauksiin。我叫蒂劳克森。

Kararan tavoitteena on kasvattaa kankaiden käyttöikää, parantaa laitteiston käytettävyyttä ja lisätä näin tuotantoa uuden teknologian avulla。Vuoden 2020 alussa Karara järjesti pilottiprojektin löytääkseen toimittajan, joka voisi toimittaa ensiluokkaiset suodatinkankaat ja teknisen屯。Valmetin suodatinkankaat erottuivat joukosta erinomaista tulosten ansiosta是什么意思:

“Etsimme koko ajan innovatiivista ja maailmanluokan teknologiaa。Tästä syystä järjestimme pilottiprojektin voidaksemme valita kankaan, paras suorituskyky的jolla。Valmetin kankaiden keskimääräinen käyttöikä on noin 5 500 käyttöjaksoa, kun nykyisen toimittajan kankailla se on noin 1 500 jaksoa。Tämä merkitsee konkreettisia hyötyjä toimintamme kannalta”,sanooGavin Kelly.,Kararan Tuotantokoordinaattori。

“Laajat Asiakkaan Toimipaikassa Tehdyt Kokeet Tuottivat Asiakkaalle Arvokasta TietoaTeknisistäJAKaupallisistaHyödyistä。Olemme Hyvin IloisiaSiitä,etettävoitimmeTämänTämänTämänTämänTiimivaksiOsoittautuneen Teknologiamme Ja Luottamuksellisen Asiakassuhteen Perusteella“迈克尔墨菲, Valmetin tuotemyyntipäällikkö Australiassa。

Tietoa toimituksesta

Valmet Suodatinkankaissa.Hyödynnetäänälykangasteknogiaa,Valmetin Teollisen Internetin Sovellusta,Jolla Optimoidaan Suodatinkankaan Suorituskyky Tuottavuuden Kasvattamiseksi JaSäästöjenAikaansaamiseksisuodatusProsesseissa。KäyttäjätTATAAVATTiedot Kankaan Asennuksen JA Poiston AikanaHelppokäyttöisenTaulutietKonekäyttöliittymänAvulla。在线 - raportiportiportaali anta sidosryhmille reaikaiset ja kattavat tiedot eSimerkiksi varhaisen Vaiheen Levyvaurioista Ja Vikaantumistavoista,Jolloin Prosesia Voidaan Parantaa Realaikaisesti。

Tietoa Asiakkaasta Karara Mining Ltd

2007年鞍钢集团(鞍山钢铁集团公司)ja金达比金属有限公司yhteisyrityksenä Kararan kaivoksen kehittämistä ja toimintaa varten。Karara tuottaa premim -luokan korkealaatuista (66 - 68% Fe) magnetiittikonsentraattia 8 miljoonan tonnin vuotuisella suunnittelutuotantonopeudella。

Jaegen Peet,Valmetin澳大利亚JA Uuden-Seelannin Toimintojen Johtaja,Puh:+61 10 6374 5551

Valmet on mail johtava prosessiteknologian, automaatioratkaisujen ja palvelujen toimittaja ja kehittäjä selu -, paperi- ja energiateollisuudelle。请给我发一封邮件,我叫帕尔维卢萨。

valmedin liikevaihto vuonna 2019 oli noin 3,5 miljardia Euroa。Yli 13 000 AmmattilaistammeYmpärimaailmaaTyöskentelevätLähellä亚亚克卡塔默德,西部亚洲亚洲伯爵梅斯塔伦Edistämiseen - JokaPäivä。ValmetinPääkonttoriSijaitseeEspoossa,JA Sen Osakkeet Mouteerataan Nasdaq赫尔辛西斯州。

Luelisää.www.blumebaby.comwww.twitter.com/valmetglobal.

HenkilötietojenKäsitely