瓦尔梅纸Labin tarjontaa parannettu kartonkisovelluksille

Valmet Oyj:n ammattilehdistötiedote 10.12.2020 klo 11.00

Valmet parantaa Valmet Paper Labin, automaattisen paperin testauslaboratoration, tarjontaa kartonkisovelluksille。Jo viime vuosina iso osa Valmet造纸实验室-toimituksista on ollut ulkopakkauskartonkisovelluksiin, ja uuden s - testmoduulin myötä Valmet造纸实验室tarjoaa täyden laboratoriopaketin pakkauskartongin valmistajille。

“我们的名字是tesmoduuli tarjoaa useita hyötyjä säästämällä operaattoreiden aikaa ja materiaaleja sekä tarjoamalla realaaliaikaista ja arvokasta tietoa laadusta。”Valmet Paper Labista on tullut laboratory automation kulmakivi tyypillisissä kartongin laatumittauksissa kuten vetolujuudessa, neliöpainossa, puristuslujuudessa (SCT), repäisylujuudessa, paksuudessa, pinnan ominaisuuksissa ja huokoisuudessa”,kertooBogdan Pavlovic, liiketoimintapäällikkö, kartonki- ja paperianalysaattorit, automation - likeiketoimintalinja, Valmet。

我再也不愿见到你了

Verrattuna aikaa vievään ja käyttäjäriippuvaiseen manuaaliseen laboratoriomenetelmään, joka tunnetaan litistyslujuustestinä (Concora Medium Test, CMT), S-testi tarjoaa nopean ja helpon tavan aaltopahvin lujuusluokituksen arvioimiseksi。Testattavaa kartonkia ei tarvitse aallotaa tai teipata, mikä tekee lujuuden laatuluokittelusta nopeaa ja helppoa sekä säästää huomattavasti aikaa ja materiaaleja。在瓦维斯塔马的欧洲集装箱集装箱管理局的标准测试。

瓦尔梅造纸实验室的自动纸张。

Tietoa Valmet纸Labista

瓦尔梅造纸实验室的modulaarinen ja skaalautuva automatisoitu testausjärjestelmä kartongille ja paperille。我们的标准是yli 400。Järjestelmä perustuu vuosikymmenten kokemukseen automatisoidusta paperin testauksesta ja yli 300 yksikön toimitukseen kartonki- ja paperitehtaille ympäri maailmaa。

Valmet Paper Lab tarjoaa helpon ja intuitiivisen työkalun paperin ja kartongin ominaisuuksien testaamiseen, joka yhdessä Valmetin teollisen internet mahdollistaman etätuen kanssa vie automatisoidun laboratoriotestauksen uudelle tasolle ohjaamalla tuotannon tehokkuutta reaaliaikaisten laatutulosten avulla。

卢lisaa://www.blumebaby.com/automation/analyzers-measurements/analyzers/paper-lab/

Bogdan Pavlovic, liiketoimintapäällikkö, kartonki- ja paperianalysaattorit, automation - likeiketoimintalinja, Valmet, puh。+358 40 760 7710

Valmet on mail johtava prosessiteknologian, automaatioratkaisujen ja palvelujen toimittaja ja kehittäjä selu -, paperi- ja energiateollisuudelle。请给我发一封邮件,我叫帕尔维卢萨。

Vahvan teknologiatarjonnan ytimen muodostavat sellutehtaat, pehmopaperin-, kartongin- ja paperinvalmistuslinjat ja bioenergiaa tuottavat voimalaitokset。Valmetin edistykselliset palvelut ja automaatioratisut parantavat asiakkaidemme tuotantoproessien lotettavuutta ja suorituskykyä sekä tehostavat raaka-aineiden ja energian käyttöä。

Valmetin liikevaihto vuonna 2019 oli noin 3,5 miljardia euroa。14 000 ammattilaistamme ympäri maailmaa työskentelee lähellä asiakkaitamme, sitoutuneina asiakkaidemme menestyksen edistämiseen - joka päivä。Valmetin pääkonttori sijaitsee Espoossa ja sen osakkeet noteerataan纳斯达克Helsingissä。

卢lisaawww.valmet.fi,www.twitter.com/valmetglobal

Henkilotietojen kasittely