Valmet Paper Labin 300。järjestelmä toimitetaan Papierfabrik Palmille Saksaan

Valmet纸实验室

Valmet Paper Lab on automsoitititkartongin ja paperstauslaboratory。

Valmet Oyj:n ammattilehdistötiedote 8.4.2020 klo 11.00

Valmet toimtaa 300:在Valmet Paper Labin Papierfabrik Palmin (Palm) Aalen-Neukochen tehtaalle测试实验室。Kokonaisuudessaan Valmet toimtaa kolme Paper Lab -järjestelmää yhtiön Descartesin tehtaalle Ranskaan ja Wörthin Aalen-Neukochenin tehtaale Saksaan。Valmet Paper Lab -järjestelmän tarkkoja ja nopeita mittaustuloksia käytetään joko lopputuotteen laatuleimana tai kartonkikonen käytön optimointinin。

Kaksi Valmet Paper Lab-Järjestelmääsisältyivätvuoden2019NeljännenVuosineljänneksenSaatuihinTilauksiin Ja YksiJärjestelmäSisältyyVuoden2020ensimmäisenVuosineljänneksenSaatuihinTilauksiin。järjestelmättoimitetaanvuoden 2020 Aikana。Tilausten Arvoa Ei Julkisteta。Valmet纸实验室-Järjestelmätvarustetaan laajoilla mittauksilla,Jotka Toimivat Kartongin Laatuleimana。

Valmet Paper Lab laajentaa toimituslaajuutta Palmin Aalen-Neukochen tehtaalla, mihin Valmettoimittaa myo kartonkikoneen(PM 5) sekä kattavat tehdasautomaatio- ja palvelupaketit。

“棕榈-Konserni在antanut Valmetille Tunnustusta ValitsemallaMeidätnäidenLopputuothtenlaatuanalysaattorienToimittajaksi。Olemme TehneetPitkäänyhtaistyötäPalminKanssa,JA on HienoaNähdä,ettäpystymme jatkossakin partamananheidänuidänskykyännskekikikanetetäteennäkökulmasta。OnMerkittäväVirstanpylväs,että300.Valmet纸实验室-YksikkötoimitetaanTehtaalle,Johon Valmet ToimittaaMyösMaailmanSuurimman Kartonkikoneen“,SanooBogdan Pavlovic,Liketoimintapälikkö,Kartonki- JA Paperianalysaattorit,Valomet。

Toimituksen tekniset tiedot

Valmet纸实验室在自动化的模块上testausjärjestelmä paperille ja kartongille。tarjoaa markkinoiden laajimman valikoiman alan standdisoituja mittauksia yli 400 minaisuuden testaamiseen。Järjestelmä perustuu vuosikymmenten kokemukseen automatisoidusta paperin testauksesta ja 300 yksikön toimitukseen paperi- ja kartonkitetaille ympäri maailmaa。

Valmet Paper Lab为您提供直观的纸张työkalun为您提供直观的自动化纸张yhdessäValmetin teollisen internetinmahdollistaman etatuen kanssa。

Tietoja Asiakkaasta Papierfabrik Palm

棕榈上的欧洲paperitoliisuuden johtavista yrityksistä ja Saksan suurin perheomissteinen paperitoliisuuden yritys。Palm-konserni on jaettu paperidivisionioaan, johon kuuluu viisi paperitehdasta, ja pakkausdivisioonaan, johon kuuluu 28 aaltopahvitehdasta。Palmin toiminnan kolmas pilari, joka kattaa kaikkien paperilajien raaka-ainehankinnat sekä sataprosenttisesti kierrätetystä kuidusta valmistettujen aaltopahvien valmistuksen, kuuluu Palm recyclingin, joka koostuu kahdesta kierrätysyrityksestä。Palm-konsernin ja Papierfabrik Palmin pääkonttori sijaitsee yrityksen perustamispaikassa Aalen-Neukochenissa。

Lisätietoja Valmet Paper Labista:www.blumebaby.com/paperlab

Valmet Paper Lab on automsoitititkartongin ja paperstauslaboratory。

Bogdan Pavlovic,Liketoimintapäällikkö,Kartonki- JA Paperianalysaattorit,Valmet,Puh。+358 40 760 7710

Valmet在Maailman Johtava ProssiteKnologian,Automaatioratkaisujen JA Palvelujen Toimittaja JaKehittäjäSellu-,Paperi- JA EnergiateLisuudelle。Tavoiteemme在Tulla Maailman Parhaaksi Asiakkaidemme Palvelussa。

我们的研究人员对我们的论文进行了详细的分析,并对我们的论文进行了详细的分析。Valmetin edistykselliset palvelut ja automaatioratkaisut parantavat asiakkaidemme tuotantoproessien rotettavuutta ja suorituskykyä sekä tehostavat raaka-aineiden ja energian käyttöä。

valmedin liikevaihto vuonna 2019 oli noin 3,5 miljardia Euroa。Yli 13 000 AmmattilaistammeYmpäriMaailmaaTyöskenteleeLähelläSealkaitamme,西部亚洲亚洲梅斯特克服梅斯泰森Edistämiseen - JokaPäivä。ValmetinPääkonttoriSijaitseeEspoossa JA Sen Osakkeet Nooterataan纳斯达克赫尔辛西斯州。

Luelisää.www.valmet.fi,www.twitter.com/valmetglobal.

Henkilotietojen kasittely