Valmet在SaanutPäätökseenPaperateollisuudenTeknologia- JA Palvelutoimittaja PMP Groupin yrityskaupan

Valomet Oyj:NLehdistötiedote15.10.2020 KLO 10.00

在SaanutPäätökseenPuolalaisenPup Groupin Oston,Joka Julkistitiin 11. Syyskuuta 2020. PMP Group Toimittaa Teknologioita Ja Palveluja Paperateollisuudelle。yriityskaupan velaton arvo在诺伊诺伊64 Miljoonaa Euroa,jonkalisäksiosapuolet ovat sopineet ehdollisesta jarajoitetustastusäkaupahinnasta。

Ostettu LiketoimintaYhdistetäänValmetinPaperit-Liketoimintalinjaan。PMP Group Toimittaa ProssiteKnologiaa JA Palveluja Pehmopaperi-,Kartonki- Ja Paperikoneilly Maailmanlaajuisesti。Yhtiökeskittyy皮尼宁JA Keskikokoisiin PehmopaperikoneisiinSekäKartonki-JA PaperikoneUusintoihin。Tilikaudella 2019YhtiönLiikevaihtoOli Noin 70 Miljoonaa Euroa。Yhtiöllä在中诺辛650Työntekijääääupuolassa,kidysa,yhdysvalloissa Ja Italiassa。

PMPSisällytetäänvalmetinTaloudelisehraportiointiin vuoden 2020ViimeisestäneljänneksestäAnkaen。

JariVähäpesola,Valmetin Paperit-Liketoimintalinjan Johtaja:

“YriityskauppaSaatiinPäätökseen苏万尼特尔穆斯梅蒂斯,JA Toivotamme 650 Uutta Kollegaa Tervetulleiksi Valmetiin。Valmetin PaperiteKnologianSekäLajoihinJa Nopeisiin Koneisiin Ja Koneuusintoihin Liittyvien PalvelujenYhdistäminenMPP:N Tuotevalikoimaan,OsaamiseenJaLäsnäoloonStrongisillaMarkinoilla Luo Uusia LiketoimintAmahDollisuuukeimintamahDollisuuukeia。Työskentelemmeyhtenätiiminä,entistälajempi tuotevalikoima上的Jolla。TämäVahvistaaKykyämmePalvellaPaperin,Kartongin Ja Pehmopa蜘蛛Tuottajia Maailmanlaajuisesti。“

MirosławPietraszek,PMP Groupin Entinen ToimitusJohtaja:

“OlenTyyväinenSiihen,Ettäyrityskauppa在Nyt SaatuOnnnistuneestiPäätökseen。Tämä上的Hieno Hetki Juhlia Uutta Vaihetta Historiassame。Oleen Varma,EttäyhdessäValmetinKanssa Luomme Ammattitoisen,Ainutlaatuisen Ja Vahvan Maailmanlaajuisen Tiimin,Joka Palvelee AsiakkaitammeEntistäLaajemminAjanmukaisilla Ratkaisuilla。Tiimimme innnostunut Uusista Mahdollisuuksista Ja Valmis Haastisiin Osana Valmetia。“

JariVähäpesola,Johtaja,Paperit-Liketoimintalinja,Valmet,Puh。040 558 6555
Anu Salonsaari-Posti,ViestIntä-Ja Markkinointijohtaja,Valmet,Puh。+358 10 672 0000

Valmet在Maailman Johtava ProssiteKnologian,Automaatioratkaisujen JA Palvelujen Toimittaja JaKehittäjäSellu-,Paperi- JA EnergiateLisuudelle。Tavoiteemme在Tulla Maailman Parhaaksi Asiakkaidemme Palvelussa。

valmedin liikevaihto vuonna 2019 oli noin 3,5 miljardia Euroa。Yli 13 000 AmmattilaistammeYmpärimaailmaaTyöskentelevätLähellä亚亚克卡塔默德,西部亚洲亚洲伯爵梅斯塔伦Edistämiseen - JokaPäivä。ValmetinPääkonttoriSijaitseeEspoossa,JA Sen Osakkeet Mouteerataan Nasdaq赫尔辛西斯州。

Luelisää.www.blumebaby.com.www.twitter.com/valmetglobal.

HenkilötietojenKäsitely.