ValometKäynnistääuudenPitkänTähtäimenSosiaalisenSosiaalisenPastuunOhjelman - Tukeae Pelastakaa Lapset Ry:TäpelenkaauluksenJa HyvinvoinninEdistämisessäIntianDungarpurissa

Valmet tukee Pelastakaa Lapset ry:tä Intian Dungarpurissa

Dungarpurin Lapsia Paikallisessa Koulussa

Valmet Oyj:n lehdistötiedote 4.2.2020 klo 13.30

ValometKäynnistääuudenPitkänTähtäimenSosiaalisenSosiaalisenPastuunohjelman,Jonka Avaintegefatov“适合幸福的机会”,朝着科学“JA”的未来保护下一代的地球“。

OhjelmanEnsimmäisessäVaiheessaValmet在Solminut Kolmivuotisen Sopimuksen Pelastakaa Lapset Ry:N KanssaLapsilähtöisenSosiaaliturvanProjektin Tukemisesta Dungarpurissa Intiassa。Valmet Lahjoittaa Vuosittain 50 000 Euroa Projektille,Jonka Tavoitteena onLisätäKourauaKäyvienPerenmäärääJAPysymistäKourussaSekäVahvistaaOrvoista Ja Muista Haavoittuvassa山西索尔维斯塔Lapeista Huolehtimista。Projekti TavoittaaYhteensä24000 Laska Ja Aikuista。Projekti在Yksi Pelastakaa Lapset Ry:N Lippaivaohjelmista,Jonka Avulla在Jo SaavutettuHyviätuloksia。

“Tasavertaiset Mahdollisuudet Hyvinvopeiin on Yksi Kolmesta Sosiaalisen Passuun Ohjelman Teemastamme。GlobaalinaYhtiönäMeilleTärkeääEdistääääääääikeuksia,Mukaan Lukien·莱特·奥克斯因·伊斯兰·梅克拉LisäksiOlemmeTehneeterinomaistayhteistyötäpelastakaalapset ry:n kanssamyösaiemmin。TässäProjektissaTavoitteNamme On TarjotaPitkänTähtäimenTukeaDungarpurin·邓鲁宾·莱文·沃库克森Ja Hyvinvointiin。Projektin Sijainti onMyösLähelläValmetinIntian Toimintoja“,Sanoo劳拉Puustjarvi,ValmetinKestävänKehityksenJohtaja。

在Yksi Rajasthanin OsavaltionVähitenKehittyneistäalueista的Dungarpur。Lapeikuolleisuusluku在Maan Kansallista Keskiarvoa Korkeammalla,Ja Suuri Osa Lapsista在Aliravittuja Ja Ospoja上。LapsityövoimanKäyttöonYleistäEtenkinPerustuotannossa,JA MonetLapsetJättävätKoulunKesken。

" Dungarpurin projektimme tukee kaikista haavoittuvimpia lapsia ja heidän perheitään。Tavoitteenamme在lisätä heidän pääsyään olemassa olevan sosiaaliturvan piiriin sekä parantaa vanhempien ymmärrystä lastkoulutuksesta ja hyvinvoinista, mikä在yksi tehokkaimia tapoja estää lapsityövoimaa ja vähentää aliravitsemusta。Valmetin kaltaisten kumppaneiden ansiosta työmme vaikutukset ovat huomattavasti tehokkaampia ", sanoo Pelastakaa Lapset ry:n kansainvälisten ohjelmien johtaja安妮哈兰伦

Dungarpurin Lapsia Paikallisessa Koulussa

Pelastakaa Lapset Ry on Vuonna 1922 Perustettu,Poliittisesti Ja Uskonnollisesti SitumatonKansalaisjärjestö,Joka Tukeeisisti Vaikeissa OloissaEläviälaviälaviämäänlapysenoikeuksientoteutumista suomessa ja maailmalla。在Osa上的Pelastakaa Lapset拯救孩子们 - järjestöä,joka toimii lestenhyväksiyli100maassa。JoseaTotuu Jokaisen LapsenOelämään,Suojeluun,Kehittymiseen Ja Osillistumiseen的Jossa Toteutuu Jokaisen Lapsen Oisumisen。luelisää:www.pelastakaalapset.fi.

劳拉Puustjärvi, Kestävän kehityksen johtaja, Valmet, puh。050 337 4473
Antti Ylitalo,UlkoisenViestinnänJohtaja,Valmet,Puh。040 351 5049.

Valmet on mail johtava prosessiteknologian, automaatioratkaisujen ja palvelujen toimittaja ja kehittäjä selu -, paperi- ja energiateollisuudelle。请给我发一封邮件,我叫帕尔维卢萨。

Valmetin liikevaihto vuonna 2018 oli noin 3,3 miljardia euroa。Yli 13 000 ammattilaistamme ympäri maailmaa työskentelee lähellä asiakkaitamme, sitoutuneina asiakkaidemme menestyksen edistämiseen - joka päivä。Valmetin pääkonttori sijaitsee Espoossa ja sen osakkeet noteerataan纳斯达克Helsingissä。

卢lisaawww.valmet.fi.www.twitter.com/valmetglobal

Henkilotietojen kasittely