ValmetEsitteleeTäydenValikoimanTeollisenInternetin Ratkaisuja Sellun,Kartongin,Paperin,Pehmopa副ja Energian Tuottajille

Valomet Oyj:nammattilehdistötiedote30.1.2020 KLO 13.00

Valmet esittelee täyden valikoiman uusia, dataohjautuvia teolisen internetin ratkaisuja sellun, kartongin, paperin, pehmopaperin ja energy tuottajille。Valmetin teolisen internetin ratkaisuissa (Valmet I爱尔兰西班牙比分ndustrial Internet - VII) edistyneet valvonta- ja ennustesovellukset, optimoivat prosessisäädöt (APC), dynaamiset prosessisimulaattorit ja Valmetin etäpalvelukeskusten palvelut yhdistyvät kattaviksi ratkaisuiksi, jotka tuovat asiakkaille konkreettisia hyötyjä。

vii-ratkaisut在raätälöityasiaskastolisuuskohtaisesti

在Tehty Sellun,Kartongin,Paperin,Pehmopaperin JA Energian Toottajien erityistarpeita varten上的Uudet vii-ratkaisut。Tarkoituksena上hyödyntääDataA的JA Valmetin asiantuntemusta tehokkaasti energiankulutuksenvähentämiseksi,kemikaali- JAympäristötehokkuudenparantamiseksi,sellun JA paperin laadun optimoimiseksi,prosessin luotettavuudenlisäämiseksi,tuotannon maksimoimiseksi JA asiakkaan laitekannan tehokkaan hallinnanjärjestämiseksi。

Suorituskykykeskukset ja Valmetin asiakasportaali ovat VII-ratkaisujen keskeisiä elementtejä

Valmetin Kahdeksan Performance Center-Etäpalvelukeskuksentarjoamat Palvelut Ovat Keskeinen Osa VII-Ratkaisuja。etäpalvelukeskustenkautta valmetin Asiantuntemus在Hellostiasubkaidenkäytettävissäetäyhteyksienja-työkalujenkautta。

Valmetin Asiakasportaalin Kautta Asiakkaat VoivatTehdäYhteistyötäetäpalvelukeskustenAniantuntijoidenKanssa,KäyttääTeollisen互联网Sovelluksia,Seurata Aviaintunnuslukujaan JaNähdäSuorituskykyraportja。

“Asiakkaidemme Tarpeet OvatOlleetLähtökohtanaNäidenTeollisenneuteinratkaisujenKehittämisessä。Olemme Integryineet Prossi-,自动扫描 - JA PalveluosaamisemmeSekäLaajanTeollisenSovellusvalikoImammeLisäarvoa图豪豪扎斯·塔尔卡尼亚朱纳马克斯viimekädessätavoitteena在auttaa asiakkaitammesiirtymänkkohtiautomatisoituja laitoksia tai tehtaita,mikäjohtaaentistämerkittävästitehokkaampiin tuotantokesseihin Ja Toimintoihin。Haluamme Tarjota Asiakkaillemme Dialogia Datan KanssaViedäksemmeHeidänSuorituskykyäänTeenpäin“,SanooJari Almi, teolisen互联网toimintojen johtaja, automaatio - liketoimintalinja, Valmet。

Jari Almi,Johtaja,Teollinen Internet,自动化 - Liketoimintalinja,Valmet,Puh。+358 40 764 7512

Kattava Luettelo Uusista VII-RatkaisuistaLöytyySoOTTeestawww.blumebaby.com/about-us/industrial-internet/

在johtava prosessitknologian, automaatioratkaisujen toimittaja kehittäjä sellu, paperi- ja energiateollisuudelle。Tavoitteemme on tulla maailman parhaaksi asiakkaidemme palvelussa。

Valmetin Liikevaihto Vuonna 2018 Oli Noin 3,3 Miljardia Euroa。Yli 13 000 AmmattilaistammeYmpärimaailmaaTyöskentelevätLähellä亚亚克卡塔默德,西部亚洲亚洲伯爵梅斯塔伦Edistämiseen - JokaPäivä。ValmetinPääkonttoriSijaitseeEspoossa JA Sen Osakkeet Nooterataan纳斯达克赫尔辛西斯州。

卢lisaa:www.blumebaby.comwww.twitter.com/valmetglobal

HenkilötietojenKäsitely