Valmetin tammi-maaliskuun 2019 osavuosikatsauksen julkistaminen 26。huhtikuuta 2019

Valmet Oyj:n lehdistötiedote 10。Huhtikuuta 2019 klo 9.00

Valmetin osavuosikatsaus ajalta 1。tammikuuta - 31所示。Maaliskuuta 2019 julkistetaan perjantaina 26。huhtikuuta 2019 noin klo 9.00 Suomen aikaa。Pörssitiedote ja esitysmateriaali sekä suomeksi että englanniksi ovat tällöin saatavilla Valmetin kotisivuilla osoitteessawww.blumebaby.com/sijoittajat

tiedotuslaisuis analyytikoille, sijoittajille ja medialle

ValmetJärjestäänenglanninkielisentiedotustilaisuuden分析yikoille,Sijoittajille Ja Medialle Perjantaina 26. Huhtikuuta 2019 KLO 13.00 Suomen Aikaa。TiedotustilaisuusjärjestetäänvalmetinPääkonttorissaKeilaniemessä,Osoitteessa Keilasatama 5,02150 Espoo。tiedotustilaisuudessaesiintyvättoimitusjohtaja pasi lainesekätalousjohtajakari saarinen。

Webcast-lahetys

tiedotustilaisutta voi seurata suorana webcast-lähetyksenä osoitteessawww.blumebaby.com/webcastit。Suora lähetys alkaa klo 13.00 Suomen aikaa。Lähetyksen tallenne on katsottavissa samassa osoitteessa pian tilaisuuden jälkeen。

Puhelinkonferenssi

Tiedotustilaisuuteen voi osallistua myös puhelinkonferenssin kautta。Puhelinkonferenssiin osallistutaan soittamalla viimeistään viisi minuuttia ennen tilaisuuden alkua编号09-4245 0806。Osallistujia pyydetään antamaan oheinen konferenssipuhelun id - no: 2184774。

Webcast-lähetyksen ja puhelinkonferenssin aikana kysymykset tulee esittää englanniksi。Webcast-lähetyksen ja puhelinkonferenssin jälkeen medialla on mahdollisuus haastatella johtoa suomeksi。

Tilaisuutta voi myös seurata Twitterin välityksellä osoitteessawww.twitter.com/valmetir

Lisatietoja antaa:
Calle Loikkanen, sijoittajasuhdejohtaja, Valmet, puh。010 672 0020
媒体:Anu Salonsaari-Posti, johtaja, markkinointi, viestintä ja kestävä kehitys, Valmet, puh。010 672 0033

Valmet在Maailman Johtava ProssiteKnologian,Automaatioratkaisujen JA Palvelujen Toimittaja JaKehittäjäSellu-,Paperi- JA EnergiateLisuudelle。Tavoiteemme在Tulla Maailman Parhaaksi Asiakkaidemme Palvelussa。

我们的研究人员对我们的论文进行了详细的分析,并对我们的论文进行了详细的分析。Valmetin edistykselliset palvelut ja automaatioratkaisut parantavat asiakkaidemme tuotantoproessien rotettavuutta ja suorituskykyä sekä tehostavat raaka-aineiden ja energian käyttöä。

Valmetin liikevaihto vuonna 2018 oli noin 3,3 miljardia euroa。Yli 12000 ammattilaistamme ympäri maailmaa työskentelee lähellä asiakkaitamme, sitoutuneina asiakkaidemme menestyksen edistämiseen - joka päivä。Valmetin pääkonttori sijaitsee Espoossa ja sen osakkeet noteerataan纳斯达克Helsingissä。

卢lisaawww.valmet.fi,www.twitter.com/valmetglobal

Seuraa Valmetin sijoittajasuhteita Twitterissäwww.twitter.com/valmetir