Valomedilta savukaasujenLauhdutusjärjestelmäkokkolanEnergian Voimalaitokselle

Valomet Oyj:NAmmattilehdistötiedote14.5.2019 KLO 11:00

Valumet Toimittaa Savukaasujen Lauhdutus-JaLämmöntalteenottolaitteistonKokkolan Energia Oy:N Kokkolan Suurteollisuusalueella SijaitsevaanSähköäJALämpöäJahotavaanVoimalaitoksen。

Toimitus Liittyy Kokkolan EnergianPäästöjenvähennysuudistukseen,Jonka Avulla Voimalaitos TuleeMerkittävästivähentämäänMuunMuansaRikki-JaPölypäääänäkävähentämäänäSEKÄVähentämäänFossiilistenPolttoaineidenKäyttöäKaukolämmmöntannosena。Savukaasujen Lauhdutuslaitteisto Parantaa Voimalaitoksen EnergiateHokkuutta Ja KasvattaaKaukolämmöntootantokapasiteettiaIlman Co2-Päästöjä。

TilausSisältyyvalmetin Vuoden 2019 ToisenNeljänneksenSaatuihinTilauksiin。Tämänkaltaistenprojektien arvo在tavallisesti noin 5 miljoonaa Euroa。LaitteistonArvioituKäyttöönottoAJoittuuVuoden2020 Lopulele。

“Investointi上meilletärkeäaskel,jonka avulla varmistamme kykymme toimia taloudellisestipitkäjänteisestiJAmyösympäristöystävällisesti。Laitteistopidentäänykyistenyksiköidenkäyttöaikaa,JA samalla voimmevähentääpolttoaineidenkäyttöävoimalaitoksilla”,kertoo Kokkolan Energian toimitusjohtajaMikkoRintamäki.

“Savukaasujenlämmöntalteenottojärjestelmänavullapystytäänkasvattamaan laitoksen energiatehokkuutta JAvähentämäänpäästöjähuomattavasti。Valmetin toimitukseen kuuluvan savukaasun lauhduttimen avulla voidaan tuottaa 15 megawattiakaukolämpöä,米卡vastaa意林4 000 talouden tarvitsemaalämpötehoa”,toteaa ValmetinYmpäristöjärjestelmät-liiketoiminnasta vastaava johtajaRistoHämäläinen.

Savukaasujen Lauhdutus-jaLämmöntalteenottolaitteistoasennetaan olemassa olevaan kiertoleijpetikattilaan,jonka polttoaineteho 109 mw。SavukaasujenLämmöntalteenottojärjestelmätaottaakaukolämpöäkaukolämpöverkkoon15 mw:n TehollaJaVähentääKokkolanEnergian Vuosittaista Poltoaineen Tarvetta Noin 400 RekkuormaaVastaavallaMäärällä。

Tietoa Asiakkaasta Kokkolan Energia

Kokkolan Energia Oy在亚洲亚洲奥奥奥斯塔哈山帕尔维埃尔瓦省,凯希蒂瓦省,塔斯登·帕尔佛伦Energiayhtiö,jonka toimintaankuuluu perinteinensähkön,lämmönjahöyryntuotanto,Myynti JaakeluSekäyösskhityshankkeetuusiutuvanEnergian Alueiula。

RistoHämäläinen,Johtaja,Ympäristöjärjestelmät,Sellu Ja Energia -Liiketoiminta,Valmet,Puh。+358 40 505 2001

Valmet在Maailman Johtava ProssiteKnologian,Automaatioratkaisujen JA Palvelujen Toimittaja JaKehittäjäSellu-,Paperi- JA EnergiateLisuudelle。Tavoiteemme在Tulla Maailman Parhaaksi Asiakkaidemme Palvelussa。

Valmetin Liikevaihto Vuonna 2018 Oli Noin 3,3 Miljardia Euroa。Yli 13 000 AmmattilaistammeYmpäriMaailmaaTyöskenteleeLähelläSealkaitamme,西部亚洲亚洲梅斯特克服梅斯泰森Edistämiseen - JokaPäivä。ValmetinPääkonttoriSijaitseeEspoossa JA Sen Osakkeet Nooterataan纳斯达克赫尔辛西斯州。

Luelisää.www.valmet.fi.www.twitter.com/valmetglobal.

HenkilötietojenKäsitely.