Valmetille uusintatilaus automaatiosta aasian suuritehoisimmalta biomassavoimalaitokselta

Valomet Oyj:NAmmattilehdistötiedote29.4.2019 KLO 11:00

Valmet在Saanut Uusintatilauksen AutomaatioteKnologiasta Aasian Suuritehoisimmalta Biomassavoimalaitokselta,Jonka Omistaa GS EPS Co.Ltd.-Yhtiö。Dangjin 4 -Voimalaitoksen Toinen Vaihe在RakenteillaEtelä-Koreassa DangjininKaupungissaLähelläSoulia。

TilausSisältyivalmetin Vuoden 2018 ViimeisenNeljänneksenSaatuihinTilauksiin。Tilauksen Arvoa Ei Julkisteta。Automaatio Toimitetaan Vuoden 2019 Lopulla。AsennusJaKäyttöönottoHallavatHelmikuussa 2020. Tilauksen Teki GS工程与建筑有限公司(GS E&C.),Joka Urakoitsijana Vastaa Laitoksen Suunnittelusta,Hankinnoista Ja Rakentamisesta。

Valmet Toimitti Vuosina 2014-2015 Automaatiota Dangjin 4 -BiomassavoimalaitoksenEnsimmäiseenVaiheeseen。Molemmat Voimalaitokset Ovat Teholtaan 105 MegawattiaJaKäyttävätPolttoaineenaanSataprosenttisesti Puuhaketta。Kun Uusi Laitos Valmistuu,DangjininYksikköon Aasian Suulin Biomassavoimalaitos。Valmetin AutomaAtioteKnologian Avulla SE Pystyy ParantamananKilpailukykyänenEnergiamarkKinoilla,LisämännSähköntuotantoaanJA TuottamaanEnemmänuusiutuvaaEnergiaa。

“ValmetinAutomaAtiojärjestelmä在Yksi Parhaista Ja Optimoiduimmista RatkaisuistaBiomassaaKäyttävilleVoimalaitoksille。ValumetMyösKuunteleeTarkkaanasiakaidensa Toiveita Ja Huolenaiheita。奥特马特·奥尔亨·斯坦·奥维兰·梅斯汀瓦尔彭·奥尔亨·梅西斯瓦尔麦彭·奥尔瓦恩·卡普彭彭彭彭彭本Seung Il Choi,GS E&C:NOsastopäällikkö。

“OlemmeMenestyksekkäästiToimittaneetKunnossapitopalveluitaLaitoksenSensimäiseenVaiheeseen,JAAutomaatiojärjärjärjestelmämme在Kuluneina Vuosina Osoittanut Jountavuutensa”,Lisää万莫·迈森,Valmetin Energia- JAProsesiautomaatiojärjestelmistäKoreassaScastaavaMyyntipällikkö。

Tietoa Valmetin Toimituksesta

Valmetin Toimitukseen Kuuluu Valmet DNA-AutomaAtioJärjestelmä,昆诺瓦尔佛省LaitoksenSuorituskykyjärjestelmä,信息内信息,PolttoaineenHallintajärjestelmä,KattilanTurvajärjestelmäSekäKattilanYMP​​äristöönLiittyvienJärjestelmienohjaukeset。

Tietoa.GS EPS有限公司JA GS Engineering&Construction Co.,Ltd.-Yhtiöistä

GS EPS有限公司韩国ensimmäinenYKSITYINENEnergiayyhtiö。Se Tuottaa Ja ToimittaaSähköä,jonkavalmistuksessaKäytetäänPuhtaitaPolttoaineita,库滕Maakaasua Ja Bioenergiaa。

Vuonna 1969 Perustettu GS Engineering&Constructions Co.,Ltd。(GS E&C)在Kasvanut korean JohtavaksiRakennusyhtiöksihtiöksi,Jonka Osaaminen Kattaa Laitosrakentamisen,Voimantuotannon,Ympäristörakentamisen,Rakennustekniikan,Arkkitehtuurin Ja Auntotuotannon。Silläon toimintaa 24 Maassa韩国ulkopuolella ja 197rakennustyömaata17maassa。

MolemmatYhtiötKuuluvatGS Group -Konserniin。

Dangjin 4 -Voimalaitoksen Toinen Vaihe

万莫yoon,myyntipäällikkö,Energia- japrosesiautomaatiojärjestelmät,韩国,Valmet,Puh。+82 10 4228 3069

Valmet在Maailman Johtava ProssiteKnologian,Automaatioratkaisujen JA Palvelujen Toimittaja JaKehittäjäSellu-,Paperi- JA EnergiateLisuudelle。Tavoiteemme在Tulla Maailman Parhaaksi Asiakkaidemme Palvelussa。

Valmetin Liikevaihto Vuonna 2018 Oli Noin 3,3 Miljardia Euroa。Yli 13 000 AmmattilaistammeYmpäriMaailmaaTyöskenteleeLähelläSealkaitamme,西部亚洲亚洲梅斯特克服梅斯泰森Edistämiseen - JokaPäivä。ValmetinPääkonttoriSijaitseeEspoossa JA Sen Osakkeet Nooterataan纳斯达克赫尔辛西斯州。

Luelisää.www.valmet.fi.www.twitter.com/valmetglobal.

HenkilötietojenKäsitely.