Valmetille paras luokitus CDP:n ilmastoo -ohjelman listauksessa

Valmet Oyj:n lehdistötiedote 22.1.2019 klo 11:00

Valmetin toiminta ja strategia ilmastonmuutoksen hillitsemiseksi on huomioitu CDP:n ilmastoo -ohjelman listauksessa parhaimalla -luokituksella。Tulokset julkistettiin tänään 22.1.2019。

CDP:n arvio perustuu yritysten toimittamiin tietoihin päästöjen vähentämisestä, ilmastoriskien pienentämisestä ja vähähiilisen talouden kehittämisestä edellisellä raportointikaudella。

"在kunnia saada tunnustusta panostuksillemme ilmastonmuutoksen hillitsemisessä。Valmetin teknologiat ja palvelut parantavat raaka-ainetehokkuutta ja mahdollistavat asiakkailleme kestävää kehitystä tukevien tuotteiden valmistuksen uusiutuvista ressseista。Lisäksi meillä在systemaattinen ohjelma omien toimintojemme CO2-päästöjen vähentämiseksi, painopisteenä kestävä kuljetus, energiatehokkuuden lisääminen ja proessien optiminti。Tutkimme jatkuvasti uusia mahdollisuuksia tehostaa energia-, vesi- ja materiaalitehokkuutta nykyisissä ratkaisuissamme ja uusissa innovaatioissa", sanoo Valmetin markkininti - ja viestintäjohtaja阿奴Salonsaari-Posti

Valmetin tavoitteena见tehdä uusiutuvista raaka-aineista kestäviä ja vastuullisia tuloksia。Valmetin kokonaisvaltainen Sustainability360º-ohjelma keskittyy viiteen painopistealueesseen: kestävä hankintaketju;työterveys, -turvallisuus ja ympäristö;ihmiset ja suorituskyky;愿你早日康复。

Vuoden 2018 aikana Valmet valittiin myös Dow Jonesin kestävän kehityksen indeksiin (DJSI) sekä Ethibel可持续发展指数(ESI)卓越欧洲-indeksiin。

Tietoa CDP: sta
CDP on kansainvälinen voittoa tavoittelematon järjestö, joka ohjaa yrityksiä ja valtioita vähentämään kasvihuonekaasujen päästöjä sekä suojelemaan vesistöjä ja metsiä。

CDP:n lista ilmato -ohjelmaan tänä vuonna julkisesti osallistuneista yrityksistä löytyy CDP:n verkkosivuiltahttps://www.cdp.net/en/scores

Lisatietoa:
Anu Salonsaari-Posti, Viestintä- ja markkinintijohtaja, Valmet, puh。050 453 4262

Valmet on mail johtava prosessiteknologian, automaatioratkaisujen ja palvelujen toimittaja ja kehittäjä selu -, paperi- ja energiateollisuudelle。请给我发一封邮件,我叫帕尔维卢萨。

Vahvan teknologiatarjonnan ytimen muodostavat sellutehtaat, pehmopaperin-, kartongin- ja paperinvalmistuslinjat ja bioenergiaa tuottavat voimalaitokset。Valmetin edistykselliset palvelut ja automaatioratisut parantavat asiakkaidemme tuotantoproessien lotettavuutta ja suorituskykyä sekä tehostavat raaka-aineiden ja energian käyttöä。

Valmetin liikevaihto vuonna 2017 oli noin 3,1 miljardia euroa。Yli 12 000 ammattilaistamme ympäri maailmaa työskentelee lähellä asiakkaitamme, sitoutuneina asiakkaidemme menestyksen edistämiseen - joka päivä。Valmetin pääkonttori sijaitsee Espoossa ja sen osakkeet noteerataan纳斯达克Helsingissä。

卢lisaawww.valmet.fi,www.twitter.com/valmetglobal

Henkilotietojen kasittely