Valmet valittiin Dow Jonesin kestävän kehityksen indeksiin - mukana mailman johtavat kestävän kehityksen yritykset

Valmet Oyj:n lehdistötiedote 16.9.2019 klo 9:30

Valmet on edistynyt hyvin kestävän kehityksen Sustainability360º-ohjelmassaan, joka korostaa vastuullisen liktoiminnan jatkuvaa parantamista。Yhtenä osoituksena hyvästä edistymisestä Valmet on valittu Dow Jonesin kestävän kehityksen indeksiin (DJSI) kuudetta vuotta peräkkäin。Yhtiö listattiin sekä道琼斯kestävän kehityksen DJSI World että DJSI Europe -indekseihin。Tänä vuonna yhteensä 318 yhtiötä valittu DJSI World -indeksiin kaudelle 2019-2020。

秘鲁秘鲁人yhtiöiden vastuullisuutta taloudellisten, ympäristönhallinnallisten ja sosiaalisten kriteerien perusteella。

“Vastuullisten likiketoimintapprosessien varmistaminen on Valmetin toiminnan keskiössä。”Pysyminen indeksissä osoittaa, että olemme vuosi vuodelta parantaneet toimintaamme, sillä jatkuva kehitys on indeksiin pääsyn keskeinen kriteeri。Systemaattisessa kestävän kehityksen ohjelmassamme on määritelty konkreettiset toimenpiteet tuleville vuosille, ja olemme kouluttaneet työntekijöitämme ymmärtämään roolinsa tavoitteiden saavuttamiseksi。您可以访问työlle ympäri maailmaa",请访问Valmetin toimitusjohtaja帕斯莱恩

Valmetin kestävän kehityksen ohjelma keskittyy viiteen painopistealueesseen: kestävä hankintaketju;työterveys, -turvallisuus ja ympäristö (HSE);ihmiset ja suorituskyky;愿你早日康复。

Vuonna 2019 Valmet在MENESTYNYTMYÖSMUISSAKESTÄVÄNKHHITYKSENListauksissa。Tammikuussa Valmet Sai Parhaan A-Luokituksen CDP:N ilmasto-Ohjelmassa,Helmikuussa Valmet Palkittiin Pronssiluokituksella Robecosamin Vuosittaisessa Supporationaulta Suppositiability年鉴2019 -Arvioinnissa,JA Huhtikuussa Valittiin Uudelleen乙贝莱可持续发展指数(ESI)Europlence Europlence Europlence Outhence -Indeksiin。

Tietoa Dow JonesinKestävänKehityksenIndekseistä

DJSI在kestävän kehityksen indeksiperhe, johon listataan vuosittain mailman johtavat kestävän kehityksen yritykset eri toimialoilta。Valinta indeksiin perustuu "最佳" - arvioinin, mikä tarkoittaa, että indeksiin listataan eri toimialoilta yhtiöitä, jotka osoittavat toimivansa kestävän kehityksen osalta paremmin kuin muut saman toimialan toimijat。Indeksi toimii arviointityökaluna sijoittajille, jotka keskittyvät eettiseen sijoittamiseen tai arvioivat yhtiön suoriutumista kestävän kehityksen toiminassa osana analyysejaan。

Sveitsiläisen sijoitusspesialisti RobecoSAMin vuosittainen arviointi perustuu yhtiöiden sosiaalisten, ympäristö- ja taloudellisten vastuiden ja niistä suoriutumisen perusteeliseen tarkastuun。

Anu Salonsaari-posti,viestintä-,MarkkinOinti- JaKestävänKehityksenJohtaja,Valmet,Puh。050 453 4262.
LauraPuustjärvi,KestävänKehityksenJohtaja,Valmet,Puh。050 337 4473.

Valmet在Maailman Johtava ProssiteKnologian,Automaatioratkaisujen JA Palvelujen Toimittaja JaKehittäjäSellu-,Paperi- JA EnergiateLisuudelle。Tavoiteemme在Tulla Maailman Parhaaksi Asiakkaidemme Palvelussa。

Vahvan teknologiatarjonnan ytimen muodostavat sellutehtaat, pehmopaperin-, kartongin- ja paperinvalmistuslinjat ja bioenergiaa tuottavat voimalaitokset。Valmetin edistykselliset palvelut ja automaatioratisut parantavat asiakkaidemme tuotantoproessien lotettavuutta ja suorituskykyä sekä tehostavat raaka-aineiden ja energian käyttöä。

Valmetin Liikevaihto Vuonna 2018 Oli Noin 3,3 Miljardia Euroa。Yli 13 000 AmmattilaistammeYmpäriMaailmaaTyöskenteleeLähelläSealkaitamme,西部亚洲亚洲梅斯特克服梅斯泰森Edistämiseen - JokaPäivä。ValmetinPääkonttoriSijaitseeEspoossa JA Sen Osakkeet Nooterataan纳斯达克赫尔辛西斯州。

Luelisää.www.valmet.fi,www.twitter.com/valmetglobal.

Henkilotietojen kasittely