Valmet Vahvistaa Automaatiopalveluidensa Paikallista asiakastukea solmimallajälleenmyyntimuksenintialaisen fox solutionsin kanssa

Valomet Oyj:NAmmattilehdistötiedote4.4.2019 KLO 11:00

索尔米特战略策略的Valmet on Energia-Ja ProssiteLisuuden Automaatiota KoskevanJälleenmyyntiisopimuksenFox Solutions-Yhtiönkanssa intiassa。Sopimus Vahvistaa ValmetinAutomaAtioJärjestelmienPaikallistaAsiakastukea Interiassa,Lähi-IdässäJA新加坡。Sopimus Allekirjoitettiin Joulukuussa 2018。

Sopimus Mahdollistaa insersoinnin jasähköistyksensisältävät自动化kokonaistoimituksetnäillämarkinialla。Fox Solutions Toimii Interiassa ensisijaisesti Energiateollisuudessa,Arabiemiraateissa Ja Amanisa Energia- JA ProssiteLisuudessa JA SundaporessaEnimmäkseenProssiteollisuudessa。

狐狸解决方案Myy Osana Kokonaistoimituksiaan ValmetinAutomaatiojärjestelmiävalmetdna-laitteistoineen Ja Perusohjelmistoineen。YhtiöMyösShosentaaJärjestelmätJATrjoaaasiakkaille suunnittelu-jakäyttöönottopalveluita。Valuttau Auttaa Fox Solutionsia Kouluttamaan Asiakkaita Ja Tarjoaa TarvittavaaLisätukea。SOPIMUKSEN AVULLAYHÄUSEAMMAT ENERGIA- JA PROSESTOLLISUUSASIAKKAATSAAVATKÄYTTÖÖNSÄVETINEDISTYKSELLISIÄ自动化奥拉斯塔基

Valmetin Automaatioratkaisut Tunnetaan Jo Hyvin Intian EnergiamarkKinoilla Niiden Laajan Asennuskannan Ansiosta。Toimittanut Valmetin Teknologiakumppani Bharat重电器有限公司(Bhel),joka on Intian Suurin Voimalaitoslaitteiden Toimittaja。Sopimus Fox Solutions-YhtiönKanssaLaajentaaValmetinLäsnäoloaMarkkinoilla。

“Sopimus noudattaa Valmetin strategiaa automaation kumppanuusliiketoiminnan vahvistamisestanäilläalueilla福克斯Solutionsilla上vahva asema etenkin Intiassa,mutta meille上etuamyösyhtiöntoiminnasta LAHI-idässäJA Singaporessa。Näemmepaljon mahdollisuuksia laajentaaautomaatiojärjestelmäliiketoimintaammeenergia- JA prosessiteollisuudessa uusimmanjälleenmyyjämmekanssa”,SANOO Valmetin Automaatio-Liketoiminnan Kumppanuuksista Vastaava JohtajaKari S.Heikkilä.

“狐狸解决方案odottaapitkääjamielenkiintoistayhteistyötävalmetinkanssa。Synergiaa Syntyy PaljonYhteisistäArvoista,Teknologiakeskeisyydestäjaasiakaslähtöisyydestä”,Toteaa狐狸解决方案vastumalainenyhtiömies欢乐

Tietoa Fox Solutions-Yhtiöstä

Fox Solutions on Perustettu Vuonna 1995,JASilläyli 400Työntekijää。SE ON Toimittanut Eri Puolille Maailmaa Yli 2 000AutomaAtiojärjestelmää,oomalta 500 on Os Osoja Projekteja。YhtiönaiakkaattoimivatÖljy-ja kaasutolisuudessa,Vedenkäsittelyssä,Energiantuotannosessasekäkemian-ja muissa teollisuuukissa。狐狸解决方案Liikevaihto在Noin 22 Miljoonaa Euroa。

vasemmalta:Amit Rastogi(Valmet),Markku Henttu(Valmet),Matti Miinalainen(Valmet),KariHeikkilä(Valmet),Joy Aloor(Fox Solutions),Pravin Tripathi(Valmet)JA Kaustubh Purohit(Valmet)。

Kari S.Heikkilä,Johtaja,合作伙伴业务,自动化,Valmet,Puh。040 552 8372

Valmet在Maailman Johtava ProssiteKnologian,Automaatioratkaisujen JA Palvelujen Toimittaja JaKehittäjäSellu-,Paperi- JA EnergiateLisuudelle。Tavoiteemme在Tulla Maailman Parhaaksi Asiakkaidemme Palvelussa。

Valmetin Liikevaihto Vuonna 2018 Oli Noin 3,3 Miljardia Euroa。Yli 13 000 AmmattilaistammeYmpäriMaailmaaTyöskenteleeLähelläSealkaitamme,西部亚洲亚洲梅斯特克服梅斯泰森Edistämiseen - JokaPäivä。ValmetinPääkonttoriSijaitseeEspoossa JA Sen Osakkeet Nooterataan纳斯达克赫尔辛西斯州。

Luelisää.www.valmet.fi.www.twitter.com/valmetglobal.

HenkilötietojenKäsitely.