Valmet uudistaa LondonEnergyn jätevedenpuhdistamoa

Valmet Oyj:n ammattilehdistötiedote 30。tammikuuta 2019 klo 11:00

Valmet在sopinut automaatiojärjestelmien, sähköistyksen ja instrumentoinin uudistamisesta LondonEnergy Ltd:n jätevedenpuhdistamolla Pohjois-Lontoossa。在TärkeäOSa伦敦伦敦伦敦Taimintaa,SilläSePuhdistaa Ja Purkaa UnifortaKeräyspaikoiltatuotujaJätevirtojaLupaehtojenMukaisesti。

提拉斯sisältyi Valmetin vuoden 2018 kolmannen neljänneksen saatuihin tilauksiin。Modernisointiprojekti valmistuu vuoden 2019 aikana。

yhtiöidenyhteistyöakoivuonna 2012,坤瓦尔托米特伦敦·哈比特·赫蒂特·赫蒂斯·卡塔尔·卡塔尔·卡塔尔·斯蒂尔·斯蒂尔·萨尔塔尔·斯塔尔·斯塔尔·斯塔尔姆酒店QueriasakestäneessäProuktisaVaveisti Vaiheittain Kattila-AlueidenSäätöjärjestelmätJaTuottiTukipalveluitaVanhentuville Logiikoile。viimeisimmässäprojektissavalmet on parantanutyhtiönhöyryturbiinienturvallisuutta toimittamalla valmet dna -pohjaisenvärähtelysuojanjakunnonvalvontajärjestelmän。

menestystävuosienajan.

“Pidämme Valmetia parhaana kumppanina tähän päivitysprojektiin, koska se on onnistunut aiemmissa LondonEnergyn projekteissa ja tunnetaan lotettavana toimittajana”,sanoo LondonEnergyn operatiivinen johtaja吉姆·肯德尔。“Valmet teki erittäin yksityiskohtaisen selvityksen jo tarjousvaiheessa, mikä myös lisäsi lottamustamme。Selvitys mahdollisti projektin laajuuden tarkan arvioinin, mikä puolestaan mahdollisti projektin nopean hyväksynnän。”

请访问tehdä muutostyöt tiukassa aikataulussa ilman, että laitoksen normaalille toiminalle ja prosesseille aiheutuu häiriöitä。

“Valmetilla on paljon osaamista vastaavista muutostöistä, ja käytämme kokemustamme mielellämme LondonEnergyn hyväksi。”Ammattilaisemme saavat mahdollisuuden osoittaa asiantuntijuuttaan kestävässä energiantuotannossa。Arvostamme erittäin paljon pitkäaikaista kumppanuuttamme yhtiön kanssa, erityisesti erinomaista yhteistyötä laitoksen henkilökunnan kanssa", toteaa Valmetin likiketoiminnan kehityspäällikkö克里斯·海伍德

TeknistäTietoaValmetin Toimituksesta

Valmet uudistaa jätevedenpuhdistamon sähköistyksen ja instrument inkokonaan。Toimitukseen kuuluvat uuteen moottoriohjauskeskukseen liittyvien kenttäkaappien suunnittelu ja asennus, pienjännitekaapelointi, sähkösaatot kaapelointi ja hallinta sekä olemassa olevien ohjelmoitavien logiikoiden korvaaminen kehittyneellä Valmet DNA -automaatiojärjestelmällä。

Tietoa LondonEnergy Ltd -yhtiöstä

伦敦能源有限公司(entinen LondonWaste)在pohjois - London jäteviranomaisen北伦敦废物管理局(NLWA) omistama yksityinen yhtiö。Sillä on son- britannian toiseksi suurin jätesopimus, joka kattaa Lontoossa vuosittain syntyvän lähes 750,000 jätetonnin ja kierrätyskelpoisen materiaalin käsittelyn。LondonEnergyn tuottama sähkö riittää yli 80000 kotitaloudelle。Yhtiö hyödyntää yli 90 prosenttia muutoin kaatopaikoille vietävästä jätteestä ja säästää lähes 300000 tonnia CO2-päästöjävuosittain。

Chris Heywood, likiketoiminnan kehityspäällikkö, Valmet, puh。+ 44 (0) 7887952432

Valmet在Maailman Johtava ProssiteKnologian,Automaatioratkaisujen JA Palvelujen Toimittaja JaKehittäjäSellu-,Paperi- JA EnergiateLisuudelle。Tavoiteemme在Tulla Maailman Parhaaksi Asiakkaidemme Palvelussa。

Vahvan teknologiatarjonnan ytimen muodostavat sellutehtaat, pehmopaperin-, kartongin- ja paperinvalmistuslinjat ja bioenergiaa tuottavat voimalaitokset。Valmetin edistykselliset palvelut ja automaatioratisut parantavat asiakkaidemme tuotantoproessien lotettavuutta ja suorituskykyä sekä tehostavat raaka-aineiden ja energian käyttöä。

valmetin liikevaihto vuonna 2017 oli noin 3,11 miljardia Euroa。Yli 12 000 AmmattilaistammeYmpäriMaailmaaTyöskenteleeLähelläSealkaitamme,西部亚洲亚洲梅斯特斯森梅斯特·伦埃斯(JokaPäivä)。ValmetinPääkonttoriSijaitseeEspoossa JA Sen Osakkeet Nooterataan纳斯达克赫尔辛西斯州。

Luelisää.www.valmet.fi,www.twitter.com/valmetglobal.

HenkilötietojenKäsitely.