Valmet Tuo MarkkinoilleKierrätetyistäJAUusiutuvista Raaka-Aineista Valmistetut Telapinnoitteet

KierrätetyistäJAuusiutuvista raaka-aineista valmistetut telapinnoitteet

Valmetin Tutkimus- jakehitysinsinööriperttihytönensekävalmetintutkimus-jakehityspäällikköjaniturunen

Valmet Oyj:n ammattilehdistötiedote 30.10.2019 klo 11.00

Valmet tuo ensimmäisenä yhtiönä maailmassa markkinoille biomateriaaleista ja kierrätetyistä materiaaleista valmistetut telapinnoitteet kartongin, paperin, pehmopaperin ja sellun valmistukseen。Nämä uudet komposiittipinnoitteet puristin-, ohjaus- ja kalanteriteloille ovat nyt saatavilla ensimmäisiin asiakastoimituksiin。

ValometKäytääuusienKomposiittitelapinnoitteidenPolyeerimatriisissa Biopohjaista Hartsia Ja Kovettan。PinnoitteessaKäytettäväKuituvahvisteJATäyteAine在Puolestaan​​ ValmistetuKierrätetystäKuluttajamuovistaJa Lasista。Biopohjaisten JaKierätettyjenraaka-anineiden奥苏斯在PinnoittyypistäRiippuen75-96勘察。Uusia Materiaaleja Testataan Jatkuvasti,JA Tavoitteena在PäästäSataan Prosenttiin Mahdollisimman Pian。

Valmetilla on tiukat vaatimukset pinnoitteissa käytettäville biopohjaisille raaka-aineille。Pinnoitteissa käytetään vain ravintoketjuun kuulumattomista kasveista ja kasvinosista saatavia uusiutuvia materiaaleja, jotta estetään vaikutukset mailman ruokatuotantoon。Kasvien viljely ja sadonkorjuu eivät myöskään saa vaarantaa luonnonmetsien kasvua。

“帕哈西塔·瓦瓦斯萨Biopohjaisia Materiaaleja Voidaan Tuottaa Kasvinosista,Jotka MuutenHeitettäisiinHukkaan。EsimerkiksiLigniiniä,LigniinistäValmistutuaHiilimustaa JA纳米纳米诺斯拉州瓦内南·哈维斯塔州塔奥蒂尼亚纳·塔拉普诺蒂斯省“,Sanoo Polyeerisista Telapinnoitteista Vastaava Valmetin Tutkimus- JaKehityspäällikköJani Turunen.。“亚洲咨询eimyöskääntarvitsetinkiäsuorituskyvystä。Tulokset OvatNimittäin奥斯奥塔尼特,EttäJoissakinKäytökohteissa苏凌斯基·帕帕·帕拉梅·普林·佩林蒂斯·图蒂埃拉。“

Telapinnoitemateriaalien uusi sukupolvi luo kestävämpää tulevaisuutta

Paperin,Kartongin,Pehmopaperin Ja SellunValmistuksessaKäytettävätTelapinnoitteTepon UusittavaMääräajoin,Joten Materiaaleja Kuluu Paljon。ValtaosaperinteisistäTelapinnoitteista在Valmistettu Fossiilisista Materiaaleista,Jotka on JalostettuRaakaöljystä。

Valmetin Tutkimus- jakehitystyökeskittyyvahvastiraaka-aineidentehokkaanKäytön,EnergiatiateHokkuuden Ja Uusiutuvien Raaka-AineidenKäytönEdistämiseen。Valmet Tutkii Jatkuvasti Mahdollisuuuksia korvata Fossiiliset raaka-aineet uusiutuvillataikierrätettävillämateriaaleilla。Esimerkiksi Keraamisten JA Metallisten TelapinnoitteidenKierrätettävyttäJAKestävääKäyttöäättöättöäättöättöäättöbaktivisesti。

“Jatkuva panostuksemme kestävien ratkaisujen tutkimukseen ja kehitykseen asiakkaillemme auttaa parantamaan työturvallisuutta, korvaamaan fossil iliset raaka-aineet uusiutuvilla, kierrättämään ja käyttämään uudelleen materiaaleja sekä säästämään energiaa。”Näin osallistumme maapallon tulevaisuutta koskkevien globaalien haasteiden ratkaisemiseen。Samalla autamme asiakkaitamme tekemään oman osutensa ", kertoo teloista vastaava Valmetin vanhempi tutkimus- ja kehityspäällikköjukka t heikkinen

“帕哈西塔·瓦瓦斯萨Biopohjaisia Materiaaleja Voidaan Tuottaa Kasvinosista,Jotka MuutenHeitettäisiinHukkaan。Esimerkiksiligniiniä,ligniinistävalmistettua hiilimustaa JA nanoselluloosaa voidaankäyttäävahvistavinatäyteaineinatelapinnoitteissa”,SANOO polymeerisista telapinnoitteista vastaava Valmetin tutkimus- JAkehityspäällikkö贾尼Turunen的(oikealla)。Vasemmalla Valmetin tutkimus- JAkehitysinsinööri佩尔蒂Hytönen。

Jukka T Heikkinen, vanhempi tutkimus- ja kehityspäällikkö, telat, Valmet, puh。040 566 5951,jukka.t.heikkinen@valmet.com.
Jani Tutunen,Tutkimus- JaKehityspäällikkö,Telapinnoitteet,Valmet,Puh。050 594 6874,Jani.Turunen@Valmet.com

卢lisaa:回收和可再生的原材料将在未来的卷盖中发挥重要作用

Valmet on mail johtava prosessiteknologian, automaatioratkaisujen ja palvelujen toimittaja ja kehittäjä selu -, paperi- ja energiateollisuudelle。请给我发一封邮件,我叫帕尔维卢萨。

Valmetin liikevaihto vuonna 2018 oli noin 3,3 miljardia euroa。Yli 13 000 ammattilaistamme ympäri maailmaa työskentelevät lähellä asiakkaitamme, sitoutuneina asiakkaidemme menestyksen edistämiseen - joka päivä。Valmetin pääkonttori sijaitsee Espoossa ja sen osakkeet noteerataan纳斯达克Helsingissä。

卢lisaa:www.blumebaby.comwww.twitter.com/valmetglobal

Henkilotietojen kasittely