Valumet Toimittaa Viiraosan Uudistuksen Ajin P&P:Lle Koreanan - esittelee Innovatiivisen袖子卷 - knologian

Valmet Oyj:n ammattilehdistötiedote 18.6.2019 klo9:00

Valmet Toimittaa Viiraosan Uudistuksen Ajin P&P:N Dalseongin Tehtaalle韩国。ToimitukseenSisältyySeaniKertaa Markkinoileesiteltävä袖子卷-Teknologia。Kartonkikone PM 3:N Uudistuksella Tavoitellaanan Tuotannon Kasvua Ja Lopputuoteen Laadun Parantamista。苏万尼特景州瓦德梅勒2020年的Uusitun KoneenKäyttöönotto。

TilausSisältyyValmetinVuoden 2019 ToisenVuosineljänneksenSaatuihinTilauksiin。Tilauksen Arvoa Ei Julkisteta。

“Ajin arvostaa Valmetin osaamista JA vahvaakeskittymistäasiakaslähtöiseentuotekehitykseen维美德在jatkuvasti tarjonnut markkinoille uusia JA innovatiivisia ratkaisuja esimerkiksi energian,veden JA raaka-aineiden tehokkuuden parantamiseksi套卷上erinomainen esimerkkitästä。” Ajin P&P:N johtaja博士金斗金sanoo。

toimituksen tekniset tiedot.

PM 3:N ToimitusSisältääääuutoksiaviiraosaan。Olemassa Oleva Fourdrinier-Viiraosa Uudistetaan Optiformer HybridiksiLisääläläläääläyläviirayksikkö,JokaHyödyntääuuttaja innovatiivista袖子卷--Teknologiaa。Hihamainen Ulkokerrs上的袖子卷 - 滴度。Hihnan Ja Telassa OlevanKengänAvullaSaaananAikaan Puristava Vedenpoistopaine。袖子卷--telateknologian ansiosta alipaineistetuaYläviirayksikköäei tarvita lainkaan。Teknologia Soveltuukin erityisen Hyvin Koneuusintoihin,SilläTeknologianAvulla在Mahdollista Nostaa Vedenpoistokapasiteettia JaSamallaVähentääEnergiankulutusta。UUDISTETTAVAT Koneet Automatisoidaan.Valmet DNA-koneenohjausjärjestelmällä。

viiraltaan 5 900 mmLeveäpm3 tuottaakierrätettyjäaallotuskartonkejasuunnittelunopudella 1 300 m / min JaNeliöpainoalueella90-120 g /m²。

Tietoja Asiakkaasta Ajin P&P

Ajin P&P Co., Ltd. on korealainen aallouskartonki - ja pakkausvalmistaja, joka perustettiin vuonna 1975。请您把我的名字写在您的名字上sekä kestävää kehitystä您的名字写在您的名字上kierrätysliiketoiminnassa。

KättielySinetöiSopimuksen(Vasemmalta):Timo Saresvuo(Valmet),金德金,Yeon-Wook Jung(Kumpikin Ajinilta),汉语TPietilä,Sami Anttilainen Ja Tae-yeon Kwon(Kaikki Kolme Valmedilta)

汉语TPietilä,YritySmyyntijohtaja,Aasian Ja Tyynenmeren Alue,Valmet,Puh。+358 40 5034085
Sami Antilainen,Tuothemyyntijohtaja,Kartonki- Ja Paperitehtaat,Valmet,Puh。+358 407687854

Valmet on mail johtava prosessiteknologian, automaatioratkaisujen ja palvelujen toimittaja ja kehittäjä selu -, paperi- ja energiateollisuudelle。请给我发一封邮件,我叫帕尔维卢萨。

Valmetin liikevaihto vuonna 2018 oli noin 3,3 miljardia euroa。Yli 13 000 ammattilaistamme ympäri maailmaa työskentelee lähellä asiakkaitamme, sitoutuneina asiakkaidemme menestyksen edistämiseen - joka päivä。Valmetin pääkonttori sijaitsee Espoossa ja sen osakkeet noteerataan纳斯达克Helsingissä。

卢lisaawww.valmet.fi.www.twitter.com/valmetglobal

HenkilötietojenKäsitely.