Valmet toimtaa viherlipeän selkeyttimen Enson Skoghallin tehtaalle Ruotsiin

Valmet Oyj:n ammattilehdistötiedote 23.5.2019 klo 11.00

Valmet toimtaa viherlipeän OptiClear(TM)-selkeyttimen Stora Enson Skoghallin tehtaalle Ruotsiin。Selkeytin, määrä käynnistää keväällä 2020。

Tilaus sisältyi Valmetin vuoden 2019 ensimmäisen neljänneksen tilauksiin。Tilauksen arvoa ei julkisteta。

"Valmetin OptiClear parantaa viherlipeälaitoksen käytettävyyttä ja tuottaa entistä puhtaampaa viherlipeää sammutukseen。Tämä puolestaan vakauttaa tehtaan lipeäkiertoa。OptiClear网站helppokäyttöinen ja vaatii vähemmän kunnossapitoa kuin nykyiset laitteemme。Lisäksi sitä voidan käyttää uusinnoissa tulevaisuudessa", sanoo米歇尔·尼兰德斯道拉·恩森能量图奥塔诺斯塔雅talteenotosta sekä ympäristöasioista vastaava tuotantopäällikkö。

"我希望你能原谅我,谢谢你。OptiClear tarjoaa ihanteellisen investinnin ja käyttökustannusten suhteen sekä hyvät prosessitulokset mahdollisimman vähällä kunnossapidolla", sanoo帕特里克•Lidback,销售经理,Sellu ja energia - liketoimintalinja, Valmet。

Tietoja Valmetin toimituksesta

Valmetin toimitus kattaa uuden opticleil -selkeyttimen, joka sisältää polymeeriaseman, instrument, sähkömoottorit, alusstat, putkisot ja asennustyön。

斯道拉恩索斯塔和斯科哈林特塔斯塔

斯道拉恩索在pakkaus-, biomateriaali-, puutuote- paperi - ollisuuden - tuoteiden - johtava maailmanajuinen toimittaja osana biotaloutta。Skoghallin tehdas Länsi-Ruotsissa on nykyaikainen maailmanluokan kartonginvalmistaja。Se tuottaa kartonkia vaativiin kuluttajapakkauksiin ja painotarkoituksiin, mukaan lukien nestepakkaukset ja kuava -ainepakkaukset。Vuonna 1917 perustetulla tehtaalla在770 työntekijää。Sen tuotantokapasiteetti对855 000吨kartonkia, 645 000吨sellua加12 000吨muovipinnoitetta vuodessa。

Patrik Lidbäck,销售经理,Sellu ja energia - liketoimintalinja, Valmet, puh。+46 70 715 4723

在johtava prosessitknologian, automaatioratkaisujen toimittaja kehittäjä sellu, paperi- ja energiateollisuudelle。Tavoitteemme on tulla maailman parhaaksi asiakkaidemme palvelussa。

我们的研究人员对我们的论文进行了详细的分析,并对我们的论文进行了详细的分析。Valmetin edistykselliset palvelut ja automaatioratkaisut parantavat asiakkaidemme tuotantoproessien rotettavuutta ja suorituskykyä sekä tehostavat raaka-aineiden ja energian käyttöä。

Valmetin liikevaihto vuonna 2018 oli noin 3,3 miljardia euroa。Yli 13 000 ammattilaistamme ympäri maailmaa työskentelevät lähellä asiakkaitamme, sitoutuneina asiakkaidemme menestyksen edistämiseen - joka päivä。Valmetin pääkonttori sijaitsee Espoossa ja sen osakkeet noteerataan纳斯达克Helsingissä。

卢lisaa:www.blumebaby.com,www.twitter.com/valmetglobal

Henkilotietojen kasittely