Valmet Toimittaa Uuden Soodakattilan ITC:LLE INTIAAN

Valomet Oyj:NLehdistötiedote22.5.2019 KLO 11:00

Valmet Toimittaa Uuden Soodakattilan Ja TuhkanUuttojärjestelmänTITC:N Bhadrachalamin SelluteHtaalle Intiaan。Uusi Kattila Korvaa Kolme Olemassa Olevaa Kattilaa,Ja SenKäyttöönottoon苏努尼特尤特鲁·瓦德省2021卢瓦尔州。

TilausSisältyiValmetin Vuoden 2019年EnsimmäisenneljänneksenSaatuihinTilauksiin。TämänHaajuisenTilauksen Arvo在Normaalisti Noin 50-60 Miljoonaa Euroa。

“Investineimme Uuteen Soodakattilaan On Olennainen Osa Tehtaamme SelnuntUotannonLisäämistä。Huippuluokan Soodakattilan ToimittajanValinnassaTärkeimpäluivatLuotettavuus,EnergiateHokkuus JaYmpäristösuorituskyky。Valmet Pystyi Vastaamanan TavoIteisiimme”,KertooSanjay Singh,ITC纸板和专业论文--divisioonan toimitusjohtaja。

“球球soodakattila edustaa uutta aikakautta Intian soodakattiloissa。硒对huomattavasti suurempi kuin aikaisemmin Intiaan toimitetut kattilat,JAsiinä上useita energiantuotannon tehokkuuttalisääviäominaisuuksia,jotka mahdollistavat tehtaansähköntuotannonkasvattamisen。VoimmehyödyntääTASSA projektissa teknologiajohtajuuttamme JA vahvaa paikallistaläsnäoloammeIntiassa。Olemme iloisia voidessamme jatkaaerittäinHyvääyhteistyötämmeTämmeTitc:n堪萨萨Heidäntootantolatoksensensuudistamisessa“,Sanoojussimäntyniemi,valmetin sellu Ja Energia -liiketoimintalinjan talteenottoliiketoiminnan Johtaja。

SOPIMUKSEN ALLKIRJOITUS ITC:LLÄSECUNDERABADISSA。vasemmalta nk jain ja jussimäntyniemivalmediltasekäsanjay k singh,Vadiraj Kulkarni Ja Nagahari K Itc:LTÄ。

TeknistäTietoaValmetin Toimituksesta

Valmet Recox + -SoodAkattilan Kapasiteetti在2 700吨Kuiva-Ainetta VuorokAudessa(TDS / VRK)。Kattilassa On Usergiantuotannon TehokkuuttaLisääviä奥米纳苏克斯(KutenKorkeathöyryParametrit),萨克萨苏州Lämmöntto,PalamisilmanEsilämmiess,SyöttövedenEsilämmiessJAHönkäkaasujenLämmönTalteenotto。Tämämahdollistaa20%KorkeammanHöyryntuotannonverrattuna tavanomaisiin Soodakattiloihin。Kattilan Kokoluokka JAKorkeatHöyryParametritStaptavatMateriaalin SuunnittellleErityisiäVaatimuksia。

ToimitukseenSisältyyMyösSähkösuodatin(ESP),JokaPoistaaPölyhiukkasetKattilan Savukaasuista。

Kattilan Tuhkan Kalium- Ja Kloriditasoja Hallitaan KaksivaiheisellaTuhkanuuttojärjestelmällä。valmetin ashleach duo在Yksinkeardenen Mutta Tehokas Ja Usersa Toimituksisa Luottettavaksi TodistetuJärjestelmä。

Havainnekuva valmetin Recox + -Soodakattilasta,Joka Toimitetaan ITC:N Bhadrachalamin SelluteHtaalle Intiaan。

Tietoa Asiakkaasta Itc

ITC纸板和专业论文 - Divisioona Kuuluu Johtaviin Paperin Ja Kartongin Toottajiin。YhtiönTavoitteena在TäyttääMonipuolisetPakkaus-JaViestätätarpeet上。Yhtiökiinnittää猎人惠迪亚HuiputeknologianHyödyntämiseen,JA onkinNoussutetelä-Aasian Suurimmaksi Pakkaus- Ja Painokartonkien Valmistajaksi。ITC:N纸板和专业论文-DivisioOnalla 11 paperikonetta Kolmella eri Tehtaalla。NäidenVuotuinenTuotantokapasiteetti在Yhteensä800 000吨。

jussimäntyniemi,约翰塔哈,塔尔蒂托洛蒂尼基斯奥里亚塔,塞卢贾Energia -Liiketoimintalinja,Valmet,Puh。+358 40 769 8154
Fredrik Wilgotson,Johtaja,Sellu Ja Energia,Aasian Ja Tyynenmeren Alue,Valmet,Puh。+66 613 847 911
Varun Jain,Maajohtaja,Intia,Aasian Ja Tyynenmeren Alue,Valomet,Puh。+91(96548)13696

Valmet在Maailman Johtava ProssiteKnologian,Automaatioratkaisujen JA Palvelujen Toimittaja JaKehittäjäSellu-,Paperi- JA EnergiateLisuudelle。Tavoiteemme在Tulla Maailman Parhaaksi Asiakkaidemme Palvelussa。

Valmetin Liikevaihto Vuonna 2018 Oli Noin 3,3 Miljardia Euroa。Yli 13 000 AmmattilaistammeYmpäriMaailmaaTyöskenteleeLähelläSealkaitamme,西部亚洲亚洲梅斯特克服梅斯泰森Edistämiseen - JokaPäivä。ValmetinPääkonttoriSijaitseeEspoossa JA Sen Osakkeet Nooterataan纳斯达克赫尔辛西斯州。

luelisää:www.blumebaby.com.www.twitter.com/valmetglobal.

HenkilötietojenKäsitely.