Valumet Toimittaa Turun Seudun EnergiantUotAnnolleJärjestelmätaulaasujenLauhdutukseen JA Asfalteenin Polttoon

Valomet Oyj:nLehdistötiedote10.1.2019 Kello 9.00

Valmet toimittaa savukaasujenlauhdutusjärjestelmänjaasfalteeninpolttojärjestelmänturun seudun Energiantuotanto Oy:Lle(TSE)。järjestelmätasennetaanyhtiönnaantalin voimalaitoksen na4-yksikköön。

TilauksetSisältyvätvalmetin vuoden 2019年ensimmäisenneljänneksentilauksiin。Toimitukset Valmistuvat Aikataulun Mukaan Vuoden 2019 LoppuunMennessä。Tilauksien Arvoa Ei Kerrota Julkisuuteen。Tämänlaajuisen toimituksen arvo在tyypillisesti 10-20 miljoonaa Euroa。

“Investointi Savukaasulauhduttimeen在Merkittävä亚洲Naantalin VoimalaitoksenEnergiankäytönTehostamisessa。YhdessäAsfalteeninPoltoainekäytönAloittamisenKanssaOtammeJälleenSesseleenKohtiKivihiiletöntäenergiantUotantoa”,Sanoo Turun Seudun Energiantuotannon ToimitusJohtajaMaija Henell.

Uuden SavukaasujenLauhdutusjärjestelmänAvullaTurun Seudun Energiantuotanto Pystyy KasvattamananKaukolämmöntootantokapasiteettiaanJa Parantamaan Na4-Laitosyksiköntehokkuutta。LämpötootetaanLauhduttamallaSisisältämäääääääääääätta,jonkamäärä在LisääntynytTSE上:NLisättyäBiomassanOsuutta Voimalaitoksen Polttoainevalikoimassa。KäsittelynJälkeenLauhdettaVoidaanKäyttääKattilalaitoksenLisävedentanotannosesaKulutetunPuhtaan VedenMääränVähentämiseen。Lauhduttamalla Talteen OteTun EnergianMäärä上Noin 250-300 GigawattitiTia(GWH)Vuodessa。

asfalteeninpolttojärjestelmänavullatse voi korvataKivihiiltäÖljynjalostamonsivutyteella。Asfalteeninhiilidioksidipäästötovatpienemmätkuinkivihiilen,ja muista valmetin toimittamista asfalteenia polttavista laitoksista saadut Kokemukset Osoittavat,Ietheelinen Korvaaja Kivihiilelle Kiertoleijukattiloissa。

“Olemme Iloisia,EttäJATKammeyhteistyötämmeUtunSeudun Energiantuonanon Kanssa Naantalin Voimalaitoksella”,Sanoo Valmetin Energia-LiketoimintayksikönJohtajaKai Janhunen.。“Nykyinen kiertoleijukattilammeyhdistettynäautomaation JA teollisen internetin ratkaisuihin tekee祚sinälläänvoimalaitoksen toiminnastaerittäintehokasta。Uusien savukaasujen lauhdutus- JA asfalteeninpolttojärjestelmienavulla TSE沃伊ottaaentistäsuurempia askeliaeteenpäinSEKA tehokkuudessa ETTAkestävässäkehityksessä。”

Tietoa Valmetin Toimituksesta

SisältääSavukaasupesurin,LämmöntaltehottolaitteistonJaLauhteenKäsittelyLaitteiston。SavukaasustaotetaanLämpöätalteenkaukolämmöksi60 mw。

asfalteeninpolttojärjestelmäsisältäävarastointi-jasyötölaitteistotsekäkattilalaitokseentarvittavatmuutostyöt。

Na4-YksikönUusiaProsesejaOhjataan Olemassa Olevalla Valmet DNA-Automaatiojärjestelmällä,JotaLaajennetaanKäsittämännuudetJärjestelmät。

Tietoa Turun Seudun Energiantuotanto Oy:Stä

Turun Seudun Energiantuotanto Oy:SsäyhdistyvätPaikallinenEnergia-Alan Tuntemus Ja Johtavan Pohjoismaisen EnergiateLuden Osaaminen。YhtiöHuolehtiiTaloudellisesti,Tehokkaasti JaKestävälläTavallaTurun SeudunPeruslämmönTarpeesta。

Turun Seudun Energiantuotannon Naantalin Voimalaitos

RistoHämäläinen,Johtaja,Ympäristöjärjestelmät,Sellu Ja Energia,Valmet
浦。040 505 2001,Sähköposti:Risto.Hamalainen [AT] Valmet.com

Minna Saareainen,Johtaja,EMEA能源销售和服务运营,Valmet
浦。040 545 9407,Sähköposti:Minna.Saarelainen [AT] Valmet.com

Valmet在Maailman Johtava ProssiteKnologian,Automaatioratkaisujen JA Palvelujen Toimittaja JaKehittäjäSellu-,Paperi- JA EnergiateLisuudelle。Tavoiteemme在Tulla Maailman Parhaaksi Asiakkaidemme Palvelussa。

valmetin liikevaihto vuonna 2017 oli noin 3,11 miljardia Euroa。Yli 12 000 AmmattilaistammeYmpäriMaailmaaTyöskenteleeLähelläSealkaitamme,西部亚洲亚洲梅斯特斯森梅斯特·伦埃斯(JokaPäivä)。ValmetinPääkonttoriSijaitseeEspoossa JA Sen Osakkeet Nooterataan纳斯达克赫尔辛西斯州。

Luelisää.www.valmet.fi.www.twitter.com/valmetglobal.

HenkilötietojenKäsitely