山东太阳纸业联营有限公司是山东太阳纸业联营公司

VALMET炉成像系统

Valmetin tulipesäkamera (Valmet炉成像系统)tarjoaa kehittyneet integroidut infrapuna (IR) kuvantamis- ja lämpötilamittaukset höyrykattilan kriittisille alueille。

Valomet Oyj:nammattilehdistötiedote21.8.2019 klo 11:00

Valmet toimittaa polttoposessindiagnostiikkajärjestelmän山东孙纸业联合Stockille Kiinaan。JärjestelmäAsennetaanSun Paperin Uuteen Soodakattilaan,JA SE Optimoi KattilanKäytettävyyttäJAToimintaa。

TilausSisältyyValmetinVuoden 2019年KolmannenNeljänneksenSaatuihinTilauksiin。Järjestelmätoimitetaanvuoden 2019 ViimeisenNeljänneksenAikana。Tilauksen Arvoa Ei Julkisteta。

“山东太阳纸瓦尔克斯·卡普帕班LuotammeHeidänIhmisiinsä,Teknologiaansa Ja Ratkaisuihinsa。UskommeHeidänPolttoprosessinDiagnostikka-JaMonitorIneijärjestelmänsänsAuttavanMeitäOptimoimaan Soodakattlame Toimintaa“,Sanoo费DA.,山东太阳皮Projektipäällikkö。

“OlemmeErittäinIloisia,EttäVoimmeNYTTarjota Laajempaa Valikoimaa Sellu-Ja Paperiasiakkaillemme。多摩korkean teknologian polttoprosessiendiagnostiikkajärjestelmävastaa hyvin asiakkaidemme tarpeisiin,auttaa平太parantamaan tehokkuutta JA turvallisuutta SEKA tarjoaa mahdollisuuksia laajentaa edistyneeseen suljetun piirinsäätöönsoodakattilanpäästöjenvähentämiseksi”,kertoo成林志,Valmetin Automaatio-Liiketoiminnan KiinanAluemyyntipäällikölikkö。

Tietoa Valmetin Toimituksesta

托米图斯sisältää瓦尔梅特炉IR -kamerajärjestelmän。Valmetin tulipesäkamerat tarjoavat erinomaisen kuvanlaadun ja näkösyvyyden mahdollistaen kattavan havainnoinnin ja analyysin täydellä kuormituksella。Tämä reaaliaikainen engelmien tunnistaminen ja ratkaisujen soveltaminen voi johtaa kattilan parmpaan käytettävyyteen, vähentää vakavien vikojen riskiä, parantaa lämmönsiirtotehokkuutta ja alentaa ylläpitokustannuksia。

Tietoa Asiakkaasta山东孙纸

山东太阳纸业股份有限公司关于yksi山东太阳控股集团tytäryhtiöistä。Vuonna 1982 perustettu Shandong Sun Holdings Group on johtava monikansallinen paperiyhtymä, joka yhdistää metsät, sellun ja paperin valmistuksen。Yhtiön pääkonttori sijaitsee Yanzhoun alueella, jinning in kaupungissa shandong maakunnassa, ja se on johtava kiinalaisen paperitollisuuden yritys, joka lukeutuu mailman 50 parhaan paperinvalistajan joukkoon。山东Sun Paperilla on kuusi päätuotelinjaa, jotka ovat premium-päällystetty pakkauskartonki, korkealaatuinen taidepaperi, korkealaatuinen kulttuuri- ja toimistopaperi, erikoiskuitua liuottava sellu, kotitalouspaperi ja teollisuuspaperi。

卢lisaa://www.blumebaby.com/automation-solutions/boiler-diagnostics -systems/

成林思思,自动化 - Liketoiminnan KiinanAluemyyntipäällikö,Valmet,Puh。+86 21 3997 5000

Valmet on mail johtava prosessiteknologian, automaatioratkaisujen ja palvelujen toimittaja ja kehittäjä selu -, paperi- ja energiateollisuudelle。请给我发一封邮件,我叫帕尔维卢萨。

Valmetin Liikevaihto Vuonna 2018 Oli Noin 3,3 Miljardia Euroa。Yli 13 000 AmmattilaistammeYmpäriMaailmaaTyöskenteleeLähelläSealkaitamme,西部亚洲亚洲梅斯特克服梅斯泰森Edistämiseen - JokaPäivä。ValmetinPääkonttoriSijaitseeEspoossa JA Sen Osakkeet Nooterataan纳斯达克赫尔辛西斯州。

Luelisää.www.valmet.fi.www.twitter.com/valmetglobal.

HenkilötietojenKäsitely.