Valmet toimtaa pakokaasujen puhdistusjärjestelmiä COSCO SHIPPING Lines -varustamolle Kiinaan

Valmet toimtaa pakokaasujen puhdistusjärjestelmiä (pesureita) kymmeneen COSCO航运有限公司-varustamon rahtialukseen。Pesurit asennetaan jo liikenteessä oleviin aluksiin Kiinassa vuoden 2019 ai假名。project jekti toteutetaan yhdessä Health Lead Development Ltd. -yhtiön kanssa。

Valmet Oyj:n lehdistötiedote 1.7.2019 klo 11:00

Tilaus sisältyi Valmetin vuoden 2018 neljännen neljänneksen ja vuoden 2019 toisen neljänneksen saatuhin tilauksiin。Tilauksen arvoa ei julkisteta。

Valmetilla pitkä kokemus pesurijärjestelmien toimittamisesta erilaisiin laivatyyppeihin, ja sillä ollut toimintaa Kiinassa yli 80 vuoden ajan。Tällä hetkellä Valmetilla on maassa neljä tuotantoyksikköä ja kolme palvelukeskusta, joissa työskentelee noin 1700 ammattilaista。

“Toimitukset ovat hyvä esimerkki siitä, miten Valmet pystyy luomaan räätälöidyn konseptin asiakkaalle。Ratkaisumme ansiosta pesurijärjestelmät voidan asentaa alukseen ilman rahtikapasiteetin pienenemistä。Saumaton yhteistyö Valmetin yksiköissä ja kansainvälisen toimittajaverkoston kanssa mahdollisti erittäin lyhyet toimitusajat。Pesurijärjestelmät asennetaan ennen kansainvälisen merenkulkujärjestö IMO:n tulevaa rikkirajoitetta, ja ne mahdollistavat korkearikkisen polttoaineen käytön, joka on matalarikkisemmän polttoaineen käyttöä halvempaa ", sanoo运输代理,高级销售经理,Sellu ja energia - liketoimintalinja, Valmet。

Tietoa Valmetin toimituksista

Toimitus中远航运-varustamolle sisältää räätälöidyn avoimella kierrolla varustetun järjestelmän pääkoneelle ja apukoneille sekä aputoimilaitteet ja ohjausjärjestelmän。

Pakokaasu pestään merivedellä avoimella kierrolla。Valmetin laiva-automaatiojärjestelmä Valmet DNA valvoo jatkuvatoimisesti päästöjä ja ohjaa koko pakokaasupesurijärjestelmää。

铁托亚中远航运有限公司

中远航运集团康塞宁集团有限公司Sen päätoimiala on merirahtikuljetuspalvelut ja niihin liittyvä likitoiminta Kiinassa ja kansainvälisesti。

Vuoden 2018 lopussa yhtiöllä oli yhteensä 376 rahtilaivaa, joiden kokonaiskapasiteetti oli 2,1 miljoonaa 20-jalkaista konttia eli kolmanneksi eniten koko maailmassa ja eniten Aasiassa。中远航运362 kansainvälistä ja kiinalaista laivareittiä。Niistä 228 kansainvälistä (mukaan lukien kansainväliset syöttöpalvelut), 47 Kiinassa sekä 87 Jangtse- ja Helmijoilla。Laivat käyvät 329 satamassa sadassa maassa ympäri maailmaa。

Valmet toimtaa pakokaasujen puhdistusjärjestelmiä COSCO SHIPPING Lines -varustamon rahtialuksiin Kiinaan。

王世杰,高级销售经理,Sellu ja energia - liketoimintalinja, Valmet, puh。+ 86 13801 339681
安西Mäkelä,高级经理,merenkulun päästöjärjestelmät, Sellu ja energia - likitoimintalinja, Valmet, puh。+358 50 317 4173

在johtava prosessitknologian, automaatioratkaisujen toimittaja kehittäjä sellu, paperi- ja energiateollisuudelle。Tavoitteemme on tulla maailman parhaaksi asiakkaidemme palvelussa。

我们的研究人员对我们的论文进行了详细的分析,并对我们的论文进行了详细的分析。Valmetin edistykselliset palvelut ja automaatioratkaisut parantavat asiakkaidemme tuotantoproessien rotettavuutta ja suorituskykyä sekä tehostavat raaka-aineiden ja energian käyttöä。

Valmetin liikevaihto vuonna 2018 oli noin 3,3 miljardia euroa。Yli 13 000 ammattilaistamme ympäri maailmaa työskentelee lähellä asiakkaitamme, sitoutuneina asiakkaidemme menestyksen edistämiseen - joka päivä。Valmetin pääkonttori sijaitsee Espoossa ja sen osakkeet noteerataan纳斯达克Helsingissä。

卢lisaawww.valmet.fi,www.twitter.com/valmetglobal

Henkilotietojen kasittely