ValmetToimittaaPäällystetynKartonginKoneen Graphic包装Internationalille Yhdysvalteihin

Valomet Oyj:NLehdistötiedote21.10.2019 KLO 15:00

ValmetToimittaaPäällystetynKartonginKoneen Graphic包装Interngations(GPI)Tehtaalle Kalamazoon Kaupungiin,Michiganiin,Yhdysvaltoihin。InvestoImallaUusimpaanPäällystetynKartonginTekniikkaanGPI Sitoutuu Tuottamaan Laadultaan Erinomaisia,KustannuskilpailukykyisiäJAympäristöäristöäristöäristönsääviäPakauksiaPäällystetystäkierrätyskartongista(CRB)。KoneenKäyttöönotto在苏万尼特尤特州Vuoden 2022EnsimmäisellePuoliskolle。

Tilaus sisältyy Valmetin vuoden 2019 kolmannen vuosineljänneksen saatuhin tilauksiin。Tilauksen arvoa ei julkisteta。

“Tarjonnut Meil​​le Innovatiivista Mutta Toimivaksi Todettua Teknologiaa Saavuttaaksemme Tuotteidemme Korkate Laatutavoitteet上的Valmet。Meilläon ollut valmetin kanssahyväjapitkäyhteistos。Suhteemme Perustuu Molemminpuoliseen Luottamukseen,Mikä在ErittäinTärkeääáisissaSuurissaHankkeissa“,Sanoo GPI:N Suunnittelun Ja Teknologian Vanhempi Apulaisjohtaja生锈的米勒

Valmetilla on erittäin hyvät suhteet GPI:iin, ja meillä on ollut menestyviä yhteisiä project jekteja。Olemme iloisia, että sameme olla mukana tässä tärkeässä hankkeessa ja toimittaa uuden päällystetyn kartonkikoneen Yhdysvaltoihin,“sanoo戴夫王,Pohjois-Amerikan aluejohtaja valmedilta。

Kartonkikone tuottaa päällystettyjä kierrätyskartonkeja (CRB eli valkopintainen kierrätyskartonki, WLC)。Koneen vuotuinen kapasiteetti on noin 500000 lyhyttä tonnia, mikä vastaa 454000 metristä tonnia。

valmetin toiminnot pohjois-amerikassa

Valmetin Pohjois-Amerikan Toiminnot Tukevat Sellu-,Paperi- JA Energiateollisuutta 1 344TyöntekijänVoiminYMPäriYhdysvaltoja,Kanadaa Ja Meksikoa Sijaitsevissa 18 Palvelu-,Tuotanto- JaMyyntiyköss。Valmetin Toimittamat Koneet Tuottavat Vuosittain 86 Miljoonaa Tonnia Paripenia,Kartonkia,Pehmopaperia Ja Massaa,Mikä在70澳门省Pohjois-Amerikan Tuotannosta。

Tietoja Asiakkaasta图形包装

图形包装控股公司,JonkaPääkonttoriSijaitseeAtlantassa,Georgiassa,Valmistaa Kuluttajapakkauksia。Yhtiö在Johtava Monenlaisten Tuotteiden Paperipohjaisten Pakkausratkaisujen Toimittaja Ruoka-,Juoma-,RavIntola- Ja Muille Kulutustavara Tarjoaville Yrityksille。Yhtiötoimiimaailmanlaajuisesti,ja se yksi yhdysvaltojen suurimmista taivekartonkien ja paperipohjaisten ruokailutuotteiden tuottajista。Yhtiöllä在Johtava Markkina-resemaPäällystetyssäkierrätyskartongissa,PällystetyssäValkaisemattomissaVoimakartongeissa Ja Valkoisissa Sellutonartongarea。YhtiönLiikevaihtoVuonna 2018年Oli Noin 6 Miljardia Dollaria。Silläyli 70托伊伊替斯特äyli 17 000työntekijäämaailmanlaajuisesti。

KariRäisänen,Myyntijohtaja,Emea&Pohjois-Amerikka,Kartonki- Ja Paperitehtaat,Valmet,Puh。+358 40 518 0567
Dave King,Aluejohtaja,Pohjois-Amerikka,Valomet,Puh。+1 7049680521

在johtava prosessitknologian, automaatioratkaisujen toimittaja kehittäjä sellu, paperi- ja energiateollisuudelle。Tavoitteemme on tulla maailman parhaaksi asiakkaidemme palvelussa。

Valmetin liikevaihto vuonna 2018 oli noin 3,3 miljardia euroa。Yli 13 000 ammattilaistamme ympäri maailmaa työskentelee lähellä asiakkaitamme, sitoutuneina asiakkaidemme menestyksen edistämiseen - joka päivä。Valmetin pääkonttori sijaitsee Espoossa ja sen osakkeet noteerataan纳斯达克Helsingissä。

卢lisaawww.valmet.fi.www.twitter.com/valmetglobal

Henkilotietojen kasittely